niet helemaalquote:Op maandag 28 mei 2012 22:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Potje is voor het hele land, dus als Feyenoord zich niet plaatst is het een kleine 20m voor Ajax, als Feyenoord zich wel plaatst krijgen beide 10 miljoen
Beter dat we gewoon derde worden, spelen we daarna ook nog gewoon EL.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:57 schreef Helpmefok het volgende:
Sowieso is het niet mee begroten van Europees Voetbal een meesterzet.
[..]
Met 6 verloren potten en plaatsing (plus de recettes uit die voorrondes) ben je dus al 2 miljoen verder met EL.
Dan nog inkomsten uit 3 keer een volle Kuip (jááá want de POULEwedstrijden vallen weer NIET binnen de SCC) == 3*45.000 == 135.000 man * gemiddeld 30 euro per stuk == 4 miljoen euro.
2 + 4 miljoen euro == 6 miljoen.
1 miljoen eraf voor stadionshuur, reizen hotels et cetera.
Levert je gewoon 5 miljoen op zo'n poulefase en dan kan je ALLES verliezen.
Voor een verlies krijg je zelfs geld meen ik te herinneren. En die play-offronde; is dat dan niet x2 (want je hebt twee rondes)?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Feyenoord krijgt sowieso 9,2 miljoen als ze de groepsfase halen.
2,1 miljoen - play-offronde
3,8 miljoen - groupsfase
3,3 miljoen - gespeelde wedstrijden
TV geld en gelijkspel(400.000) of winst(800.000) komt daar nog bij.
550.000 per gespeelde wedstrijd, dat is die 3,3.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voor een verlies krijg je zelfs geld meen ik te herinneren. En die play-offronde; is dat dan niet x2 (want je hebt twee rondes)?
En dan heb je nog niet eens de extra inkomsten uit het volle stadion x3 erbij gerekend.
Het BESTE zou zijn: vCL 3 -> vCL 4 -> Poule doorkomen met een 2e plek -> Kwartfinale eruitquote:Op maandag 28 mei 2012 23:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Beter dat we gewoon derde worden, spelen we daarna ook nog gewoon EL.
Oh nice. En dan nog stadion:quote:Op maandag 28 mei 2012 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
550.000 per gespeelde wedstrijd, dat is die 3,3.
Als in, vEL eruit?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:03 schreef Caland het volgende:
Ik vrees voor 4 wedstrijdjes max. Zou ik ook mijn geld op zetten.
quote:2,1 miljoen op spel voor Feyenoord
Voor Feyenoord staat er in de eerste krachtmeting voor het bereiken van de poulefase van de Champions League meteen 2,1 miljoen euro op het spel. De Rotterdammers stromen dankzij hun tweede plek op de ranglijst van de eredivisie in bij de derde voorronde van de Champions League. Daarin komen op papier nog geen grote Europese clubs voor. Bij winst komt Feyenoord terecht in de play-offs en dan stromen er wel grote clubs in. Elke club die de play-offs bereikt, krijgt van de UEFA sinds 2010 2,1 miljoen euro uitgekeerd.
Daarbovenop komen voor Feyenoord de recettes van kaartverkoop. Pas aan het einde van het seizoen deelt de club mee in de marketingpoule, die is opgezet voor de tv-rechten voor alle clubs. Daarbij wordt een aparte verdeelsleutel gehanteerd voor clubs uit de grootste voetballanden.
Komt Feyenoord ook de play-offs door dan krijgt het direct nog eens 3,9 miljoen euro startgeld uitgekeerd en 5,5 ton voor elke wedstrijd die de club in zijn eigen groep speelt. Een zege levert bovendien nog eens 8 ton op, een gelijkspel 4 ton. Een slordige tien miljoen euro kan dus na de play-offs snel worden verdiend.
Jup. Bij die PO's om EL kunnen we betere tegenstanders loten waarschijnlijk dan in die derde voorronde CL.quote:
Uhhhhhhhh, jawel?quote:
Ja de play-offs kom je in als je de 3e voorronde wint.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uhhhhhhhh, jawel?. "Terecht komen in de play-offs levert 2.1 miljoen op".
het staat er letterlijk
Het doorkomen van vCL ronde 3 is echt ESSENTIEEL. Dat levert Feyenoord dus op:quote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Bij die PO's om EL kunnen we betere tegenstanders loten waarschijnlijk dan in die derde voorronde CL.
Play-offs komen pas ná vCL 3, toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uhhhhhhhh, jawel?. "Terecht komen in de play-offs levert 2.1 miljoen op".
het staat er letterlijk
Ik lees het anders (zoals gewoonlijk). Ik dacht dat j0rdiii bedoelde dat je met het DOORKOMEN van vCL ronde 3 niets kreeg.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:09 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Play-offs komen pas ná vCL 3, toch?
Kopenhagen of die Grieken kan je wel van winnen/ stunten. Kiev of Fener is gewoon exit.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het doorkomen van vCL ronde 3 is echt ESSENTIEEL. Dat levert Feyenoord dus op:
2,1 miljoen (halen vCL ronde 4)
1 miljoen (plaatsing EL)
70.000 per wedstrijd (in het geval dat je ALLEEN maar verliest) == 4,2 ton
4 miljoen aan uitverkochte wedstrijden
1 miljoen aan kosten (stadionshuur en dat soort bullshit - erg ruim genomen)
==
6,5 miljoen euro, ALLEEN door het doorkomen van de vCL ronde 3 en 8 keer kapot getikt worden (2 keer in de vCL en 6 keer in de EL).
LAAT STAAN als je dan nog andere succesjes gaat boeken.
Maar serieus dus: het doorkomen van ALLEEN ronde 3 van de vCL levert ons dus gewoon 6,5 miljoen euro op. be-la-che-lijk.
Overschat Fener niet. Verder met je eensquote:Op maandag 28 mei 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Kopenhagen of die Grieken kan je wel van winnen/ stunten. Kiev of Fener is gewoon exit.
Eh ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik lees het anders (zoals gewoonlijk). Ik dacht dat j0rdiii bedoelde dat je met het DOORKOMEN van vCL ronde 3 niets kreeg.
Maar hij bedoelt alleen het spelen van die wedstrijd. Nee daar keert de UEFA niets voor uit. Is dus alleen 1,35 miljoen aan kaartverkoop. Ook niet want de wedstrijd zit ingenomen bij de SCC.
Dit moet ook niet overdreven worden hoor. PSV-uit was matig, Twente-uit was absoluut niet top (ondanks de 0-2), tegen Ajax zijn we thuis de eerste 30 minuten weggetikt, Twente-thuis was een helft lang alleen maar verdedigen, etc.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:55 schreef DonRaja het volgende:
Ik put hoop uit de topwedstrijden van het afgelopen seizoen. Zowel uit als thuis is Feyenoord in toppers indrukwekkend, dus wat stelt dat Barcelona nou helemaal voor?
FC Balophetdakquote:Op maandag 28 mei 2012 23:32 schreef Caland het volgende:
Er bestaat trouwens nog steeds een kansje dat de UEFA Fenerbahce (of alle Turkse clubs) eruit schopt door dat omkoopschandaal.
Geen idee welke club we er dan voor krijgen.
Dat doen ze niet, Platini kennende zal er wel een hele dikke foei zonder consequenties komen.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:32 schreef Caland het volgende:
Er bestaat trouwens nog steeds een kansje dat de UEFA Fenerbahce (of alle Turkse clubs) eruit schopt door dat omkoopschandaal.
Geen idee welke club we er dan voor krijgen.
Afgelopen seizoen zijn ze er nog uitgegooid he.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat doen ze niet, Platini kennende zal er wel een hele dikke foei zonder consequenties komen.
Nu zou het om heel Turkije gaan toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen zijn ze er nog uitgegooid he.
Dat weet ik niet. Vorig jaar was het zoals Caland net zegt, Fenerbahce eruit of iedereen eruit.quote:
Door de Turkse bond ja uit voorzorg. UEFA heeft nooit uitspraak gedaan. Gaan ze mogelijk nog wel doen, al is die kans klein.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen zijn ze er nog uitgegooid he.
Aah dan heeft Platini meer ruggengraat dan ik dacht of Turkije levert de UEFA financieel weinig op.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Vorig jaar was het zoals Caland net zegt, Fenerbahce eruit of iedereen eruit.
quote:'Inter blokkeert huurperiode Castaignos'
Van Geel hoopte Luc Castaignos te kunnen huren van Internazionale, maar de Italiaanse topclub is niet van plan om mee te werken.
Castaignos zelf keert het liefst tijdelijk terug naar zijn oude club Feyenoord. De talentvolle spits verkaste vorige zomer naar Italië, maar hij maakt maar sporadisch speelminuten bij de Nerazzurri. Een verhuur lijkt dus het beste voor de verdere ontwikkeling van de 19-jarige voetballer, maar Internazionale ziet dat niet zo, zo melden diverse Italiaanse media. De Milanese club lijkt vastbesloten om niet mee te werken aan een eventuele verhuur van de jeugdinternational.
Uitverkocht zo te zien. Zou ze even een mail sturen als ik jou was.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:34 schreef Typisch het volgende:
Zijn die zomerjassen met de kleuren van Feyenoord en/of Rotterdam nog ergens te bestellen?
Ohja daar, ja ga ik doen. Thanx.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Uitverkocht zo te zien. Zou ze even een mail sturen als ik jou was.
Niet. Geen ruimte in het budget voor hem.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:49 schreef PKRChamp het volgende:
Hoe zit het met Drenthe? Komt hij of komt hij niet?
Ook geen ruimte in het veld voor hem.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet. Geen ruimte in het budget voor hem.
Dat vind ik nou oprecht jammer voor Feijenoord dan wel Drenthe. Het is wel een speler die jullie goed hadden kunnen gebruiken vooral in de CL had een fitte Drenthe toch echt van waarde kunnen zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet. Geen ruimte in het budget voor hem.
Nah, doe maar niet. Alles op eigen kracht proberen te doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
Anders moeten de VvF maar serieus centen investeren in een spits hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |