quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:24 schreef Caland het volgende:
Denk dat Lexie intern ook flink wat druk heeft gezet. Die was er vorig jaar al helemaal kapot van dat het niet doorging. Moet je nagaan, toen werden we tiende.
Jij vergist je. Immers is een type Danny Buijs. Doet het leuk in de middenmoot, meer niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je vergist je. Immers krijgt de voorkeur boven Vilhena dit seizoen, geloof het maar. En gaat daar érg goed renderen.
We zullen het zien. Calandje en Kapiteintje denken er iig. anders overquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Jij vergist je. Immers is een type Danny Buijs. Doet het leuk in de middenmoot, meer niet.
Moet toch goed komen.twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 30-05-2012 om 11:21:12El Ahmadi staat open voor een langer verblijf, het komende seizoen zal hij sowieso voor #Feyenoord spelen. Zijn contract loopt in 2013 af. reageer retweet
Dat is juist het probleem. Met al die lopers en knokkers kom je niet ver. Kijk maar naar Twente(Brama, Jansen, Fer). Ik had liever een creatieve nummer 10 erbij. (Schone/Overtoom/Djuricic). Maar ja, we hebben zo'n type al in de jeugd (VILHENAquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:29 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb best vertrouwen in Immers, wat een werkers/loopvermogen hebben we dan op het middenveld zeg.
Bakkal was ook niet creatief. Maar ik heb minder vertrouwen dan jullie in Immers.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem. Met al die lopers en knokkers kom je niet ver. Kijk maar naar Twente(Brama, Jansen, Fer). Ik had liever een creatieve nummer 10 erbij. (Schone/Overtoom/Djuricic). Maar ja, we hebben zo'n type al in de jeugd (VILHENA). Dus ik maak me niet druk.
Geloof niet dat Immers het dit jaar beter dan Bakkal had gedaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:32 schreef Grifte het volgende:
Met Immers waren we gewoon kampioen geworden, maarja VD Kallen weer met z'n 5m
Valt wel mee bij ons, El Ahmadi is creatief zat, Clasie kan lekkere passjes geven en het spel verdelen. Die hebben in hun linkerteen meer creativiteit dan Brama/Janssenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem. Met al die lopers en knokkers kom je niet ver. Kijk maar naar Twente(Brama, Jansen, Fer). Ik had liever een creatieve nummer 10 erbij. (Schone/Overtoom/Djuricic). Maar ja, we hebben zo'n type al in de jeugd (VILHENA). Dus ik maak me niet druk.
Zijn motoriek doet vermoeden dat hij geen creativiteit heeft. Maar ik ben best wel op hem gaat letten na die interesse, en zelfs in een hemeltergend slecht Den Haag was hij zo ongeveer de enige die de openingen wel gaf en die bal ook wel wist te geven.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:32 schreef satecl het volgende:
[..]
El Ahmadi scoort alleen niet/nauwelijks, voor die prijs is Immers gewoon een goede aankoopquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Valt wel mee bij ons, El Ahmadi is creatief zat, Clasie kan lekkere passjes geven en het spel verdelen. Die hebben in hun linkerteen meer creativiteit dan Brama/Janssen
En buiten dat liet Bakkal tegen de kleintjes vaak helemaal niks zien. Daar waar ik bij Immers weer mijn twijfels heb in de toppers.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:37 schreef Muto het volgende:
Maar als Immers ons een ronde verder schiet in de voorronde van de CL is zijn transferbedrag alweer terugverdiend.
Die is wel fijn jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:43 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.rijnmond.nl/node/206015/overlay
Ik lol'de hard
Als we een groepsfase halen speel je al aardig wat extra wedstrijden, wat verder komen in de beker is ook niet ondoenlijk dus hij pakt heus zijn wedstrijdjes wel hoor. En misschien wordt Karim wel gewoon verkocht.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:57 schreef Slobeend het volgende:
Moet Vormer dan op de bank? Zou erg zonde zijn.
Ik denk dat Karim blijft en Vormer is veel te goed voor maar 20 wedstrijden in een jaar. Maar goed, een fijne bank heb je dan wel ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als we een groepsfase halen speel je al aardig wat extra wedstrijden, wat verder komen in de beker is ook niet ondoenlijk dus hij pakt heus zijn wedstrijdjes wel hoor. En misschien wordt Karim wel gewoon verkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |