Wat een figurenquote:
kan ookquote:Op zondag 27 mei 2012 21:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
khebt alleen nie zo op utrech.gare stad swa.
nie beter hossele in damsco dan?
Ah tofquote:Op zondag 27 mei 2012 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou, ik kwam vrijdag aan bij snufje, die avond gingen we naar het strand. De volgende dag dik uitslapen en de middag op het balkon doorgebracht, die avond gingen we naar een 'meet' oid. Wist niet eens dat het een meet washet begon stroef maar toen het eenmaal donker was en we in het zuiderpark een kampvuur hadden gemaakt was het een groot succes
Lachen dat we hebben gedaan, haha zo baas.
We waren tegen 3u weer thuis, geslapen tot half 2, star wars gekeken en toen ben ik naar huis gegaan.
Oh dit verklaart een hoop:quote:
Kloptquote:Op zondag 27 mei 2012 21:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ah tof
Gekke verhalen hier over die negerin
Prachtig dit op de zondag avondquote:Op zondag 27 mei 2012 21:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kloptecht een vaag wijf.
Eerst kwam ze super awkward en stil naar ons groepje lopen op het station.. maar toen begon ze in het park aan een fles vodka en daarna ging het mis
Schreeuwen dat het deeden zeiken, en huilen het hield maar niet op.
Ik volg het al sinds een uurtje of 15quote:
doe eens niet zoquote:
Doe niet stoer tegen Leeell jaquote:
waarom zei je niet, hee gekke dikkop, doe eens normaal of ik sla jequote:Op zondag 27 mei 2012 21:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kloptecht een vaag wijf.
Eerst kwam ze super awkward en stil naar ons groepje lopen op het station.. maar toen begon ze in het park aan een fles vodka en daarna ging het mis
Ik weet niet eens hoe we haar kwijt zijn geraaktquote:
ja inderdaad, jeetje wat een vertoningquote:Op zondag 27 mei 2012 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe we haar kwijt zijn geraaktIedereen besloot om naar huis te gaan, en ze was al wel weer wakker en actief tegen die tijd.. iedereen stond op, verzamelden hun spullen en liepen naar busstation. Halverwege realiseerden we ons dat we die neger vergeten waren maar niemand had zin om terug te gaan
Logisch wel, ze zat iedereen af te bekken, en te schreeuwen en constant te zeiken, ja dan bekijk je het ook maar. Je kan geen hulp verwachten als je niet normaal kan doen
Hoe ze er ook uitzagmijn god.
Ik post er soms samen met patje om te trollenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:31 schreef leeell het volgende:
maar waarom zitten jullie (steven, DV, Sam) in zo'n SC, jullie lijken me de laatste personen die daar behoefte aan hebben (na mij)
Ja ik heb genoeg pics hier langs zien komenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe we haar kwijt zijn geraaktIedereen besloot om naar huis te gaan, en ze was al wel weer wakker en actief tegen die tijd.. iedereen stond op, verzamelden hun spullen en liepen naar busstation. Halverwege realiseerden we ons dat we die neger vergeten waren maar niemand had zin om terug te gaan
Logisch wel, ze zat iedereen af te bekken, en te schreeuwen en constant te zeiken, ja dan bekijk je het ook maar. Je kan geen hulp verwachten als je niet normaal kan doen
Hoe ze er ook uitzagmijn god.
Behoefte?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:31 schreef leeell het volgende:
maar waarom zitten jullie (steven, DV, Sam) in zo'n SC, jullie lijken me de laatste personen die daar behoefte aan hebben (na mij)
Hij heeft het over comazuipen en dood gaan nuquote:
Ah, nieuw perspectief. Nice.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kloptecht een vaag wijf.
nederlands woord niet waar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |