Dit, maar dan heb je weer huilies die zeggen dat hij met zijn karakter niet in de groep past.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:14 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat vind ik nou oprecht jammer voor Feijenoord dan wel Drenthe. Het is wel een speler die jullie goed hadden kunnen gebruiken vooral in de CL had een fitte Drenthe toch echt van waarde kunnen zijn.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:13 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ook geen ruimte in het veld voor hem.
Hij had wel z'n Swagstore beter kunnen runnen als hij in Rotterdam woonde.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:31 schreef Caland het volgende:
Drenthe was hier ook gewoon niet voor minder dan anderhalf miljoen gaan spelen. Dus lekker boeiend verder.
Dat gejank over karakter moeten ze maar eens mee ophouden. Het is wel typisch dat er in Nederland altijd een probleem word gemaakt over dit soort futiliteiten. Bovendien lijkt Drenthe mij een heel aardige kerel wel een beetje simpel maar met het hart op de juiste plaats.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit, maar dan heb je weer huilies die zeggen dat hij met zijn karakter niet in de groep past.
Betwijfel het. Die jongen moet nog nadenken hoe het ook alweer moet als hij op de pot zit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij had wel z'n Swagstore beter kunnen runnen als hij in Rotterdam woonde.
Dit soort dingen hoor ik vrijwel alleen over donkere spelers.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:34 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat gejank over karakter moeten ze maar eens mee ophouden. Het is wel typisch dat er in Nederland altijd een probleem word gemaakt over dit soort futiliteiten. Bovendien lijkt Drenthe mij een heel aardige kerel wel een beetje simpel maar met het hart op de juiste plaats.
Nee bij die clubs in het buitenland waren ze zo te spreken over z'n karakter wou je zeggen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:34 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat gejank over karakter moeten ze maar eens mee ophouden. Het is wel typisch dat er in Nederland altijd een probleem word gemaakt over dit soort futiliteiten.
Nooit gehoord van Ribery bijvoorbeeld of de grootste mafkees allertijden Gascoigne?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:58 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dit soort dingen hoor ik vrijwel alleen over donkere spelers.
Ik weet niet wat het probleem in Engeland was maar in Madrid heeft het echt niet aan zijn karakter gelegen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee bij die clubs in het buitenland waren ze zo te spreken over z'n karakter wou je zeggen.
Hij heeft momenteel gewoon GEEN club hè. Dat is niet omdat het allemaal zo lekker ging de afgelopen tijd.
Die ontstaat er wel als we Cabral en Leerdam kwijt zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet. Geen ruimte in het budget voor hem.
In het uiterste geval wel. Met alleen de huidige voorhoede wordt je volgend jaar niet weer tweede. En Europa wordt dan ook een heel lastig verhaal. Maar hopelijk tovert Van Geel iets uit de hoge hoed.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
Anders moeten de VvF maar serieus centen investeren in een spits hoor.
Gaat er mij gewoon om dat men veel vaker over domme of simpele donkere spelers spreekt terwijl er genoeg blanke spelers zijn die ook in hun handjes mogen knijpen dat ze aardig tegen een balletje kunnen trappen. Ik heb nergens beweerd dat men uitsluitend zo over donkere spelers praat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:01 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Nooit gehoord van Ribery bijvoorbeeld of de grootste mafkees allertijden Gascoigne?
Bij Everton heeft hij een disciplinaire schorsing gehad. Bij Alicante was er ook steeds gezeik, te laat op trainingen verschijnen etc. Hij werd zelfs uitgefloten door zijn eigen publiek omdat ze 'm niet meer moesten. Real weet ik niet, behalve dat Mourinho het niet in 'm zag zitten en hem niet meewilde op trainingskamp.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:02 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het probleem in Engeland was maar in Madrid heeft het echt niet aan zijn karakter gelegen.
Drenthe is gewoon een beetje simpel, dat is niet erg hoor want hij kan tenminste wel voetballen. Het ging ineens over zijn vermeende karakter dus melde dus dat hij een beetje simpel is maar wel een aardige jongen. Dat heeft niets met huidskleur te maken, laat dat even duidelijk zijn ik ben zelf ook niet blank namelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:06 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Gaat er mij gewoon om dat men veel vaker over domme of simpele donkere spelers spreekt terwijl er genoeg blanke spelers zijn die ook in hun handjes mogen knijpen dat ze aardig tegen een balletje kunnen trappen. Ik heb nergens beweerd dat men uitsluitend zo over donkere spelers praat.
Bij Alicante kan ik mij eigen nog herinneren dat zijn salaris niet werd betaald dus dan kan ik het mij eigen enigzins voorstellen dat hij rebels gedrag gaat vertonen dat heet straatmentaliteit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij Everton heeft hij een disciplinaire schorsing gehad. Bij Alicante was er ook steeds gezeik, te laat op trainingen verschijnen etc. Hij werd zelfs uitgefloten door zijn eigen publiek omdat ze 'm niet meer moesten. Real weet ik niet, behalve dat Mourinho het niet in 'm zag zitten en hem niet meewilde op trainingskamp.
Nog nèt niet nee. "Vrijwel alleen" postte je, dat is op een haar na hetzelfde als "uitsluitend".quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:06 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweerd dat men uitsluitend zo over donkere spelers praat.
Jij noémt dat straatmentaliteit. Ik noem het onprofessioneel om de club en supporters zo tegen je in het harnas te jagen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:12 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Bij Alicante kan ik mij eigen nog herinneren dat zijn salaris niet werd betaald dus dan kan ik het mij eigen enigzins voorstellen dat hij rebels gedrag gaat vertonen dat heet straatmentaliteit.
LOLWUT? Het is érg onprofessioneel om het SALARIS niet te betalen. Compleet gelijk onze Royston Ricki.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij noémt dat straatmentaliteit. Ik noem het onprofessioneel om de club en supporters zo tegen je in het harnas te jagen.
Dit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
LOLWUT? Het is érg onprofessioneel om het SALARIS niet te betalen. Compleet gelijk onze Royston Ricki.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Uitverkocht zo te zien. Zou ze even een mail sturen als ik jou was.
Voor de geintresseerde, aan het einde van de dag staan waarschijnlijk dus de zomerjacks weer online bij www.frfc1908.nl/.quote:Hoi *****,
Goed nieuws! Ik verwacht dat ze aan het einde van de dag weer op de site staan
Groet, Alwin
Tuurlijk mag je dan protesteren. Maar Drenthe was toen de enige niet met een salarisachterstand. Bij hem liep het conflict echter totaal uit de hand.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
LOLWUT? Het is érg onprofessioneel om het SALARIS niet te betalen. Compleet gelijk onze Royston Ricki.
Misschien wel, maar hij is wel véél beter dan de buitenspelers die hier nu spelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dan protesteren. Maar Drenthe was toen de enige niet met een salarisachterstand. Bij hem liep het conflict echter totaal uit de hand.
Vervolgens gaat het bij Everton wéér mis.
Ik denk dan: er zit toch iets niet helemaal goed bij die jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |