Dat zei je vannacht ook.quote:
Je moet gewoon weten hoeveel je kunt drinken. Zodra je merkt dat je dronken wordt moet je volwassen genoeg izjn om te kappen...quote:Op zondag 27 mei 2012 20:41 schreef megamandy het volgende:
En daarom drink ik dus niet meer, jezelf niet in de hand hebben is niet slim
Sowieso als je bij vreemde mensen bent (vrienden kun je hoop ik vertrouwenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je moet gewoon weten hoeveel je kunt drinken. Zodra je merkt dat je dronken wordt moet je volwassen genoeg izjn om te kappen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Maar als je weet dat je moeite hebt met die grens zodra je drinkt is het slim om heul niet meer te drinkenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je moet gewoon weten hoeveel je kunt drinken. Zodra je merkt dat je dronken wordt moet je volwassen genoeg izjn om te kappen...
Daarom drink ik dus niet meerquote:Op zondag 27 mei 2012 20:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar als je weet dat je moeite hebt met die grens zodra je drinkt is het slim om heul niet meer te drinken.
dat welquote:Op zondag 27 mei 2012 20:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar als je weet dat je moeite hebt met die grens zodra je drinkt is het slim om heul niet meer te drinken.
Alleen maar knap dat je het voor jezelf hebt toegegeven en een maatregel hebt genomenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daarom drink ik dus niet meerin juli ergens al een jaar geen druppel meer gedronken mhehe
De lapohunter.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:05 schreef megamandy het volgende:
Whaha ik ben nu bijgelezen en zie dat (ofcourse) Space de lapo had![]()
ja dat vond ik ook al baasquote:Op zondag 27 mei 2012 21:05 schreef megamandy het volgende:
Whaha ik ben nu bijgelezen en zie dat (ofcourse) Space de lapo had![]()
Ja godver, dat lakje uit je DM had ik al Spees!!!!quote:
Sorryquote:Op zondag 27 mei 2012 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja godver, dat lakje uit je DM had ik al Spees!!!!
Daar heb ik toch heul niks aan!
En Chanel is toch overrated....quote:
Kutkatquote:Op zondag 27 mei 2012 21:21 schreef Sharana_LV het volgende:
MILO GEEFT MIJ GEWOON EEN KLAP VOOR MIJN HOOFD
wat een chagerijn ..
hij lag zwaar te tukken dus ik plof bij hem op de stoel, hij schrok zo hard dat hij mauwde en mij een ros verkoopt van "DAMN YOU WOMAN!!!!"
en nou is hij chaggie dat ik hem uit zijn slaapje heb gehaald!!!!
Bwahahahahaquote:Op zondag 27 mei 2012 21:21 schreef Sharana_LV het volgende:
MILO GEEFT MIJ GEWOON EEN KLAP VOOR MIJN HOOFD
wat een chagerijn ..
hij lag zwaar te tukken dus ik plof bij hem op de stoel, hij schrok zo hard dat hij mauwde en mij een ros verkoopt van "DAMN YOU WOMAN!!!!"
en nou is hij chaggie dat ik hem uit zijn slaapje heb gehaald!!!!
Jappen.....quote:Op zondag 27 mei 2012 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Stomme Sato, jezelf vlak voor de finish in de muur boren.
Indianapolis?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Stomme Sato, jezelf vlak voor de finish in de muur boren.
net als mijn nichtje (van 1) vanmiddag toen ik ineens haar voetje nat spetterdequote:Op zondag 27 mei 2012 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moest er wel om lachen, beest schrok zich helemaal kapot
welke sitei s dat kan kijk ik wel voor jequote:Op zondag 27 mei 2012 21:45 schreef megamandy het volgende:
Ik wil kijken of Peking Express al online staat maar ik ben bang dat als ik de website bezoek ik meteen zie wie gewonnen heeft
Heb ff voor je gecheckt, volgens mij kun je veilig kijkenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:45 schreef megamandy het volgende:
Ik wil kijken of Peking Express al online staat maar ik ben bang dat als ik de website bezoek ik meteen zie wie gewonnen heeft
Uhm is van net 5 maar ik heb net al gekeken, aflevering staat nog niet online. En nu heb ik gewoon de pagina met alle afleveringen klaar staan om steeds te vernieuwen en hoop ik dat ze zo slim zijn dat ik daar niet kan zien wie heeft gewonnenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welke sitei s dat kan kijk ik wel voor je
als je alle onbenullige zooi uit deze sc weghaalt blijft er weinig over dus gewoon lekker doorgaanquote:Op zondag 27 mei 2012 21:49 schreef megamandy het volgende:
Maar wat zijn jullie liefMij met zoiets onbenulligs helpen
het is 13 minuten over 10quote:Op zondag 27 mei 2012 22:12 schreef megamandy het volgende:
Wat is het acht uur journaal trouwens hip nu
Dat is zo leukquote:Op zondag 27 mei 2012 22:14 schreef Incantrix het volgende:
Mijn katters zijn nu twee dagen écht buiten (waren eigenlijk binnenkatten) en ze hebben nu al 4 buurtkatten onder de duim![]()
Serieus, de ingang van onze tuin vinden door een heg heen kunnen ze niet, maar ruzie maken..
Chanel doorgestuurdquote:
Als je diezelfde HD aansluit op je pc dan diet hij hem dus nog wel? Is het een FAT of NTFS geformatteerde schijf? en hoe groot is die externe schijf? en is het een grote (3'5) of kleine (2'5) schijf, dus heeft hij nog extra stroom uit het stopcontact nodig of is het enkel met een usb kabeltje?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:08 schreef megamandy het volgende:
Ik zit met een probleem en ik denk dat jij mij misschien kan helpen
Een tijdje geleden heb ik een externe harde schijf gekocht (eentje met 1 usb-kabel en een stroomkabel) en daar heb ik dus mijn series en foto's en alles opstaan. Die heeft het altijd gedaan op mijn laptop en ook op de tv die in de woonkamer staat.
Nu heb ik sinds een paar maanden ook zelf een nieuwe tv gekocht voor op mijn kamer en als ik de externe harde schijf daar wil aansluiten kan de tv het niet vinden. Bij een gewone usb-stick wel en kan ik gewoon film kijken en alles maar de harde schijf dus niet?
Het is niet dat hij de bestanden niet kan lezen, maar hij ziet gewoon dat hele ding niet in de usb.
Alle lampjes branden gewoon en als ik er stroom op zet hoor ik ook gewoon een motor lopen in de harde schijf. Weet jij misschien waardoor mijn tv het niet ziet?
als je merken etc. nodig hebt zeg je het maarMaar de tv beneden in op mijn kamer zijn beiden van samsung.
Zo???quote:Op zondag 27 mei 2012 22:14 schreef Incantrix het volgende:
Mijn katters zijn nu twee dagen écht buiten (waren eigenlijk binnenkatten) en ze hebben nu al 4 buurtkatten onder de duim![]()
Serieus, de ingang van onze tuin vinden door een heg heen kunnen ze niet, maar ruzie maken..
Welken?quote:
Whaha, cool he?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is zo leukhaha
Onze kat zit ook altijd te krabben tegen het raam omdat hij de kat van de buren buiten ziet rondlopen. En als die kat achter over onze schutting naar zijn eigen tuin loopt rent die van ons ook snel naar buitenZit hij binnen en zeg je "andere kant!" dan rent hij naar de gang om bij dat raam te gaan zitten
http://www.intreza.nl/dames/steve-madden/-zwart-in_15271727quote:Op zondag 27 mei 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Welken?
Ik heb gisteren nog een jurkje gescored trouwens
Haha gaafquote:Op zondag 27 mei 2012 22:14 schreef Incantrix het volgende:
Me diep schamen?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whaha, cool he?
Danku Kipsniet mijn kleur helaas. En whehe, zoiets ja, maar dan met eekhoornstaart en hanekam op rug
![]()
![]()
Dwyn, you know the drill..
Ja op mijn laptop doet hij het nog gewoon, usb die het in mijn tv doet is een FAT16 en de schijf (die het dus niet doet) is een FAT32.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je diezelfde HD aansluit op je pc dan diet hij hem dus nog wel? Is het een FAT of NTFS geformatteerde schijf? en hoe groot is die externe schijf? en is het een grote (3'5) of kleine (2'5) schijf, dus heeft hij nog extra stroom uit het stopcontact nodig of is het enkel met een usb kabeltje?
Nee mopjen, picjes of het gebeurde nietquote:
Hihi, linkjes ook goed?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee mopjen, picjes of het gebeurde niet
Haha, Sjaan, de ene zat in de carport de 2 vaste bewners van onzen tuin/carport te intimideren en op het pleintje achter de carport zat nummer twee twee andere katten onder een auto te KSSSS-en
type tv?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja op mijn laptop doet hij het nog gewoon, usb die het in mijn tv doet is een FAT16 en de schijf (die het dus niet doet) is een FAT32.
Geheugen is 1,5 TB dat van die 3'5 of 2'5 kan ik nergens vinden?Maar hij heeft dus ook stroom uit het stopcontact nodig.
Ik ben hem ook online aan het zoeken maar kan hem even zo snel niet vinden.
Haha dat mag hoor.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind die Steve Madden pumps niet zo leuk (maar ik ben de enige vrouw in heel Nederland die dat vindt geloof ik hoor), maar die met die "strooien sleehak" vind ik wel leuk
Wil ik picjons?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind die Steve Madden pumps niet zo leuk (maar ik ben de enige vrouw in heel Nederland die dat vindt geloof ik hoor), maar die met die "strooien sleehak" vind ik wel leuk
Nee want dan wil je zequote:
als hij stroom uit stopcontact pakt kan dat ook ht probleem niet zijn ... mmmm ... misschien is 1,5 TB te groot, ik zal eens zoeken wat hij ondersteundquote:Op zondag 27 mei 2012 22:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja op mijn laptop doet hij het nog gewoon, usb die het in mijn tv doet is een FAT16 en de schijf (die het dus niet doet) is een FAT32.
Geheugen is 1,5 TB dat van die 3'5 of 2'5 kan ik nergens vinden?Maar hij heeft dus ook stroom uit het stopcontact nodig.
Ik ben hem ook online aan het zoeken maar kan hem even zo snel niet vinden.
wees blij, die van mij heeft zo'n pingelmuziekje wat je altijd in enge films hoor vlak voordat er een kind vermoord/ontvoerd wordtquote:Op zondag 27 mei 2012 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
We hebben hier een ijscokar rondrijden en die heeft dit liedje in pingelvorm op een loop staan.
En dan zit je daar zo onvrijwillig een half uur naar te luisteren.
Vooral omdat de tv beneden toch alweer een aantal jaren oud is en daar doet hij het wel zonder problemen.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als hij stroom uit stopcontact pakt kan dat ook ht probleem niet zijn ... mmmm ... misschien is 1,5 TB te groot, ik zal eens zoeken wat hij ondersteund
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wees blij, die van mij heeft zo'n pingelmuziekje wat je altijd in enge films hoor vlak voordat er een kind vermoord/ontvoerd wordt
We verwachten hier ieder moment een clown uit.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wees blij, die van mij heeft zo'n pingelmuziekje wat je altijd in enge films hoor vlak voordat er een kind vermoord/ontvoerd wordt
Alleen voor d'n voedschel-dingensquote:Op zondag 27 mei 2012 22:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ja
En sinds kip toch al mijn personal enabler is ga ik nú even scrollen
Mr. Sandman doet mij denken aan enge films waarin kinderen vermeurd wordenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Net zoals een keer in Charmedquote:Op zondag 27 mei 2012 22:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeker weird dan! misschien moet je ff de firmware van de tv updatenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vooral omdat de tv beneden toch alweer een aantal jaren oud is en daar doet hij het wel zonder problemen.
Ja mij lukte ook nietsquote:Op zondag 27 mei 2012 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeker weird dan! misschien moet je ff de firmware van de tv updaten
ik zoek de specs van wat de tv qua usb ondersteund maar lekker bagger te vinden
Ik zal t ook wel ff probernquote:Op zondag 27 mei 2012 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik het deuntje morgen opnemen? Hij komt ongetwijfeld langs.
Wat denk je?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik het deuntje morgen opnemen? Hij komt ongetwijfeld langs.
Ik moet ook maar net aan de goeie kant van het huis zitten voor beeldmateriaal.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat denk je?
JAAAA NATUUUUURLIJK!
Liefst met passend beeldmateriaal erbij (bloed en zwarte zombiekinderen en zulks!) á la Stephen King
Ja nee wacht.. Er was ook zo'n eh.. Sleek! Jij hebt me ooit ook Sleek lopen enablen ja!quote:Op zondag 27 mei 2012 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Alleen voor d'n voedschel-dingens
Ik zeg net dat ik Maddens niet leuk vind
* BBQ-kip gaat huilen, buuuuhuuuuh!
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb gisteren Jenna Marbles aan mijn zusjes laten zien maar die vonden het stom
Mij ookquote:Op zondag 27 mei 2012 22:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja nee wacht.. Er was ook zo'n eh.. Sleek! Jij hebt me ooit ook Sleek lopen enablen ja!
Als het een 2'5 is dan kan het zijn dat hij te weinig stroom krijgt maar je hebt een 3'5 du die krijgt stroom vanuit een stopcontact dus dan zal het wel goed zitten ... Je kunt een schijf van 1.5 TB trouwens wel beter als NTFS formatteren dan als FAT32 maar dat is een ander verhaal.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja mij lukte ook nietsen toen was mijn pa laatst naar de mediamarkt gegaan dus ik zeg, vraag daar even maar die gaf aan dat het misschien aan de stroom lag. Maar dat geloof ik niet ivm stopcontact en dat ik de motor toch hoor draaien.
beeldmateriaal mag je er dus ook zelf bijverzinnen/googlen/paintenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet ook maar net aan de goeie kant van het huis zitten voor beeldmateriaal.
MOEHAHAHAHAHHAHAHAHAHAquote:Op zondag 27 mei 2012 22:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja nee wacht.. Er was ook zo'n eh.. Sleek! Jij hebt me ooit ook Sleek lopen enablen ja!
ik heb nu nagels dankzij jullie ja!!!! MET NAGELLAK!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maaruh, die darks moet ik ook nog bestellen, vanavond maar even kijken
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
womit?quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
beeldmateriaal mag je er dus ook zelf bijverzinnen/googlen/painten
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb nu nagels dankzij jullie ja!!!! MET NAGELLAK!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Je zou ze van mij stelen dinsdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maaruh, die darks moet ik ook nog bestellen, vanavond maar even kijkenA.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Liefst een slekten matigen paint uiteraardquote:
Door te googlen denk ik dat het inderdaad een 3'5 is. Volgens mij is het deze maar ik heb niet zoveel betaald http://de.shopping.com/me(...)dion-datenhafen/infoquote:Op zondag 27 mei 2012 22:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als het een 2'5 is dan kan het zijn dat hij te weinig stroom krijgt maar je hebt een 3'5 du die krijgt stroom vanuit een stopcontact dus dan zal het wel goed zitten ... Je kunt een schijf van 1.5 TB trouwens wel beter als NTFS formatteren dan als FAT32 maar dat is een ander verhaal.
Ik zou eens op je tv bij instellingen kijken welke firmware erop staat!
ik probeer je in verwarring te brengenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Je zou ze van mij stelen dinsdag
Ik ben heel goed in heel matig painten. Mijn bankpas is het bewijs.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Liefst een slekten matigen paint uiteraard
I'm confused wait maybe i'm notquote:
Feauteau!quote:Op zondag 27 mei 2012 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in heel matig painten. Mijn bankpas is het bewijs.
mission accomplished!quote:Op zondag 27 mei 2012 22:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
I'm confused wait maybe i'm not
Oh ja, da's waar!quote:
Welke zijn dat? Die met dat rijggebeuren? Ik dacht dat die ook ok zaten, maar dat waren die lage dus?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar!
Maar daar ben ik nog steeds super blij mee!
(Die hoge docs moet ikk overigens nog steeds op marktplaats o.i.d. gooien....)
nee, doe met zeer hoge hak, die de halve SC bij Wehkanp had gekochtquote:Op zondag 27 mei 2012 22:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Welke zijn dat? Die met dat rijggebeuren? Ik dacht dat die ook ok zaten, maar dat waren die lage dus?
jammer hoor, die vond ik ook echt heel leukquote:Op zondag 27 mei 2012 22:55 schreef Incantrix het volgende:
Ik wil die lae nog steeds in het groen, maar ze zijn er al niet meer..
Velly naais!quote:
Om hem als NTFS te formatteren heb je geen programma nodig, alleen je moet wel alle zooi van je HD ff naar de pc kopieren want anders ben je het kwijt enzeuquote:Op zondag 27 mei 2012 22:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Door te googlen denk ik dat het inderdaad een 3'5 is. Volgens mij is het deze maar ik heb niet zoveel betaald http://de.shopping.com/me(...)dion-datenhafen/info
Maar zou het dan ook veranderen als ik er een NTFS van maak? Dat hij het dan wel moet doen? Had zoiets inderdaad ook al gelezen maar dan moet ik weer een programma downloaden en alles
quote:
Ooww, die ja. Blij dat ik die niet gedaan heb iddquote:Op zondag 27 mei 2012 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee, doe met zeer hoge hak, die de halve SC bij Wehkanp had gekocht
Daar kon ik echt niet op lopen
tsja... daarin werd ik wel onterecht en onhandig geenabled...quote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ooww, die ja. Blij dat ik die niet gedaan heb idd![]()
En ja man, rood wil ik niet, die groene waren hip!
Ik ga zo een tukje doen trouwens, ben kapot
Niet? Eigenlijk vond ik dat ook al raar, want ik weet dat mijn laptop best veel dingen zelf al kan omzetten. Ik zit nu boven, even tv aanzettenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Om hem als NTFS te formatteren heb je geen programma nodig, alleen je moet wel alle zooi van je HD ff naar de pc kopieren want anders ben je het kwijt enzeu
Dankzij jou heb ik nu de hele tijd dat liedje van de Sandman in mijn hoofdquote:Op zondag 27 mei 2012 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Zwarte lijnen, witte achtergrond, geen gezeik met de regels.
Zal ik je daar vanaf helpen?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dankzij jou heb ik nu de hele tijd dat liedje van de Sandman in mijn hoofd
Alstublief!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
God, daar ga ik weer..quote:Op zondag 27 mei 2012 23:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
God, daar ga ik weer..
EEEEXIT LIGHT
ENTER NIHIIIGHT
HOLLLLD MA HAND
OFF TO NEVERNEVERLAND
Dat zou wel kek wezen, als de ijscotruck dat draaide.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
God, daar ga ik weer..
EEEEXIT LIGHT
ENTER NIHIIIGHT
HOLLLLD MA HAND
OFF TO NEVERNEVERLAND
Dat was toch feliz navidad?quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:03 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Is het enige liedje zowat wat ik leuk vind van Metallica
* megamandy rent weg
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Het gemene aan de ijscotruck: hij rijdt ook wel op vrijdagen rond. Dus dan heb ik 'm eerst in postwijk 1, vervolgens in postwijk 2 en tot slot óók nog thuis.
Ik heb het gevondenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als het een 2'5 is dan kan het zijn dat hij te weinig stroom krijgt maar je hebt een 3'5 du die krijgt stroom vanuit een stopcontact dus dan zal het wel goed zitten ... Je kunt een schijf van 1.5 TB trouwens wel beter als NTFS formatteren dan als FAT32 maar dat is een ander verhaal.
Ik zou eens op je tv bij instellingen kijken welke firmware erop staat!
Nee, een golf van klaagupdates over dat deuntje.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Hypermoderne ijscotrucks met facebook en oldskool ijscomeneren
Da's wel weer gaaf.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:10 schreef Sharana_LV het volgende:
bij de ijscoman die in diemen rond reed mochten we ook een gps inbouwen zodat we hem in de gaten konden houden
en die vent was HUUUUUGE en hij zat echt zo gepropt in dat karretje altijd, echt zo'n jerommeke was het maar dan ook nog groot en niet alleen breedquote:
Mental image.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en die vent was HUUUUUGE en hij zat echt zo gepropt in dat karretje altijd, echt zo'n jerommeke was het maar dan ook nog groot en niet alleen breed
oh op die manierquote:Op zondag 27 mei 2012 23:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, een golf van klaagupdates over dat deuntje.
Kewl!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:10 schreef Sharana_LV het volgende:
bij de ijscoman die in diemen rond reed mochten we ook een gps inbouwen zodat we hem in de gaten konden houden
wat een kutzooi zegquote:Op zondag 27 mei 2012 23:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden
Huidige versie: 2011/10/14_001026
Nice! al vindt ik Chris Cornell zijn stem wat tegenvallen tegenwoordigquote:Op zondag 27 mei 2012 23:11 schreef megamandy het volgende:
Iemand die ik ken van de middelbare school heeft gister mogen optreden op Pinkpop dus was hij ook backstage, staat hij met mensen van Soundgarden enzo op de foto
is het topic alweer open?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit nog steeds te lezen en keihard te lolleren om R&P
oude topics lees ik, ik denk nog niet dat het weer open is, maar wie weet?quote:
Zo te zien niet.quote:
Ja ik voelde mij al dom dat ik nergens iets kon vindenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat een kutzooi zegik zou bijna zeggen dat het de laatste is, maar zelfs de samsung website weet het niet zeker
ja ik ook.....quote:Op zondag 27 mei 2012 23:21 schreef megamandy het volgende:
Oja ik moest lolleren om de post van Sylvana in het make-up topic
Beter onderwerp.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ik ook.....![]()
ben blij dat het nu over de smeltende brauwen van IJs en mij gaat
Ik heb zo'n ding gekocht toen ik er voor het eerst mee ging prutsen. Prima speelding om te ontdekken welke kleuren je wel bevallen en welke niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:25 schreef megamandy het volgende:
Ik ben te verwend daarvoorAls ik zoiets zie denk ik meteen, dat kan niets zijn voor dat geld
ben ik ben met je eens, alleen 88-palette is kansloos qua pigment enzo. Niet de kleuren op zich.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter onderwerp.
Al vind ik kleurtjes best heul tof en ben ik het er niet mee eens dat het voor tieners zou zijn.
In theorie wel ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:29 schreef Lindytje het volgende:
Oh, enne, kun je een externe harde schijf gewoon in je tv douwen (ja, hij heeft een usb-aansluiting) en daarvandaan dan films kijken ofzo??
Siquote:Op zondag 27 mei 2012 23:29 schreef Lindytje het volgende:
Oh, enne, kun je een externe harde schijf gewoon in je tv douwen (ja, hij heeft een usb-aansluiting) en daarvandaan dan films kijken ofzo??
Nee, ok. Maar daar ging het op een gegeven moment over alles aan kleurtjes had ik het idee.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ben ik ben met je eens, alleen 88-palette is kansloos qua pigment enzo. Niet de kleuren op zich.
after sun!quote:
Als je tv dat aankan wel jaquote:Op zondag 27 mei 2012 23:29 schreef Lindytje het volgende:
Klinkt goedquote:Op zondag 27 mei 2012 23:27 schreef Lindytje het volgende:
Heerlijk gegeten op een terrasje in Alpen(half uurtje op de scooter)
Keileuk tentje op zo'n heel klein dorpspleintje
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Mandy, laat je hd maar Fat32, blijkbaar gaan tv's anders huilen
2 woorde:quote:
Hogere factor, vaker smeren, eerder uit de zon of iets meer aantrekken.quote:
Dat is wel kak dan ja nu...quote:Op zondag 27 mei 2012 23:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als je tv dat aankan wel jaIk had daar mijn tv speciaal op gekocht omdat ik dat best veel doe met series en alles, HD downloaden en prachtig kijken
![]()
Toen ik de tv ging kopen had ik ook mijn usb stick mee naar de winkel genomenGewoon in de tv gestopt, daarom baal ik nu ook dat hij mijn externe harde schijf niet ziet
yep, klopt en da's wel jammer. Kleur op den ogen is leuk man!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ok. Maar daar ging het op een gegeven moment over alles aan kleurtjes had ik het idee.
Dat helpt bij mij ook niet dan verbrand ik nogquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, klopt en da's wel jammer. Kleur op den ogen is leuk man!
Omdat het kan?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:31 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Waarom probeert mijn allereerste vriendje mij weer te versieren
factor 50 en vaak genoeg gesmeerd???quote:
Blijkbaar.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hogere factor, vaker smeren, eerder uit de zon of iets meer aantrekken.![]()
Was ook goedquote:
Hij weet dat ik al weer bijna 5 jaar met mijnquote:
"Alles kan stukquote:Op zondag 27 mei 2012 23:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hij weet dat ik al weer bijna 5 jaar met mijnben nu
ik gok dat hij 1.5 TB niet aakan, misschien met een kleinere partitie in fat32 wel .. maar het is lastig... meestal is het te weinig stroom maar dat kan ook nietquote:Op zondag 27 mei 2012 23:31 schreef megamandy het volgende:
[..]Dat lijkt mij niet zo fijn nee
Ik ga volgende week ergens wel eens samsung mailen dan.
quote:
niet te lang in de zon, goed koelen, luchtige sjaal over je schouders slaan, niet bakken.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dat helpt bij mij ook niet dan verbrand ik nog
30, maar ik smeer nooit met meer dan 30 en normaal gaat het wel goed. Misschien dat de factor dan to h echt een beetje minder wordt na verloop van tijd. Oh en, eigenlijk een beetje te laat ingesmeerd, omdat ik er zelf niet zo goed bij kon dus toen heeft schoonzus het later gedaan.quote:
oe lekker hoor!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Was ook goedVan die spareribs die zo van het botje af vallen
![]()
Neh,ligt al te slapen... die was moe dus ging meteen naar bed. Dat kan ik niet, thuiskomen en dan meteen mijn bed in duiken...
Of: "daar voel je niks van":7quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
niet te lang in de zon, goed koelen, luchtige sjaal over je schouders slaan, niet bakken.
Vaak smeren en geen oude zonnebrandcreme gebruiken.
Bovendien geen creme in de zon zetten tijdens het zonnen/buiten zijn, daar gaat de factor van achteruit
Precies dat ja!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oe lekker hoor!
Ik ben ook zo, moet altijd even een cool down doen
Liefst met Fok ofzo
Zit helaasch niet meer onder mijn conrol C knop, vraag Spees maarquote:Op zondag 27 mei 2012 23:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en Kip, ik wil die Chanel ook wel zien.
Doe maar proberen iddquote:Op zondag 27 mei 2012 23:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar ik kan er niet bij.Ga het wel proberen idd!
mehehe zodra ie dat gaat zeggen ren ik keihard wegquote:
Ik ga wel mailen dan binnenkort met de gegevens mijn mijn tv, de tv beneden en mijn externe schijf, kijken of zij een oplossing hebben. En anders zet ik hem maar op marktplaats ofzo en koop ik een nieuwe schijfquote:Op zondag 27 mei 2012 23:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik gok dat hij 1.5 TB niet aakan, misschien met een kleinere partitie in fat32 wel .. maar het is lastig... meestal is het te weinig stroom maar dat kan ook niet
wat bedoel je met "na verloop van tijd"?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
30, maar ik smeer nooit met meer dan 30 en normaal gaat het wel goed. Misschien dat de factor dan to h echt een beetje minder wordt na verloop van tijd. Oh en, eigenlijk een beetje te laat ingesmeerd, omdat ik er zelf niet zo goed bij kon dus toen heeft schoonzus het later gedaan.
quote:
Dattus, heeeeerlijkquote:Op zondag 27 mei 2012 23:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Precies dat ja!
Beetje bijlezen en dom ouwehoeren
plastic zakje om lange badborstel doen, daarop smeren/spuiten en dan op je rug plempenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat sowieso. Heb gelukkig m'n aftersun-spray mee, dus kan gewoon spuiten en in laten trekken.
Op de grond spuiten en er in rollenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
plastic zakje om lange badborstel doen, daarop smeren/spuiten en dan op je rug plempen
Nou, ik heb dat op zit zoeken. Er is heel geen bewijs dat de factor omlaag gaat, als je hem maar goed bewaart. Maar ik bewaar die dingen altijd koel en nooit in de directe zon. Hij is nu 2 jaar oud, heb hem zeg maar niet voor afgelopen zomervakantie maar voor die daarvoor gekocht.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat bedoel je met "na verloop van tijd"?
Had je die fles al 3 jaar ofzo? Na een jaartje kun je hem over het algemeen weggooien.
En je moet echt om de 2 uur ofzo bijsmeren he, en genoeg spul gebruiken.
Oh en:quote:Op zondag 27 mei 2012 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zit helaasch niet meer onder mijn conrol C knop, vraag Spees maar
Ja he.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:41 schreef Lindytje het volgende:
Hey chicks, nu ben ik er toch wel weer weg van
Bietje tukken zo... lekker
Tot morgen
Truste chicksquote:Op zondag 27 mei 2012 23:41 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben ook slapen, ik zie bijna nix meer
truste![]()
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:41 schreef Lindytje het volgende:
Tot morgen
Slaap lekker allebei!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:41 schreef Sharana_LV het volgende:
truste![]()
Het verhaal varieerde nogal geloof ik.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja he.Maar snap niet zo goed dat je het aanranden noemt wanneer iemand 1 keer op je kont slaat...
Trusten Linquote:Op zondag 27 mei 2012 23:41 schreef Lindytje het volgende:
Tot morgen
Trusten Sjaanquote:Op zondag 27 mei 2012 23:41 schreef Sharana_LV het volgende:
truste![]()
Puckzie! Lekker rondgecruised vandaag?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:42 schreef Puckzzz het volgende:
Hallon Ballon :w
Ik ga niet teruglezen....wazzuuuuuuuuuup???
Dat sowieso.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het verhaal varieerde nogal geloof ik.
als hij pushy is moet je gewoon de andersom methode kiezen (ik kan niet op het woord komen), dus gewoon keihard aanmoedigen, maar zodanig dat die gast helemaal afschrikt en dan heb je er nooit meer last vanquote:Op zondag 27 mei 2012 23:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
mehehe zodra ie dat gaat zeggen ren ik keihard weg
Mhmmm of hij trapt er wel inquote:Op zondag 27 mei 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als hij pushy is moet je gewoon de andersom methode kiezen (ik kan niet op het woord komen), dus gewoon keihard aanmoedigen, maar zodanig dat die gast helemaal afschrikt en dan heb je er nooit meer last van
dat bewijs is er wel (geen zin om Pubmed aan te slingeren), als je kijkt naar hoe mensen die flessen behandelen en invloed van temperatuur en blootstelling aan lucht.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, ik heb dat op zit zoeken. Er is heel geen bewijs dat de factor omlaag gaat, als je hem maar goed bewaart. Maar ik bewaar die dingen altijd koel en nooit in de directe zon. Hij is nu 2 jaar oud, heb hem zeg maar niet voor afgelopen zomervakantie maar voor die daarvoor gekocht.
En normaal hoef ik niet om de 2 uur bij te smeren als ik factor 30 heb, maar had wel dik genoeg gesmeerd. Dus denk dat deze nu toch een beetje op is, ga wel een nieuwe factor 30 kopen dan.
superdag gehadquote:Op zondag 27 mei 2012 23:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Puckzie! Lekker rondgecruised vandaag?
Chill.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
superdag gehad
Hoe was jullie dag/weekend?
nee je moet uiteraard vet overdrijven waardoor het ook niet meer geloofwaardig isquote:
Auch geweldieg!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
superdag gehad
Hoe was jullie dag/weekend?
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee je moet uiteraard vet overdrijven waardoor het ook niet meer geloofwaardig is
Nouja, ik kon het niet vinden toen, ik ga altijd zorgvuldig om met die flessen juist omdat ik het zonde vind om zoveel zonnebrand weg te gooien, en afgelopen jaar heeft ie prima dienst gedaan. Ik merk vooral dat ik snel verbrand wanneer ik stil lig/zit in de zon. Als ik rondloop helemaal niet zo snel. Verder heb ik me er niet in verdiept, als ik niet rood ben en het doet geen pijn dan geloof ik het wel. Maar zoals ik zei, ik ga wel een nieuwe factor 30 halen dan.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat bewijs is er wel (geen zin om Pubmed aan te slingeren), als je kijkt naar hoe mensen die flessen behandelen en invloed van temperatuur en blootstelling aan lucht.
Je "moet" wel vaak smeren om UVA en UVB tegen te houden, zichtbare verbranding is maar een deel van de verbranding, de rest zie je niet.
En als jij nu merkt dat je zo keihard verbrand bent, is er dus iets fout gegaan.
Ik koop ieder jaar weer een nieuwe van Garnier. De rest trekt óf niet in, óf jeukt.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb donderdag bij de Etos gehaald, 2 flessen Nivea voor de prijs van 1
Er zijn gelukkig veel aanbiedingen
So Lait spray van Kruidvat vind ik trouwens ook relaxed, die had ik mee naar Corfu, 2 flessen in een week door gejaagd
Maar ik smeer ook veel en ga weinig in de zon. Ik hoef niet te bakken/bruin te worden, maar word het toch altijd heel makkelijk
Jaaa, even aanbiedingen zoeken idd. Ik probeer ook veel in de schaduw te zitten, maar smeer dan weer alleen wanneer ik de directe zon in ga. Weet wel dat het eigenlijk vaker moet, maar ik vind het zo'n rotklus.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb donderdag bij de Etos gehaald, 2 flessen Nivea voor de prijs van 1
Er zijn gelukkig veel aanbiedingen
So Lait spray van Kruidvat vind ik trouwens ook relaxed, die had ik mee naar Corfu, 2 flessen in een week door gejaagd
Maar ik smeer ook veel en ga weinig in de zon. Ik hoef niet te bakken/bruin te worden, maar word het toch altijd heel makkelijk
Ik heb teveel slechte ervaringen met Garnier helaasch...quote:Op zondag 27 mei 2012 23:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik koop ieder jaar weer een nieuwe van Garnier. De rest trekt óf niet in, óf jeukt.
Maar nog niet verbrand.
Jup, zo is mijn haat voor alles van Nivea gigantisch.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb teveel slechte ervaringen met Garnier helaasch...![]()
Maar si heel persoonlijk ook denk ik
ik vind het gevoel van die smeersels altijd zo smerig en plakkerig en vies.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaa, even aanbiedingen zoeken idd. Ik probeer ook veel in de schaduw te zitten, maar smeer dan weer alleen wanneer ik de directe zon in ga. Weet wel dat het eigenlijk vaker moet, maar ik vind het zo'n rotklus.
Ik heb gelukkig eerst getest van een vriendin, paar soorten gesmeerd en die Protect and Bronze van Nivea vond ik erg relaxedquote:Op zondag 27 mei 2012 23:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup, zo is mijn haat voor alles van Nivea gigantisch.
Ik gebruik ook zelden bodylotion, soms als ik mijn benen heb geschoren.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het gevoel van die smeersels altijd zo smerig en plakkerig en vies.
Ik gebruik normaal ook nooit bodylotion ofzo, dus daarom is het extra vies denk ik.
Ik ga zo voor het slapen ook nog even douchen, moet die zooi van me af schrobben met veel douchegel
Maar aanbiedingen zijn relaxed
euwwww, the horrorquote:Op zondag 27 mei 2012 23:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik gebruik ook zelden bodylotion, soms als ik mijn benen heb geschoren.
En dan je broek aan proberen te doen
Bodylotion enzo vind ik op zich wel fijn. Maar meestal ook teveel moeite.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het gevoel van die smeersels altijd zo smerig en plakkerig en vies.
Ik gebruik normaal ook nooit bodylotion ofzo, dus daarom is het extra vies denk ik.
Ik ga zo voor het slapen ook nog even douchen, moet die zooi van me af schrobben met veel douchegel
Maar aanbiedingen zijn relaxed
Voor m'n gezicht heb ik Clarins.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig eerst getest van een vriendin, paar soorten gesmeerd en die Protect and Bronze van Nivea vond ik erg relaxed
En kan ook op mijn gezicht.
Ik had dat vanmiddag ook na het insmeren. Normaal trekt dat hemdje wel weer vanzelf recht, nu zat hij vastgeplakt aan mij.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik gebruik ook zelden bodylotion, soms als ik mijn benen heb geschoren.
En dan je broek aan proberen te doen
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik had dat vanmiddag ook na het insmeren. Normaal trekt dat hemdje wel weer vanzelf recht, nu zat hij vastgeplakt aan mij.
da's zeker een goed planquote:Op zondag 27 mei 2012 23:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor m'n gezicht heb ik Clarins.En een gevalletje: zolang ik er niet op reageer, blijft het hetzelfde.
ik had een mental image van een brandwondenslachtoffer wiens truitje aan de huid blijft plakkenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik had dat vanmiddag ook na het insmeren. Normaal trekt dat hemdje wel weer vanzelf recht, nu zat hij vastgeplakt aan mij.
Flauw als ze dat doenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's zeker een goed plan
Ik had dat met Zwitsal factor 50 lotion, maar die worden niet meer gemaakt sinds dit jaar....![]()
![]()
![]()
Heb echt een poging of 20 gedaan incl. Kruidvat mailen enzo![]()
Ik vind Neutrogena voor gezicht ook fijn, maar veel te duur
ja dat geldt voor mij ookquote:Op maandag 28 mei 2012 00:01 schreef megamandy het volgende:
Ik moet ook nodig een nieuw scheermesje kopenDoe al langer dan 1,5 jaar met hetzelfde mesje en het werkt nog steeds
![]()
Ze zijn alleen zo duur, maja als ik nu eens een nieuw pakje koop dan kan ik meteen 10 jaar vooruit ongeveer maar daar denk ik dan weer niet aan bij het aankopen
heel koel water gebruikenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik moet morgen m'n benen epileren. En douchen. Met verbrande schouders.
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik had een mental image van een brandwondenslachtoffer wiens truitje aan de huid blijft plakken
ik heb gewoon een verziekte geest, that's allquote:
quote:
Ja mijn eerste mesje een half jaar denk ik? En dat was toen een setje van dat ding zelf + twee mesjes. En nu ben ik dus gewoon te lui om een nieuwe te kopen zolang ik alles nog kan scherenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat geldt voor mij ook
Gemiddeld 1 mesje per jaar
Je bent ginger hequote:Op maandag 28 mei 2012 00:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik vind het zo stom dat ik nu verbrand ben. Ik had helemaal gesmeerd en voorbereid enzo, juist om dit te voorkomen! Maarja, weet meteen weer waarom ik altijd in de schaduw zit.
Nee.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je bent ginger he
Niet gemaakt voor de zon
SQ velen bier verder?quote:
quote:
slaap lekker dan mevrouwtje!quote:
Hi!quote:
die doekjes zijn natuurlijk vragen om problemenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:10 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik heb gister ook een zelfbruiningsdoekje gebruikt op mijn benen(het was zo wit deed gewoon pijn aan je ogen in de zon) nou ben ik dus heul nep bruin met witte stukken er tussen in
Had het gelukkig alleen wel op mijn benen gedaan kreeg zelfs commentaar van wildvreemden dat het pijn deed aan hun ogenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die doekjes zijn natuurlijk vragen om problemen
Dat het gelijk verdeeld over het doekje zit wil niet zeggen dat het gelijk verdeeld op je benen/lichaam komt
Daar trek ik mij niets meer van aanquote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Had het gelukkig alleen wel op mijn benen gedaan kreeg zelfs commentaar van wildvreemden dat het pijn deed aan hun ogen![]()
Dus ik dacht he ik gooi er een zelfbruiningsdoekje overheen, maar dus nooit weer
hahahahaha, tricky!quote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Had het gelukkig alleen wel op mijn benen gedaan kreeg zelfs commentaar van wildvreemden dat het pijn deed aan hun ogen![]()
Dus ik dacht he ik gooi er een zelfbruiningsdoekje overheen, maar dus nooit weer
Precies. Ik doe een witte legging aan en dan kijken of mensen kunnen zien waar de legging stopt.quote:
ik ga dinsdag wel even zo'n busje halen ofzo even kijken of het een beetje bijtrektquote:Op maandag 28 mei 2012 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahahahaha, tricky!
Heb het ook eens gehad maar dan met bruiningscreme, alleen wel in de winter gedaan om te proberen dus toen kon ik gewoon een lange broek aan over mijn strepen-benen
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Precies. Ik doe een witte legging aan en dan kijken of mensen kunnen zien waar de legging stopt.
Nu al dat is wel vroeg inderdaad kunnen ze er nog niks aan doen dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:18 schreef megamandy het volgende:
Ik krijg wel al spatadersHeb vandaag mijn ma al bedankt
Denk dat ik in de winter gewoon steunpanty's ga dragen onder mijn broekenIk wil gewoon echt geen spataders
Niet te lang staan dan, maar ja, beetje lastig met jouw werk...quote:Op maandag 28 mei 2012 00:18 schreef megamandy het volgende:
Ik krijg wel al spatadersHeb vandaag mijn ma al bedankt
Denk dat ik in de winter gewoon steunpanty's ga dragen onder mijn broekenIk wil gewoon echt geen spataders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |