abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 12:16:51 #1
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_5240285
De politie Noord-holland-Noord heeft vermoedelijk de lichamen van Marion van Buuren en haar dochtertje Romy uit Bergen opgegraven.
Het tweetal werd sinds juni 1997 vermist. Waar de lichamen zijn gevonden heeft de politie nog niet bekend gemaakt.

bron

  vrijdag 2 augustus 2002 @ 12:17:29 #2
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_5240291
Is Peter R. de Vries niet al jaren met die zaak bezig?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_5240294
Gelukkig zijn ze gevonden.
pi_5240304
zat er aan te komen, en de waarschijnlijke dader (Okan O., vader van Romy geloof ik) is al dood aan kanker...
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_5240306
ohhh daar heb ik wel es wat van meegekregen,
wat erg maar ja nu ze gevonden zijn weten ze wel wat er gebeurd is.... onzekerheid is erg genoeg
pi_5240315
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 12:18 schreef ToXiCitY het volgende:
zat er aan te komen, en de waarschijnlijke dader (Okan O., vader van Romy geloof ik) is al dood aan kanker...
Straf van de heilige profeet.
Free people own guns! Slaves do not!
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 12:21:08 #7
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_5240331
quote:
Marion van Buuren en haar dochtertje Romy waren op de dag van hun vermissing, 8 juni 1997, respectievelijk negentien en een jaar oud. De politie heeft de afgelopen vijf jaar honderden tips en aanwijzingen onderzocht, waarvan geen tot de oplossing van het mysterie leidde.

De voornaamste verdachte van de verdwijning is nog steeds Alkmaarder Okan O., ex-partner van de Bergense en vader van Romy. Hij overleed in 1998 in het gevangenishospitaal in Scheveningen aan de gevolgen van een ernstige ziekte. Lange tijd ontkende hij elke betrokkenheid. Op zijn sterfbed beriep hij zich op zijn zwijgrecht.

Bron: http://www.vermist.nl/


Ik hoop dat ze het zijn. Klinkt misschien gek, maar de onzekerheid moet voor de familie helemaal ondraaglijk zijn...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator vrijdag 2 augustus 2002 @ 12:21:51 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_5240340
straf my ass, de dood is in dit geval een goedkope uitweg (ik zeg overigens niet dat kanker een leuke ziekte is, maar zo iemand moet gewoon de gevangenis in vind ik)

edit: ik wil overigens niet mieren lopen neuken maar wat is in dit topic het discussiepunt?? of ze wel of niet zijn gevonden ofzo??

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 12:24:02 #9
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_5240362
Lijkt me wel dat het Marion en haar dochtertje zijn, of zijn er nog meer moeders en dochterjes vermist in die omgeving?
  † In Memoriam † vrijdag 2 augustus 2002 @ 12:24:16 #10
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_5240365
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 12:21 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze het zijn. Klinkt misschien gek, maar de onzekerheid moet voor de familie helemaal ondraaglijk zijn...


Veel beter dat ze gevonden worden idd.

Nooit begrepen dat die Okan zelfs zijn kaken op elkaar hield toen ie al op zijn sterfbed lag. Dan ben je echt een zieke geest.

  vrijdag 2 augustus 2002 @ 12:24:55 #11
25937 Roger-Wilco
The n00b is back
pi_5240372
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 12:21 schreef sp3c het volgende:
straf my ass, de dood is in dit geval een goedkope uitweg (ik zeg overigens niet dat kanker een leuke ziekte is, maar zo iemand moet gewoon de gevangenis in vind ik)
Inderdaad! Het zou verboden moeten worden dat niet veroordeelde criminelen kanker krijgen!
Ik weet het beter
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 12:25:07 #12
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_5240374
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 12:17 schreef Marble het volgende:
Is Peter R. de Vries niet al jaren met die zaak bezig?
Ja, is nog met de moeder van Marion naar Turkije geweest naar de familie van Okan. Ze dachten dat Okan zijn dochter misschien zou hebben ondergebracht bij familie, maar die mensen leken oprecht niets te weten.

En ook bij Vermist is er regelmatig aandacht aan besteed.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_5240378
wie zegt dat okan o schuldig is..?! niemand, hij is alleen verdacht, maar er zijn wel meer verdachte die het uiteindelijk helemaal niet hebben gedaan...

voor de ouders van marion en romy is het wel een geruststelling als het waar is....

maar als je ze pas na zolang vindt dan is het 'ongeluk' wel heel erg goed uitgevoerd (bv een blok beton aan je benen en het noordzee kanaal in) waardoor je wle in een criminele hoek gaat zoeken...

Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 12:27:36 #14
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_5240394
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 12:21 schreef sp3c het volgende:
ik wil overigens niet mieren lopen neuken maar wat is in dit topic het discussiepunt??
Het is Nieuws. Met deze redenering kun je meer dan de helft van de topics hier wel sluiten.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 12:27:40 #15
19961 Sollog
Hail Arawn!
pi_5240396
Er is vanmiddag een persconferentie, weet alleen niet hoelaat die word gegeven.
Proud member of [b]Priests of Darkness[/b],The only Necro only guild in DAoC
pi_5240435
quote:

'Lichamen Marion en Romy opgegraven'

BERGEN De politie NoordHolland Noord heeft twee lichamen opgegraven waarvan vermoed wordt dat het gaat om de stoffelijke resten van Marion van Buuren en haar dochtertje Romy uit Bergen. Dat heeft de politie vrijdag bekendgemaakt. De twee worden sinds juni 1997 vermist. De politie wil nog geen nadere details verstrekken. Vanmiddag geeft de politie een persconferentie.
02-08-2002

www.rtvnh.nl
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_5240448
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 12:25 schreef mabit het volgende:
wie zegt dat okan o schuldig is..?! niemand, hij is alleen verdacht, maar er zijn wel meer verdachte die het uiteindelijk helemaal niet hebben gedaan...

voor de ouders van marion en romy is het wel een geruststelling als het waar is....

maar als je ze pas na zolang vindt dan is het 'ongeluk' wel heel erg goed uitgevoerd (bv een blok beton aan je benen en het noordzee kanaal in) waardoor je wle in een criminele hoek gaat zoeken...


Ik heb es effe het dossier van peter r de vries doorgelezen dat op nu.nl staat.... nou als je ziet wat die vent allemaal heeft uitgespookt dan kan je bijna niet meer denken dat ie onschuldig is
pi_5240479
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 12:33 schreef Nadientje het volgende:

[..]

Ik heb es effe het dossier van peter r de vries doorgelezen dat op nu.nl staat.... nou als je ziet wat die vent allemaal heeft uitgespookt dan kan je bijna niet meer denken dat ie onschuldig is


ja dat weet ik ook wel... tis uitermate verdachte... maar gelukkig ben je onschuldig totdat je veroordeelt bent...

okan o heeft het juridisch niet gedaan, maar een hoop mensen denken alleen dat hij het heeft gedaan... alleen zullen we daar nix over weten..

Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_5240482
Het zou inderdaad wel goed zijn als ze nu zijn gevonden. Het is heel triest dat ze niet meer in leven zijn

Maar voor de ouders en familie is het wel een opluchting denk ik en kunnen ze eindelijk het hoofdstuk afsluiten...

Ik wil niet generaliseren, maar ik snap niet wat zulke meiden zien in die gozers, want het gebeurd vaker, alleen gelukkig niet altijd met een dergelijke afloop...

Het is nu trouwens bekend dat ze het echt is..

X-Crusi
  Moderator vrijdag 2 augustus 2002 @ 12:38:51 #20
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_5240519
Jane: ik ben het met je eens, maar gisteravond maakte ik een topic en ik werd er gelijk in de eerste 2 posts opgewezen dat er geen discussiepunt was en toen ik zei dat het nieuws was moest ik als de sodemieter de faq van nma gaan lezen.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 12:41:47 #21
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_5240555
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 12:38 schreef sp3c het volgende:
Jane: ik ben het met je eens...enz..
Rare actie, maar laten we daar dit topic dan niet door laten vergallen.

Is inmiddels al bekend waar in Noord-Holland ze precies gevonden zijn?

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 12:46:08 #22
19961 Sollog
Hail Arawn!
pi_5240616
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 12:41 schreef Jane het volgende:

[..]

Rare actie, maar laten we daar dit topic dan niet door laten vergallen.

Is inmiddels al bekend waar in Noord-Holland ze precies gevonden zijn?


Nee, nog niet, maar er wordt vanmiddag een persconferentie gegeven dus dan zal er wel meer bekend worden gemaakt.
Proud member of [b]Priests of Darkness[/b],The only Necro only guild in DAoC
  Moderator vrijdag 2 augustus 2002 @ 12:47:22 #23
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_5240629
Ik denk dat we dat voorlopig niet te weten komen ivm sporen onderzoek e.d. anders krijg je van die 'ramptoeristen' die de politie gaan hinderen enzo.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_5240673
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 12:25 schreef mabit het volgende:
wie zegt dat okan o schuldig is..?! niemand, hij is alleen verdacht, maar er zijn wel meer verdachte die het uiteindelijk helemaal niet hebben gedaan...
ja, klinkt allemaal heel logisch. Dat je onschuldig bent en je zelfs op je sterfbed nog steeds beroept op zwijgrecht.
Als je iets te verzwijgen hebt dan weet je dus meer van de zaak. In normaal nederlands heet dat 'schuldig zijn'. Ik zeg niet dat hij zijn vrouw en kind zelf heeft omgelegd, maar medeplichtig zal hij zeker geweest zijn.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_5240695
Meisje was pas 19... ongelooflijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')