Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Weet niet of dat iets zegt over zijn skills. Maar met het is maar een spelletje moet je niet meer aankomen dan had je je vanaf het begin niet in de discussie moeten mengen. Want maar een spelletje dus waarom reageren? En GJE begon met smoesjes te bedenken nadat hij gewoon terecht had verloren. Moet ie gewoon zeggen: goed gespeeld. En niet huilen omdat hij tegen een goud team moest, dat wist hij.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Het is toch maar een spelletjeik snap sowieso niet dat er zoveel gezeurd word. Als ik word verslagen door een silver team heb ik daar respect voor want dan heeft die dus skills
Linkje?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
WTF zijn die sexy natalie telkens voor sites, die worden echt constants gespamd op Twitch
Ik kan wel raden wat het zijn, maar toch
In die chat, gepost door Liggiesquote:
klopt klopt maar om hem nou zo te bashenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weet niet of dat iets zegt over zijn skills. Maar met het is maar een spelletje moet je niet meer aankomen dan had je je vanaf het begin niet in de discussie moeten mengen. Want maar een spelletje dus waarom reageren? En GJE begon met smoesjes te bedenken nadat hij gewoon terecht had verloren. Moet ie gewoon zeggen: goed gespeeld. En niet huilen omdat hij tegen een goud team moest, dat wist hij.
Ach ja, dat krijg je met die streamsquote:Op maandag 28 mei 2012 00:16 schreef Roypsv het volgende:
[..]
klopt klopt maar om hem nou zo te bashen
Smoesjes?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weet niet of dat iets zegt over zijn skills. Maar met het is maar een spelletje moet je niet meer aankomen dan had je je vanaf het begin niet in de discussie moeten mengen. Want maar een spelletje dus waarom reageren? En GJE begon met smoesjes te bedenken nadat hij gewoon terecht had verloren. Moet ie gewoon zeggen: goed gespeeld. En niet huilen omdat hij tegen een goud team moest, dat wist hij.
Daar vraagt ie naar mijn mening nu echt zelf om. Normaal gesproken wordt ie wel wat te veel gebashed vind ikquote:Op maandag 28 mei 2012 00:16 schreef Roypsv het volgende:
[..]
klopt klopt maar om hem nou zo te bashen
Waarom begin je er dan aan?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Smoesjes?
Budgetsilver tegen een goeie BPL squad.
Fuck logic
Wat moet ik dan?quote:
Zeggen dat ie gewoon met een silver team moet komen, hij moest het hele team nog kopen en samenstellen dus dat was wel mogelijk geweestquote:
Jij maakt alleen maar sweatiesquote:Op maandag 28 mei 2012 00:19 schreef Rijst het volgende:
Sorry Pokerr. dat was wel een onnodige sweaty goal
Is dat voortaan ook al Sweaty? Als zijn Back beslist naar het centrum te gaan mag jij hem niet naar je linksvoor geven?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:19 schreef Rijst het volgende:
Not sure if serious.. volgens mij was het gewoon een normale goal voor zover ik het kon zien.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:19 schreef Rijst het volgende:
quote:
good for you maar niemand caret.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:21 schreef Roypsv het volgende:
en rijst is helemaal niet zo goed hoor. weet zeker dat ik hem pak
Net zei je nog leuk friendlies spelen met mensen van het forum niets aan de hand, en dan spreek je je nu zo uitquote:Op maandag 28 mei 2012 00:21 schreef Roypsv het volgende:
en rijst is helemaal niet zo goed hoor. weet zeker dat ik hem pak
zit maar te kutten.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Net zei je nog leuk friendlies spelen met mensen van het forum niets aan de hand, en dan spreek je je nu zo uit
quote:
Exactly my thoughtsquote:Op maandag 28 mei 2012 00:22 schreef Kamikazie het volgende:
Het is gewoon een hypocriet, schaam me dat dat voor PSV staat.
Nee joh ik ben serieus gewoon friendlies is leuk maar en mag toch wel een beetje een competitief gevoel bij zittenquote:
Ja je lult wat in de rondte, succes verderquote:Op maandag 28 mei 2012 00:24 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Nee joh ik ben serieus gewoon friendlies is leuk maar en mag toch wel een beetje een competitief gevoel bij zitten
Dat heb ik ook 1 keer gedaan. Daarna scoorde hij een sweaty goal en deed hij een ssst. Laatste keer geweest (online)quote:Op maandag 28 mei 2012 00:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben denk ik 1 van de eerlijkste spelers hier. Laatst miste ik expres een penalty omdat het geen 1 was en mijn tegenstander kreeg ook nog rood.
Uiteindelijk won ik tegen 10 man net met 1-0.
wat lief van jequote:Op maandag 28 mei 2012 00:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben denk ik 1 van de eerlijkste spelers hier. Laatst miste ik expres een penalty omdat het geen 1 was en mijn tegenstander kreeg ook nog rood.
thnxquote:Op maandag 28 mei 2012 00:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja je lult wat in de rondte, succes verder
Ligt aan de tegenstander of ik dat doe. Ik ben denk ik een van de vervelendste en arrogantste spelers hier. Ben een slechte winnaar en een slechte verliezer.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
tis een friendly johquote:
Die 1-2 was zeker geen sweaty goal hoor. Was gewoon goed gespeeld. Verder had je wel mazzel met je keeperquote:Op maandag 28 mei 2012 00:26 schreef Rijst het volgende:
Sorry pokerr 2 sweaty goalsWou te graag winnen. Maar je had die ene ook af kunnen leggen.
Ook een keer schoot ik de bal uit terwijl er iemand geblesseerd lag (eigenlijk slaat dat nergens op in FUT) en toen scoorde mijn tegenstander.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook 1 keer gedaan. Daarna scoorde hij een sweaty goal en deed hij een ssst. Laatste keer geweest (online)
ja wel als ik de bal van die kut Drogba niet meer kan pakken daarnaquote:
leuke match maar die trick die hij constant met Drogba doet is irritant manquote:Op maandag 28 mei 2012 00:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja wel als ik de bal van die kut Drogba niet meer kan pakken daarna
Ik wou die truuk niet. probeerde Roulette. maar faalde 3xquote:Op maandag 28 mei 2012 00:28 schreef Roypsv het volgende:
[..]
leuke match maar die trick die hij constant met Drogba doet is irritant man
Die scoor ik online gewoon. Tegen vrienden sowieso niet. Ook de "sportieve" tegenstanders maken die ballen gewoon af online en zelfs de normalere gasten chasen de uittrap tegenwoordig, dus als hij hem toevallig in mijn voeten schiet maak ik hem gewoon. Ga niet chasen though.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ook een keer schoot ik de bal uit terwijl er iemand geblesseerd lag (eigenlijk slaat dat nergens op in FUT) en toen scoorde mijn tegenstander.
Als mijn tegenstander zijn keeper de bal in mijn voeten trapt mis ik ook expres, tenzij mijn tegenstander irritant is. Dan probeer ik gewoon te scoren.
hahahaquote:Op maandag 28 mei 2012 00:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wou die truuk niet. probeerde Roulette. maar faalde 3x
Eenschquote:Op maandag 28 mei 2012 00:29 schreef poker4lifee het volgende:
vond die goals van Rijst niet sweaty hoor, eerste had ie gwn mn verdediging uitgespeeld en 2e ook gewoon normaal gepasst![]()
Dit.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:29 schreef poker4lifee het volgende:
vond die goals van Rijst niet sweaty hoor, eerste had ie gwn mn verdediging uitgespeeld en 2e ook gewoon normaal gepasst![]()
Ik chase als een modderfokker. Hoort er wel bij vind ik, in het echt laat je ook niet iedereen vrij lopen/opbouwen.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die scoor ik online gewoon. Tegen vrienden sowieso niet. Ook de "sportieve" tegenstanders maken die ballen gewoon af online en zelfs de normalere gasten chasen de uittrap tegenwoordig, dus als hij hem toevallig in mijn voeten schiet maak ik hem gewoon. Ga niet chasen though.
Ik doe gewoon wat nodig is om te winnen. Geen grenzen!quote:Op maandag 28 mei 2012 00:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik chase als een modderfokker. Hoort er wel bij vind ik, in het echt laat je ook niet iedereen vrij lopen/opbouwen.
Ja, maar als een gek de CB op gaan jagen bij een doeltrap vind ik zo debiel. Vooral die gasten die dan proberen om net buiten het beeld te gaan staan en allemaal van die standaard truukjes hebben om hem te proberen af te pakken..ziet er zo treurig uit. Ergste is nog dat het best effectief is, want als je een normale trap doet en je verliest het kopduel heb je vaak echt een mega counter tegen waar je letterlijk niets tegen kan doen. Zo scoor ik zelf ook mega vaak (dus niet omdat ik chase, maar omdat ik dat kopduel win)quote:Op maandag 28 mei 2012 00:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik chase als een modderfokker. Hoort er wel bij vind ik, in het echt laat je ook niet iedereen vrij lopen/opbouwen.
seems sweaty to me.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:32 schreef DutchSL het volgende:
3-1 bij rust, hij heeft 1 kans en gelijk goal met een cross
Dit is ook irritant ja. Dan kun je echt niks doenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ergste is nog dat het best effectief is, want als je een normale trap doet en je verliest het kopduel heb je vaak echt een mega counter tegen waar je letterlijk niets tegen kan doen. Zo scoor ik zelf ook mega vaak (dus niet omdat ik chase, maar omdat ik dat kopduel win)
Klopt, ik ram hem altijd maar zo hard mogelijk naar voren en hopen op het beste dan.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is ook irritant ja. Dan kun je echt niks doen
Ik probeer soms naar de LB of RB te passen maar soms trapt de keeper dan nog door het midden uit
Dat is mijn standaard GK ook ja, stiftje naar LB en RB. Gaat nu wel 99 vd 100 keer goed, maar daar anticiperen ze ook redelijk vaak op nowadays. Ik was echt hard de lul met mijn 3 atb team alleen, want ik had ineens geen idee wat ik met de bal moest doen haha. Probeerde toen maar naar mijn LM/RM te lobben maar dat is een stuk moeilijker.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is ook irritant ja. Dan kun je echt niks doen
Ik probeer soms naar de LB of RB te passen maar soms trapt de keeper dan nog door het midden uit
Als ik voor sta en het moeilijk heb knal ik hem in de laatste minuten altijd maar bewust over de zijlijn zo diep mogelijk. Soms kan mijn winger hem net aannemen, maar iig geen counter met een achterlijke goal..dat moeten ze echt fixen. Slaat nergens op dat bij een GK je hele team instapt.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klopt, ik ram hem altijd maar zo hard mogelijk naar voren en hopen op het beste dan.
Hm, dankje voor de tip. Moet ik ook maar is gaan doen, want krijg nu soms toch een tegen goal in de laatste 10 minuten zo. Wel slimquote:Op maandag 28 mei 2012 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik voor sta en het moeilijk heb knal ik hem in de laatste minuten altijd maar bewust over de zijlijn zo diep mogelijk. Soms kan mijn winger hem net aannemen, maar iig geen counter met een achterlijke goal..dat moeten ze echt fixen. Slaat nergens op dat bij een GK je hele team instapt.
ik vind het altijd zo irritant als ik met 1 goal voor sta vlak voor het eind, ik een corner heb en zijn keeper met de bal eindigt, hij hem uittrapt en ik dan ineens 1 vs 1 sta rond de middenstipquote:Op maandag 28 mei 2012 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik voor sta en het moeilijk heb knal ik hem in de laatste minuten altijd maar bewust over de zijlijn zo diep mogelijk. Soms kan mijn winger hem net aannemen, maar iig geen counter met een achterlijke goal..dat moeten ze echt fixen. Slaat nergens op dat bij een GK je hele team instapt.
Corners vind ik sowieso kut deze fifa.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik vind het altijd zo irritant als ik met 1 goal voor sta vlak voor het eind, ik een corner heb en zijn keeper met de bal eindigt, hij hem uittrapt en ik dan ineens 1 vs 1 sta rond de middenstipiedereen weg terwijl ik niet eens aanvallend speel ofzo, aardig kut als je vergeet op die radar te kijken.
Gewoon ultra defensief zetten bij een corner en andere cornernemer pakkenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik vind het altijd zo irritant als ik met 1 goal voor sta vlak voor het eind, ik een corner heb en zijn keeper met de bal eindigt, hij hem uittrapt en ik dan ineens 1 vs 1 sta rond de middenstipiedereen weg terwijl ik niet eens aanvallend speel ofzo, aardig kut als je vergeet op die radar te kijken.
Niemand wil m?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom is er van Jordan Cook maar een versie op Futhead? En waarom koopt niemand hem terwijl hij echt niet te duur staat en er echt 0 op de tp staan
Ze staan beiden niet bij de replayquote:Op maandag 28 mei 2012 00:40 schreef DutchSL het volgende:
5-1 gewonnen van GJE, 2 goals met dubbel sweaty afleggen in de 90e minuut
haha thx moet dat dan misschien maar gaan doen jaquote:Op maandag 28 mei 2012 00:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon ultra defensief zetten bij een corner en andere cornernemer pakken
haha ja klopt, zo'n onzin dat je spelers dan zo doen..ik ga ook nagenoeg nooit verdedigend of ultra def spelen omdat ik dan vaak het momentum afgeef voor mijn gevoel en dan ben je daar helemaal gevoelig voor. Corners vlak voor tijd dus ook maar lekker ver laten wegdraaien just in case. Heb wel beter met die lange trappen op de spits om leren gaan. Ga nu gewoon vaak meteen rennen zodra die bal de lucht in gaat en dan heb je vaak genoeg marge.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:40 schreef DutchSL het volgende:
5-1 gewonnen van GJE, 2 goals met dubbel sweaty afleggen in de 90e minuut
Is het de BPL versie of de nPower league 1 versie?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom is er van Jordan Cook maar een versie op Futhead? En waarom koopt niemand hem terwijl hij echt niet te duur staat en er echt 0 op de tp staan
Wat je zegt over dat momentum heb ik dus ook heel erg. Als ik 0-1 voorsta in de laatste minuten en ik ga ultra verdedigend krijg ik voor mijn gevoel altijd een tegengoal. Je roept het beetje op jezelf af dan vind ik ...quote:Op maandag 28 mei 2012 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha ja klopt, zo'n onzin dat je spelers dan zo doen..ik ga ook nagenoeg nooit verdedigend of ultra def spelen omdat ik dan vaak het momentum afgeef voor mijn gevoel en dan ben je daar helemaal gevoelig voor. Corners vlak voor tijd dus ook maar lekker ver laten wegdraaien just in case. Heb wel beter met die lange trappen op de spits om leren gaan. Ga nu gewoon vaak meteen rennen zodra die bal de lucht in gaat en dan heb je vaak genoeg marge.
Ik zeg ook niet dat je ultra def moet spelenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha ja klopt, zo'n onzin dat je spelers dan zo doen..ik ga ook nagenoeg nooit verdedigend of ultra def spelen omdat ik dan vaak het momentum afgeef voor mijn gevoel en dan ben je daar helemaal gevoelig voor. Corners vlak voor tijd dus ook maar lekker ver laten wegdraaien just in case. Heb wel beter met die lange trappen op de spits om leren gaan. Ga nu gewoon vaak meteen rennen zodra die bal de lucht in gaat en dan heb je vaak genoeg marge.
Npower, op futhead staat alleen de bplquote:Op maandag 28 mei 2012 00:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is het de BPL versie of de nPower league 1 versie?
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan een kopduel aangaan wat je makkelijk moet winnen en vervolgens je verdediger ziet struikelenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het altijd irritant als mijn tegenstander na een corner 60 meter naar voren rent en dat dan 1 van mijn traagste spelers daar achteraan moet rennen
sprintduel aangaan en dat je verdediger stopt met lopen door een liesblessurequote:Op maandag 28 mei 2012 00:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan een kopduel aangaan wat je makkelijk moet winnen en vervolgens je verdediger ziet struikelen
haha ja dat heb ik tegen een vriend van me wel gehad met een spits die alleen op de keeper af ging..in FUT kan dat niet volgens mij. Mijn fitness is ook altijd hoog genoeg, dat scheelt :dquote:Op maandag 28 mei 2012 00:46 schreef Roypsv het volgende:
[..]
sprintduel aangaan en dat je verdediger stopt met lopen door een liesblessure
Bij fifa clubs heb ik dat zovaak gehad, ging ik 1op1 met de keeper en dan kreeg hij een blessure. Kwam waarschijnlijk omdat mijn fitness balkje door 0 was maar toch.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:46 schreef Roypsv het volgende:
[..]
sprintduel aangaan en dat je verdediger stopt met lopen door een liesblessure
kan zeker in fut ;pquote:Op maandag 28 mei 2012 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha ja dat heb ik tegen een vriend van me wel gehad met een spits die alleen op de keeper af ging..in FUT kan dat niet volgens mij. Mijn fitness is ook altijd hoog genoeg, dat scheelt :d
Ik vrees het laatste haha, heb het echt nooit gehadquote:Op maandag 28 mei 2012 00:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hebben jullie ook na een gehouden Penalty dat als je dan direct wil doorpassen met je back die de bal oppikt dat ie hem corner ramt? Of ben ik gewoon een mongool?
Borstaannames zijn zo verneukt.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:48 schreef DutchSL het volgende:
Het irritantste vind ik wel hoge ballen waar jouw verdediger voorsprong heeft, maar dan een bal wilt aannemen terwijl ik zeg dat hij hem moet wegschoppen, of dat hij in de lucht gaat koppen terwijl ik zeg dat hij moet rennen. Daardoor de aanvaller voor zich laat komen en 9 van de 10 keer tegengoal.
oh thank god for fitness danquote:
Dat is echt kut ja. Daardoor kan je tegen de grootste LB+Y kneus soms nog een tegengoal krijgen.quote:
ook super kut ja, nu wel geleerd vaak al rondje of vol vierkantje in te drukken voor hij de bal heeftquote:Op maandag 28 mei 2012 00:48 schreef DutchSL het volgende:
Het irritantste vind ik wel hoge ballen waar jouw verdediger voorsprong heeft, maar dan een bal wilt aannemen terwijl ik zeg dat hij hem moet wegschoppen, of dat hij in de lucht gaat koppen terwijl ik zeg dat hij moet rennen. Daardoor de aanvaller voor zich laat komen en 9 van de 10 keer tegengoal.
Ja, ik jaag hem nu ook vaak de tribune in bij twijfel. Heeft me echt teveel goals gekostquote:Op maandag 28 mei 2012 00:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ook super kut ja, nu wel geleerd vaak al rondje of vol vierkantje in te drukken voor hij de bal heeftgeen risico nemen met bal aannemen.. echter als ie hem eerst op de borst krijgt oid is het wel huilen.
Die avatar van jou is zoo irritant. In positieve zin dan wel ...quote:Op maandag 28 mei 2012 00:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik jaag hem nu ook vaak de tribune in bij twijfel. Heeft me echt teveel goals gekost
11 kijkersquote:Op maandag 28 mei 2012 00:51 schreef Rijst het volgende:
Is het trouwens nog druk op de stream? Anders zet ik hem uit
Hele dag pagga slaan?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die avatar van jou is zoo irritant. In positieve zin dan wel ...
Sorry danquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vrees het laatste haha, heb het echt nooit gehad
Daar noem je ook wel een domme negert he.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Lekker dan
Ik heb het ook alleen bij Fut, en volgens mij alleen bij Taiwo
Is dat niet omdat die linker pook een klein beetje scheef staat ofzo wellicht? Had ik bij een oude controller weleens met schieten en passen..ging het een compleet andere kant op omdat dat ding een beetje gebogen stond omdat ik er steeds als een spast tegenaan aan het rammen was tijdens FIFAquote:Op maandag 28 mei 2012 00:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Lekker dan
Ik heb het ook alleen bij Fut, en volgens mij alleen bij Taiwo
Ik eet de hele dag biefstuk daardoorquote:Op maandag 28 mei 2012 00:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach ja, jij doet dat waarschijnlijk ook bij die van mij dus voor wat hoort wat he
Ja dat klopt, maar eigenlijk zeker dat het met Maicon ook is, want ik hou bijna alle ballen altijd links omdat 3/4de van de mensen denkt dat een penalty tegendraads schieten altijd wel een goal oplevertquote:Op maandag 28 mei 2012 00:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daar noem je ook wel een domme negert he.
Kan, Controller begint een beetje op te rakenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dat niet omdat die linker pook een klein beetje scheef staat ofzo wellicht? Had ik bij een oude controller weleens met schieten en passen..ging het een compleet andere kant op omdat dat ding een beetje gebogen stond omdat ik er steeds als een spast tegenaan aan het rammen was tijdens FIFA
Eigenlijk alles, als je maar goed zoektquote:Op maandag 28 mei 2012 00:55 schreef Roypsv het volgende:
Wat is een goed item om in te kopen en met winst te verkopen?
Alles wat onder de marktprijs te vinden staat. Gewoon focussen op 1 ding, maakt niet uit wat en dan bargain hunten.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:55 schreef Roypsv het volgende:
Trustequote:Op maandag 28 mei 2012 00:55 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ik ben er weg van, stream kan uit. Truste!
Aandelen Antonov. Op de IEX.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:55 schreef Roypsv het volgende:
Hmm ik zat zelf te denken aan Team conditie kaartenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Eigenlijk alles, als je maar goed zoekt
Ja maar hoe weet ik wat onder de marktprijs is :pquote:Op maandag 28 mei 2012 00:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alles wat onder de marktprijs te vinden staat. Gewoon focussen op 1 ding, maakt niet uit wat en dan bargain hunten.
Alle pingels snoeihard boven de keeper schietenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar eigenlijk zeker dat het met Maicon ook is, want ik hou bijna alle ballen altijd links omdat 3/4de van de mensen denkt dat een penalty tegendraads schieten altijd wel een goal oplevert
Gemiddeldes bekijken.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:56 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja maar hoe weet ik wat onder de marktprijs is :p
Door ze een tijdje te volgen en te kijken waar de bids voor gaan.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:56 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja maar hoe weet ik wat onder de marktprijs is :p
Ik doe altijd panenka, zit 99%, zelfs als de keeper blijft staan.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alle pingels snoeihard boven de keeper schieten
De eerste meestal wel jaquote:Op maandag 28 mei 2012 00:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alle pingels snoeihard boven de keeper schieten
tell me ;]quote:Op maandag 28 mei 2012 00:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gemiddeldes bekijken.
Ik heb nu 4 speles waar ik standaard in handel en daar de prijs van weet
dat risico durf ik niet aanquote:Op maandag 28 mei 2012 00:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik doe altijd panenka, zit 99%, zelfs als de keeper blijft staan.
Lijkt me een slim plan om jou die spelers te vertellenquote:
Daar haal ik zelf winst uit natuurlijkquote:
Ja gewoon zo ver mogelijk naar links of naar rechts.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat risico durf ik niet aandoe je hem dan nog naar een hoek of niet?
Hehe, ik hou denk ik 70 procent, en scoor zelf 90quote:Op maandag 28 mei 2012 00:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik mis te vaak penalties, om 1 of andere reden raden ze bijna altijd in welke hoek ik schiet.
zal welis rondkijkenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar haal ik zelf winst uit natuurlijk
Sowieso 1 tip: Non shiny goldsquote:
Russischquote:
GGquote:Op maandag 28 mei 2012 01:06 schreef poker4lifee het volgende:
wp, 2e helft bakte ik er weer niks van helaasch
Je moet gewoon leren afmaken.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ben ik de enige hier die El Kabir slecht vind?
fyp, sorry die was te simpel.quote:
Lukt echt niet met die gozerquote:
finesse shots kan hij ook niet echt, gewoon normaal erin schieten dusquote:
Eindbaas. 183 goals uit 153 wedstrijden hier. Spitsenduo met castaignos (186 uit 149)quote:Op maandag 28 mei 2012 01:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ben ik de enige hier die El Kabir slecht vind?
Ja, daar gaat het mis inderdaad.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
finesse shots kan hij ook niet echt, gewoon normaal erin schieten dus
Als ik dat heb, kan ik de volgende wedstrijd uberhaupt niet beginnen. Hangt ie als ik zijn elftal krijg te zienquote:Op maandag 28 mei 2012 01:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vorige potje een ragequiter, 7 van de 10 keer gebeurd er dan zoiets.
Ik vind het allemaal best, zolang je maar geen Spanje / Brazilie / Real / Barca gebruiktquote:
En jij mag wel Milan gebruiken?quote:Op maandag 28 mei 2012 01:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal best, zolang je maar geen Spanje / Brazilie / Real / Barca gebruikt
wel met deel 1 beginnen dan he @ unchartedquote:Op maandag 28 mei 2012 01:19 schreef Rijst het volgende:
Trouwens heb de ps3 niet voor Fifa. ik ga deze week effe een paar exlcusives kopen. GT5, UNCHARTED
GT5 moet je niet doen, Uncharted gewoon de hele trilogyquote:Op maandag 28 mei 2012 01:19 schreef Rijst het volgende:
Trouwens heb de ps3 niet voor Fifa. ik ga deze week effe een paar exlcusives kopen. GT5, UNCHARTED
Was ik helaas niet van planquote:
dan speel ik wel tegen jouquote:Op maandag 28 mei 2012 01:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Had je net een invite gestuurd, kijk maar wat je liever doet, maakt mij niet uit
Ik ging voor Arsenal of Newcastle.quote:
ook niet zoveel last van, alleen wel irritant als zowel ik als tegenstander het veel doet want dan krijg je echt zulke saaie wedstrijdenquote:Op maandag 28 mei 2012 01:35 schreef Tim86 het volgende:
Op EA forum lopen ze altijd te bitchen over tegenstanders die containen, hier hoor ik er nagenoeg niets over. Zelf heb ik er ook totaal geen problemen mee en doe ik het zelf ook vaak..Hoe denken jullie erover?
In mijn ogen draait dat nieuwe tactical defending juist om om containen tot het goede moment er is om te stappen of de tackle in te zetten..zo is het met echt voetbal ook..dan moet je niet steeds happen maar begeleiden tot je de kans hebt om de bal te pakken..
Sure, je hebt mensen die nooit stappen en alleen maar een medespeler automatisch laten komen, maar daar kan je prima gebruik van maken juist..zie het probleem echt niet en voor mijn gevoel is dat gewoon de standaard manier van verdedigen....
tegen de zwakke tegenstanders instappen en die andere serieus spelenquote:Op maandag 28 mei 2012 01:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ook niet zoveel last van, alleen wel irritant als zowel ik als tegenstander het veel doet want dan krijg je echt zulke saaie wedstrijden. Maar hoort er idd bij en gewoon leren om dan kansen te creeren. Zelf probeer ik wel gewoon veel in te stappen altijd.
gelukt?quote:Op maandag 28 mei 2012 01:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
GT5 is een redelijke tegenvaller inderdaad..
Het laden duurt te lang
GODVER vergeten op te slaanquote:Op maandag 28 mei 2012 01:45 schreef DutchSL het volgende:
Penalties gewonnen, mja.
Die vrije trap van Drogba, omg
quote:Op maandag 28 mei 2012 01:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb de replays nog open, sla hem wel even op.
Morgen.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ging voor Arsenal of Newcastle.
Na het potje met Dutch dan H2H of niet Rijst?
Anders gooi ik de boel uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
true storyquote:Op maandag 28 mei 2012 02:08 schreef Rijst het volgende:
Ik vind trouwens die niggers op de ps3 echt 3 niks. Ik wil ze altijd verder indrukken maar ze gaan niet verder.
Tis gewoon ff wennen lijkt me.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:19 schreef DutchSL het volgende:
Ik snap het probleem niet.. op de 360 kun je ze toch ook niet verder indrukken dan ze ingedrukt kunnen worden.
Ja klopt maar die van de xbox zijn precies goedquote:Op maandag 28 mei 2012 02:19 schreef DutchSL het volgende:
Ik snap het probleem niet.. op de 360 kun je ze toch ook niet verder indrukken dan ze ingedrukt kunnen worden.
Cotainen, dat is de gouden tip. Eerst maar rustig de tuturials doorlopenquote:Op maandag 28 mei 2012 03:26 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik heb eergister Fifa gekocht. Heb nog nooit eerder een voetbal spel gespeeld en ben echt heel erg slecht in verdedigen, heeft iemand tips?
Net de tutorials nog een paar keer gedaan en het gaat nu al wat beterquote:Op maandag 28 mei 2012 03:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Cotainen, dat is de gouden tip. Eerst maar rustig de tuturials doorlopen
binnen 10 minuten kun je geen match doen toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 04:25 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Net de tutorials nog een paar keer gedaan en het gaat nu al wat beter
Trouwens is het zo dat als je disconect tijdens een match dat je minder punten in volgende matches krijgt? Want ik disconect automatisch elke 10 minuten van xbox live, en het zou jammer zijn als ik daarvoor minder coins enzo krijg.
Hij duurt nu 6 minuten, is erg snel maar ik wil niet disconecten tijdens een match.quote:Op maandag 28 mei 2012 04:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
binnen 10 minuten kun je geen match doen toch?
Ga tegen GJE spelen. Gegarandeerd dat je wint.quote:Op maandag 28 mei 2012 06:19 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Hij duurt nu 6 minuten, is erg snel maar ik wil niet disconecten tijdens een match.
Helaas gebeurt dit soms nog steeds
Net wel 2 potjes gewonnen trouwens. Nu ik wat rustiger speel gaat alles beter.
Tegen jou wil ik ook.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:05 schreef Pino0 het volgende:
Spelen met agbonlawhore![]()
Ga hem maar verkopen, is niet leuk om mee te spelen![]()
Dan maar door sparen voor een dure zilveren beesten spits
y k heb er 4 gespeeld en 4 gewonnen, ga nu even me band nakijken van mijn fiets. voeg maar toe MAX033LK dan zien we wel wanneerquote:Op maandag 28 mei 2012 10:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja is goed. Ben nu ff aan het opruimen. Over een uur kan ik wel
Ja had al gehoord dat die goed was.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
Reemi gaat jou trouwens helemaal kapot spelen rijst
Die is hakkelig en loopt 30 seconde achter lolquote:
Nog 1?quote:Op maandag 28 mei 2012 11:20 schreef Pino0 het volgende:
rofl rijst @ jou doelpunt
typisch gescripte zooi weer
45e minuut, verdediging staat er bij en kijkt ernaar
goede pot anyways
heb nieuwe opstelling etcquote:Op maandag 28 mei 2012 11:23 schre-ef GeeftJeEnergie het volgende:
Vage shit
Met FUT heb ik nog nooit verloren van pino
Ik ben uit vorm, dus valt tegen.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
Reemi gaat jou trouwens helemaal kapot spelen rijst
47-7-20 denk ik?quote:Op maandag 28 mei 2012 11:24 schreef Pino0 het volgende:
[..]
heb nieuwe opstelling etc
record was 17-7-16 en nu 20-7-47, win bijna alles
Ik kan je frustratie wel begrijpen. Dat eerste doelpunt kon je weinig aan doen. En dat 2e doelpunt finesse shot bale met zn zwakke voetquote:
mwa. was te doorzichtig, jij was gewoon beter. eerste doelpunt was flauw idd maar mijn 2e was ook scripted ivm 88e minuut.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik kan je frustratie wel begrijpen. Dat eerste doelpunt kon je weinig aan doen. En dat 2e doelpunt finesse shot bale met zn zwakke voet
goed gespeeld.
100k van Dutchsl gekochtquote:Op maandag 28 mei 2012 11:42 schreef Pino0 het volgende:
[..]
mwa. was te doorzichtig, jij was gewoon beter. eerste doelpunt was flauw idd maar mijn 2e was ook scripted ivm 88e minuut.
hoe kom je aan zon team als je je ps3 net gehaald heb? coins gekocht?
Scripted ivm 88e minuut?quote:Op maandag 28 mei 2012 11:42 schreef Pino0 het volgende:
[..]
mwa. was te doorzichtig, jij was gewoon beter. eerste doelpunt was flauw idd maar mijn 2e was ook scripted ivm 88e minuut.
hoe kom je aan zon team als je je ps3 net gehaald heb? coins gekocht?
Heb ik andersomquote:Op maandag 28 mei 2012 11:42 schreef Rijst het volgende:
Oh en ik speel overdag veel slechter dan in de avond. Denk dat het bij iedereen wel zo is
Hij was 16 iigquote:
let maar is op hoevaak corners en dergelijke er wel in gaan in de 40e/45 min 80e/90e minquote:Op maandag 28 mei 2012 11:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Scripted ivm 88e minuut?
Aluhoedje op?
Mooi kapotje op zijn koppiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |