abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112168374
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:51 schreef Gert het volgende:

[..]

Tuurlijk mag je dan protesteren. Maar Drenthe was toen de enige niet met een salarisachterstand. Bij hem liep het conflict echter totaal uit de hand.
Vervolgens gaat het bij Everton wéér mis.
Ik denk dan: er zit toch iets niet helemaal goed bij die jongen.
Het was inderdaad een optelsom bij die jongen. Hij kwam voor nagenoeg elke training te laat, meldde zich regelmatig te laat terug ivm overlijdens in de familie (de trainer van Hercules maakte er zelfs in de media een opmerking over). Hij stelde zich maw niet als voorbeeldige prof op, maar eiste van de club wel als prof betaald/behandeld te worden.

Toch heb ik een zwak voor die gast... :+
BFF met GGMM
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:58:00 #127
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_112168508
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_112171699
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:58 schreef Happel het volgende:...
Bizar verhaal. Door er niet op in te gaan en het proberen dood te zwijgen krijg je zeker weten de wind van voren. Lekker snugger van de directie -_-
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:48:17 #129
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_112173905
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:58 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Vind die Borst een beetje een sneu mannetje maar moeilijk doen over een boek heeft ook zo weinig zin. Het klinkt ook allemaal niet te erg. Ik bedoel, begrotingsdiscipline, nogal logisch, dat zijn geen uitspraken die je niet kunt verwachten. Als er niet nadrukkelijk in geschreven staat dat Gudde een wandelende drol is, moet je er niet duister over doen.

Overigens vind ik 't wel weer een typisch Borst-verhaal met zijn vriendjes die een boek geschreven hebben. Dan poogt hij zich daarvoor in te dekken door met andere reviews te komen. Of nee, wacht, één review. Een positieve. Klinkt toch een beetje als een gebrek aan aandacht voor het boek, en hij had geen stof voor z'n column, dus dan maar een beetje stof schoppen en z'n schrijversvriendje helpen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:52:58 #130
348553 nomnom
nomnomnom
pi_112174184
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:48 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Vind die Borst een beetje een sneu mannetje maar moeilijk doen over een boek heeft ook zo weinig zin. Het klinkt ook allemaal niet te erg. Ik bedoel, begrotingsdiscipline, nogal logisch, dat zijn geen uitspraken die je niet kunt verwachten. Als er niet nadrukkelijk in geschreven staat dat Gudde een wandelende drol is, moet je er niet duister over doen.

Overigens vind ik 't wel weer een typisch Borst-verhaal met zijn vriendjes die een boek geschreven hebben. Dan poogt hij zich daarvoor in te dekken door met andere reviews te komen. Of nee, wacht, één review. Een positieve. Klinkt toch een beetje als een gebrek aan aandacht voor het boek, en hij had geen stof voor z'n column, dus dan maar een beetje stof schoppen en z'n schrijversvriendje helpen.
Dat is allemaal niet zo relevant.

Wat wel relevant is, is wat Borst suggereert, en dat is vele malen kwalijker dan dat Borst z'n 'vriendjes' wat aandacht wil geven.
pi_112178402
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:52 schreef nomnom het volgende:

[..]

Dat is allemaal niet zo relevant.

Wat wel relevant is, is wat Borst suggereert, en dat is vele malen kwalijker dan dat Borst z'n 'vriendjes' wat aandacht wil geven.
Je gelooft toch serieus niet dat het weigeren van de advertenties voor dit boek door VI met Feyenoord te maken heeft? :D. Feyenoord-Korea is een bekend gezegde, maar om nou te denken dat we overal propaganda mensen hebben zitten... _O-
pi_112179055
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:26 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je gelooft toch serieus niet dat het weigeren van de advertenties voor dit boek door VI met Feyenoord te maken heeft? :D. Feyenoord-Korea is een bekend gezegde, maar om nou te denken dat we overal propaganda mensen hebben zitten... _O-
Die zitten ook overal, niet opgelet in de eerste les Groene Haas? }:|
BFF met GGMM
pi_112179118
Luc komt niet? :( verdomme...

MVG en onze vrinden mogen harder aan het werk :P
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:47:59 #134
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_112179381
Vlaar met nummer 13 in Oranje, opperbaas! Laat ik nou net een week of wat terug precies dat shirt besteld hebben _O_
pi_112179469
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:47 schreef Dekatria het volgende:
Vlaar met nummer 13 in Oranje, opperbaas! Laat ik nou net een week of wat terug precies dat shirt besteld hebben _O_
haha geluksvogel
* Verwijderd *
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:51:12 #136
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_112179528
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:49 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

haha geluksvogel
Koop voor zover mogelijk al m'n shirts met nummer 13 (Dekatria=13 in Grieks), dus dit is alleen maar mooi toeval *)
pi_112180055
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Koop voor zover mogelijk al m'n shirts met nummer 13 (Dekatria=13 in Grieks), dus dit is alleen maar mooi toeval *)
Weer wat geleerd ^O^
BFF met GGMM
pi_112180212
heis, duo, treis, tettares, pente, hexa, hepta, oktoon, nona, deka.

IK KEN ZE NOG :D
pi_112180328
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef PizzaGeit het volgende:

Ik heb 1 jaartje Grieks gehad, maar verder dan Panathinaikos of Olympiakos kom ik niet meer :+
BFF met GGMM
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:10:50 #140
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_112180494
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef PizzaGeit het volgende:

:Y)
pi_112180544
quote:
Jij bent gewoon nummertje 13 Dekatria. _O-
pi_112180588
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:26 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Feyenoord kan anders vrij makkelijk interviews e.d. weigeren aan VI. Zo'n blad zal ook gewoon eieren voor z'n geld kiezen in zo'n geval.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:15:04 #143
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_112180699
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
Jij bent gewoon nummertje 13 Dekatria. _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef Dekatria het volgende:
;)

Kwam er overigens bij het behalen van m'n rijbewijs achter dat m'n pa vroeger ook altijd met nummer 13 speelde. Dat was helemaal bizar _O-
pi_112180748
quote:
Da's Nieuw-grieks :X
  Moderator dinsdag 29 mei 2012 @ 19:32:03 #145
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_112181559
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:12 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Feyenoord kan anders vrij makkelijk interviews e.d. weigeren aan VI. Zo'n blad zal ook gewoon eieren voor z'n geld kiezen in zo'n geval.
Yeah right. 8)7
VI effe laten weten dat men geen advertenties voor dat boek mag aannemen omdat er anders geen interviews meer komen. Dan ben je daar echt aan het verkeerde adres.
Derksen zou zo'n sneue poging tot censuur dus onmiddelijk in de publiciteit brengen, opdracht geven om de advertentie voor dat boek gratis op de eerstvolgende cover te pleuren, en er meteen bij zeggen dat de boycot vanaf nu wederzijds is totdat wat idioten in Rotterdam het veld hebben geruimd. _O-
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_112181852
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:32 schreef Gert het volgende:

[..]

Yeah right. 8)7
VI effe laten weten dat men geen advertenties voor dat boek mag aannemen omdat er anders geen interviews meer komen. Dan ben je daar echt aan het verkeerde adres. Derksen zou dat dus onmiddelijk in de publiciteit brengen, opdracht geven om de advertentie voor dat boek gratis op de eerstvolgende cover te pleuren, en er meteen bij zeggen dat de boycot vanaf nu wederzijds is totdat wat idioten in Rotterdam het veld hebben geruimd. _O-
VI heeft Feyenoord veel harder nodig dan andersom. Als Feyenoord niet meer in VI wordt behandeld heeft de club daar weinig last van. Die JD verheerlijking slaat echt nergens op. Die man is zo hypocriet als de pest. Daarom draait hij ook al zo lang mee. Hij weet echt wel welke konten hij moet likken.
pi_112182099
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:37 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

VI heeft Feyenoord veel harder nodig dan andersom. Als Feyenoord niet meer in VI wordt behandeld heeft de club daar weinig last van. Die JD verheerlijking slaat echt nergens op. Die man is zo hypocriet als de pest. Daarom draait hij ook al zo lang mee. Hij weet echt wel welke konten hij moet likken.
Nee man, Derksen is zo'n geile aandachtshoer die gaat daar echt wel mee te koop lopen. Sowieso.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:48:38 #148
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_112182494
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:32 schreef Gert het volgende:

[..]

Yeah right. 8)7
VI effe laten weten dat men geen advertenties voor dat boek mag aannemen omdat er anders geen interviews meer komen. Dan ben je daar echt aan het verkeerde adres.
Derksen zou zo'n sneue poging tot censuur dus onmiddelijk in de publiciteit brengen, opdracht geven om de advertentie voor dat boek gratis op de eerstvolgende cover te pleuren, en er meteen bij zeggen dat de boycot vanaf nu wederzijds is totdat wat idioten in Rotterdam het veld hebben geruimd. _O-
Hoe kom je daarbij? Bij VI is zoiets doodnormaal, dat heeft Johan Derksen zelf gewoon toegegeven. Hij klaagt altijd steen en been dat je als voetbaljournalist volledig overgeleverd bent aan de PR-mensen van de voetbalclubs en dat je weinig te zeggen hebt over de inhoud van je blad.
2000 light years from home
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:55:10 #149
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_112182873

Sommige dingen klinken aardig bekend toch. Gaat over antisemitisme bij Poolse voetbalclubs, waar het JODEEUH-gehannes te ver gaat - interessant om te zien hoe buitenstaanders tegen dergelijke spreekkoren aankijken.
  Moderator dinsdag 29 mei 2012 @ 20:29:15 #150
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_112185097
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:37 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ik denk dat de Feyenoord-directie zijn hand zwaar overspeelt als ze VI verbieden om een advertentie te plaatsen voor een boek dat ze niet bevalt. Bovendien lijkt me dit een veel te klein issue om daarvoor dat risico te nemen.

En mocht het wèl zo zijn dat VI te verstaan is gegeven het boek te negeren en het blad dat nederig toezegt: heel klein en triest, zowel van de directie van Feyenoord als van Derksen.

En natúúrlijk heeft Feyenoord daar last van, als de relatie met hét voetbalblad van Nederland naar de klote is. Dat is een situatie die zowel VI als Feyenoord niet lang zouden willen laten voortduren.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')