Dagelijks werpt er zich wel iemand voor de trein landelijk gezien. Helaas, erg genoeg natuurlijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:28 schreef Jellereppe het volgende:
Wat vinden er de laatste tijd veel zelfdodingen plaats op het traject Tilburg - Breda. Ik volg in Tilburg een opleiding maar het in een tijdsbestek van 3 a 4 maanden al zeker 3 keer voorgekomen dat iemand zich voor de trein werpt.
Absurd eigenlijk wel hoor.. Zoveel... 300 per jaar ofzo? 1500 zelfdodingen in totaal btw.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:59 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dagelijks werpt er zich wel iemand voor de trein landelijk gezien. Helaas, erg genoeg natuurlijk.
En dan nog de gevallen waarvan men het niet weet. Dus mensen die zich tegen een boom kapot rijden bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Absurd eigenlijk wel hoor.. Zoveel... 300 per jaar ofzo? 1500 zelfdodingen in totaal btw.
Pff, wat een aantallen. Dan ben je echt zo desperate als je tot zoiets over kunt gaan.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:59 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dagelijks werpt er zich wel iemand voor de trein landelijk gezien. Helaas, erg genoeg natuurlijk.
Misschien heb ik wat overdreven, maar in 2011 waren het er circa 200. met dodelijke afloop. Dan tel ik de mislukte pogingen niet mee. Je weet helaas niet wat er in het hoofd van een ander speelt.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Pff, wat een aantallen. Dan ben je echt zo desperate als je tot zoiets over kunt gaan.
180 mensen.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:18 schreef Cherna het volgende:
[..]
Misschien heb ik wat overdreven, maar in 2011 waren het er circa 200. met dodelijke afloop. Dan tel ik de mislukte pogingen niet mee. Je weet helaas niet wat er in het hoofd van een ander speelt.
hoe oud was die danquote:Op maandag 28 mei 2012 02:09 schreef Kolonel_Kaalkut het volgende:
[..]
En dan nog de gevallen waarvan men het niet weet. Dus mensen die zich tegen een boom kapot rijden bijvoorbeeld.
Vreselijk genoeg en ook nog zo'n jonge gozer.
CBS houdt die cijfers gewoon bij. In 2010 waren het er 182.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:18 schreef Cherna het volgende:
[..]
Misschien heb ik wat overdreven, maar in 2011 waren het er circa 200. met dodelijke afloop. Dan tel ik de mislukte pogingen niet mee. Je weet helaas niet wat er in het hoofd van een ander speelt.
Let ook op de spectaculaire foto bij het bericht!!!!quote:Op maandag 28 mei 2012 01:01 schreef Woestijnvos het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)al_van_perron__.html
Dat soort ongelukken komen ook dagelijks voor. Heb je een linkje van nieuws daaromtrent? Nee? Goh.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:40 schreef Weltschmerz het volgende:
Het zou pas nieuws zijn als hij niet was overleden.
Slachtoffer treinongeluk struikeldequote:Op maandag 28 mei 2012 11:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat soort ongelukken komen ook dagelijks voor. Heb je een linkje van nieuws daaromtrent? Nee? Goh.
2007. Maar komt vrijwel dagelijks voor, van hele lichte verwondingen tot hele zware verwondingen.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Slachtoffer treinongeluk struikelde
Nope werk zelf bij het spoor en veel verhalen gehoort, kinderen die niet thuis durven te vertellen dat ze gezakt zijn etc noem maar op, net als in de herfst slecht weer niet goed als je al depri bent.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:45 schreef Jellereppe het volgende:
@Geerd
Ben je aan het trollen of is dat de reden waarom het joch zich van kant heeft gemaakt?
Hoezo? Bij een lijk houdt de politie altijd minimaal rekening met twee oorzaken: een misdrijf en zelfmoord. Totdat een van beide uitgesloten is blijft het dus een mogelijke oorzaak. De politie doet nog prima haar werk hoor.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:32 schreef YazooW het volgende:
Gevaarlijk dat de politie het heeft over zelfmoord. Kan misschien wel verklaard zijn door meerdere mensen, maar mensen gaan elkaar ook vaak napraten, daarnaast zullen de meesten wel flink in het glaasje hebben gekeken aangezien ze allemaal net van een feest af kwamen. Ga pas het woord zelfmoord in je mond nemen als je duidelijk op camerabeelden ziet dat dat het geval was.
Onderzoek is nog bezig, reden waarom die jongen op het spoor terecht is gekomen staat nog niet vast. Lijkt me niet echt tof voor de ouders dat straks blijkt dat het helemaal niet is gekomen vanwege zelfmoord terwijl dat wel door de politie is gecommuniceerd naar de media.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:00 schreef twiFight het volgende:
[..]
Hoezo? Bij een lijk houdt de politie altijd minimaal rekening met twee oorzaken: een misdrijf en zelfmoord. Totdat een van beide uitgesloten is blijft het dus een mogelijke oorzaak. De politie doet nog prima haar werk hoor.
Wat is dit voor een bullshit? De politie houdt er rekening mee na het afnemen van meerdere getuigeverklaringen. De politie zegt noch dat het een feit is dat het zelfmoord is, noch dat het 'zomaar' aan zelfmoord denkt, blijkbaar zijn daar enkele aanwijzingen voor. De politie heeft dus niet gecommuniceerd naar de media dat het zelfmoord is. Dat jij als lezer niet snapt wat nuance is en dat het je eigen verantwoordelijkheid is om dat toe te passen, dat moet je de politie niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:03 schreef YazooW het volgende:
[..]
Onderzoek is nog bezig, reden waarom die jongen op het spoor terecht is gekomen staat nog niet vast. Lijkt me niet echt tof voor de ouders dat straks blijkt dat het helemaal niet is gekomen vanwege zelfmoord terwijl dat wel door de politie is gecommuniceerd naar de media.
Zeg dan gewoon dat er meerdere mogelijkheden kunnen zijn waarom die jongen op het spoor terecht is gekomen ipv specifiek te melden dat het wel eens zelfmoordpoging geweest heeft kunnen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |