Dit moet ook niet overdreven worden hoor. PSV-uit was matig, Twente-uit was absoluut niet top (ondanks de 0-2), tegen Ajax zijn we thuis de eerste 30 minuten weggetikt, Twente-thuis was een helft lang alleen maar verdedigen, etc.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:55 schreef DonRaja het volgende:
Ik put hoop uit de topwedstrijden van het afgelopen seizoen. Zowel uit als thuis is Feyenoord in toppers indrukwekkend, dus wat stelt dat Barcelona nou helemaal voor?
FC Balophetdakquote:Op maandag 28 mei 2012 23:32 schreef Caland het volgende:
Er bestaat trouwens nog steeds een kansje dat de UEFA Fenerbahce (of alle Turkse clubs) eruit schopt door dat omkoopschandaal.
Geen idee welke club we er dan voor krijgen.
Dat doen ze niet, Platini kennende zal er wel een hele dikke foei zonder consequenties komen.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:32 schreef Caland het volgende:
Er bestaat trouwens nog steeds een kansje dat de UEFA Fenerbahce (of alle Turkse clubs) eruit schopt door dat omkoopschandaal.
Geen idee welke club we er dan voor krijgen.
Afgelopen seizoen zijn ze er nog uitgegooid he.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat doen ze niet, Platini kennende zal er wel een hele dikke foei zonder consequenties komen.
Nu zou het om heel Turkije gaan toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen zijn ze er nog uitgegooid he.
Dat weet ik niet. Vorig jaar was het zoals Caland net zegt, Fenerbahce eruit of iedereen eruit.quote:
Door de Turkse bond ja uit voorzorg. UEFA heeft nooit uitspraak gedaan. Gaan ze mogelijk nog wel doen, al is die kans klein.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen zijn ze er nog uitgegooid he.
Aah dan heeft Platini meer ruggengraat dan ik dacht of Turkije levert de UEFA financieel weinig op.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Vorig jaar was het zoals Caland net zegt, Fenerbahce eruit of iedereen eruit.
quote:'Inter blokkeert huurperiode Castaignos'
Van Geel hoopte Luc Castaignos te kunnen huren van Internazionale, maar de Italiaanse topclub is niet van plan om mee te werken.
Castaignos zelf keert het liefst tijdelijk terug naar zijn oude club Feyenoord. De talentvolle spits verkaste vorige zomer naar Italië, maar hij maakt maar sporadisch speelminuten bij de Nerazzurri. Een verhuur lijkt dus het beste voor de verdere ontwikkeling van de 19-jarige voetballer, maar Internazionale ziet dat niet zo, zo melden diverse Italiaanse media. De Milanese club lijkt vastbesloten om niet mee te werken aan een eventuele verhuur van de jeugdinternational.
Uitverkocht zo te zien. Zou ze even een mail sturen als ik jou was.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:34 schreef Typisch het volgende:
Zijn die zomerjassen met de kleuren van Feyenoord en/of Rotterdam nog ergens te bestellen?
Ohja daar, ja ga ik doen. Thanx.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Uitverkocht zo te zien. Zou ze even een mail sturen als ik jou was.
Niet. Geen ruimte in het budget voor hem.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:49 schreef PKRChamp het volgende:
Hoe zit het met Drenthe? Komt hij of komt hij niet?
Ook geen ruimte in het veld voor hem.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet. Geen ruimte in het budget voor hem.
Dat vind ik nou oprecht jammer voor Feijenoord dan wel Drenthe. Het is wel een speler die jullie goed hadden kunnen gebruiken vooral in de CL had een fitte Drenthe toch echt van waarde kunnen zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet. Geen ruimte in het budget voor hem.
Nah, doe maar niet. Alles op eigen kracht proberen te doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
Anders moeten de VvF maar serieus centen investeren in een spits hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |