Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Weet niet of dat iets zegt over zijn skills. Maar met het is maar een spelletje moet je niet meer aankomen dan had je je vanaf het begin niet in de discussie moeten mengen. Want maar een spelletje dus waarom reageren? En GJE begon met smoesjes te bedenken nadat hij gewoon terecht had verloren. Moet ie gewoon zeggen: goed gespeeld. En niet huilen omdat hij tegen een goud team moest, dat wist hij.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Het is toch maar een spelletjeik snap sowieso niet dat er zoveel gezeurd word. Als ik word verslagen door een silver team heb ik daar respect voor want dan heeft die dus skills
Linkje?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
WTF zijn die sexy natalie telkens voor sites, die worden echt constants gespamd op Twitch
Ik kan wel raden wat het zijn, maar toch
In die chat, gepost door Liggiesquote:
klopt klopt maar om hem nou zo te bashenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weet niet of dat iets zegt over zijn skills. Maar met het is maar een spelletje moet je niet meer aankomen dan had je je vanaf het begin niet in de discussie moeten mengen. Want maar een spelletje dus waarom reageren? En GJE begon met smoesjes te bedenken nadat hij gewoon terecht had verloren. Moet ie gewoon zeggen: goed gespeeld. En niet huilen omdat hij tegen een goud team moest, dat wist hij.
Ach ja, dat krijg je met die streamsquote:Op maandag 28 mei 2012 00:16 schreef Roypsv het volgende:
[..]
klopt klopt maar om hem nou zo te bashen
Smoesjes?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weet niet of dat iets zegt over zijn skills. Maar met het is maar een spelletje moet je niet meer aankomen dan had je je vanaf het begin niet in de discussie moeten mengen. Want maar een spelletje dus waarom reageren? En GJE begon met smoesjes te bedenken nadat hij gewoon terecht had verloren. Moet ie gewoon zeggen: goed gespeeld. En niet huilen omdat hij tegen een goud team moest, dat wist hij.
Daar vraagt ie naar mijn mening nu echt zelf om. Normaal gesproken wordt ie wel wat te veel gebashed vind ikquote:Op maandag 28 mei 2012 00:16 schreef Roypsv het volgende:
[..]
klopt klopt maar om hem nou zo te bashen
Waarom begin je er dan aan?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Smoesjes?
Budgetsilver tegen een goeie BPL squad.
Fuck logic
Wat moet ik dan?quote:
Zeggen dat ie gewoon met een silver team moet komen, hij moest het hele team nog kopen en samenstellen dus dat was wel mogelijk geweestquote:
Jij maakt alleen maar sweatiesquote:Op maandag 28 mei 2012 00:19 schreef Rijst het volgende:
Sorry Pokerr. dat was wel een onnodige sweaty goal
Is dat voortaan ook al Sweaty? Als zijn Back beslist naar het centrum te gaan mag jij hem niet naar je linksvoor geven?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:19 schreef Rijst het volgende:
Not sure if serious.. volgens mij was het gewoon een normale goal voor zover ik het kon zien.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:19 schreef Rijst het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |