Je moet stop de tijd zeggen!!!quote:Op maandag 28 mei 2012 00:18 schreef Greys het volgende:
Ow ja, ik zit idd te kloten met die data![]()
Daar waar ik 7 september riep moest het de 8e zijn en daar waar ik de 21e riep moest het de 22e zijn
STOP DE TIJD!quote:
Ik niet meer, ben er overheen!quote:
Whaha ff mijn agenda checken. Eh... Nee geen enkele zaterdag bezet.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
STOP DE TIJD!
Zeg Dirk, op welke zaterdagen in september of begin oktober kan jij?
Ik bedoel... nu je d'r tóch bent...
Dus... ik hoef niet te zeur-appen deze ronde?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Whaha ff mijn agenda checken. Eh... Nee geen enkele zaterdag bezet.
Wat zou het zijn als het bestondquote:Op maandag 28 mei 2012 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus... ik hoef niet te zeur-appen deze ronde?![]()
Hoewel, je hebt nog niet gezegd dat je wilt, dus mss moet ik dat alsnog doen voor de zekerheid....
(Ik schreef serieus zeurfappenOmdat het - streepje op dezelfde foontoets als de f zit)
Waar zou je over zeuren tijdens het fappenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het bestaat! Ik zeur vaak tijdens het fappen.
Misschien dat zijn meest sexy goudvis steeds net onder duikt op het verkeerde moment?quote:Op maandag 28 mei 2012 01:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waar zou je over zeuren tijdens het fappen
Koude handen?quote:Op maandag 28 mei 2012 01:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ah je kent het wel, net even niet juiste ritme, druk. Veel te vroeg klaarkomen en verdomme meteen slapen he! Terwijl ik daar maar lig.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2012 01:05 schreef Greys het volgende:
Hier, nog een voorbeeld!
Of vieze handen, als je net een ei door je gehakt hebt staan kneden en uitgerekend dán fapbehoefte hebt?
EN WAT IS DAAR MIS MEE???quote:Op maandag 28 mei 2012 01:05 schreef Greys het volgende:
Hier, nog een voorbeeld!
Of vieze handen, als je net een ei door je gehakt hebt staan kneden en uitgerekend dán fapbehoefte hebt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |