Dat zei je vannacht ook.quote:
Je moet gewoon weten hoeveel je kunt drinken. Zodra je merkt dat je dronken wordt moet je volwassen genoeg izjn om te kappen...quote:Op zondag 27 mei 2012 20:41 schreef megamandy het volgende:
En daarom drink ik dus niet meer, jezelf niet in de hand hebben is niet slim
Sowieso als je bij vreemde mensen bent (vrienden kun je hoop ik vertrouwenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je moet gewoon weten hoeveel je kunt drinken. Zodra je merkt dat je dronken wordt moet je volwassen genoeg izjn om te kappen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Maar als je weet dat je moeite hebt met die grens zodra je drinkt is het slim om heul niet meer te drinkenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je moet gewoon weten hoeveel je kunt drinken. Zodra je merkt dat je dronken wordt moet je volwassen genoeg izjn om te kappen...
Daarom drink ik dus niet meerquote:Op zondag 27 mei 2012 20:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar als je weet dat je moeite hebt met die grens zodra je drinkt is het slim om heul niet meer te drinken.
dat welquote:Op zondag 27 mei 2012 20:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar als je weet dat je moeite hebt met die grens zodra je drinkt is het slim om heul niet meer te drinken.
Alleen maar knap dat je het voor jezelf hebt toegegeven en een maatregel hebt genomenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daarom drink ik dus niet meerin juli ergens al een jaar geen druppel meer gedronken mhehe
De lapohunter.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:05 schreef megamandy het volgende:
Whaha ik ben nu bijgelezen en zie dat (ofcourse) Space de lapo had![]()
ja dat vond ik ook al baasquote:Op zondag 27 mei 2012 21:05 schreef megamandy het volgende:
Whaha ik ben nu bijgelezen en zie dat (ofcourse) Space de lapo had![]()
Ja godver, dat lakje uit je DM had ik al Spees!!!!quote:
Sorryquote:Op zondag 27 mei 2012 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja godver, dat lakje uit je DM had ik al Spees!!!!
Daar heb ik toch heul niks aan!
En Chanel is toch overrated....quote:
Kutkatquote:Op zondag 27 mei 2012 21:21 schreef Sharana_LV het volgende:
MILO GEEFT MIJ GEWOON EEN KLAP VOOR MIJN HOOFD
wat een chagerijn ..
hij lag zwaar te tukken dus ik plof bij hem op de stoel, hij schrok zo hard dat hij mauwde en mij een ros verkoopt van "DAMN YOU WOMAN!!!!"
en nou is hij chaggie dat ik hem uit zijn slaapje heb gehaald!!!!
Bwahahahahaquote:Op zondag 27 mei 2012 21:21 schreef Sharana_LV het volgende:
MILO GEEFT MIJ GEWOON EEN KLAP VOOR MIJN HOOFD
wat een chagerijn ..
hij lag zwaar te tukken dus ik plof bij hem op de stoel, hij schrok zo hard dat hij mauwde en mij een ros verkoopt van "DAMN YOU WOMAN!!!!"
en nou is hij chaggie dat ik hem uit zijn slaapje heb gehaald!!!!
Jappen.....quote:Op zondag 27 mei 2012 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Stomme Sato, jezelf vlak voor de finish in de muur boren.
Indianapolis?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Stomme Sato, jezelf vlak voor de finish in de muur boren.
net als mijn nichtje (van 1) vanmiddag toen ik ineens haar voetje nat spetterdequote:Op zondag 27 mei 2012 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moest er wel om lachen, beest schrok zich helemaal kapot
welke sitei s dat kan kijk ik wel voor jequote:Op zondag 27 mei 2012 21:45 schreef megamandy het volgende:
Ik wil kijken of Peking Express al online staat maar ik ben bang dat als ik de website bezoek ik meteen zie wie gewonnen heeft
Heb ff voor je gecheckt, volgens mij kun je veilig kijkenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:45 schreef megamandy het volgende:
Ik wil kijken of Peking Express al online staat maar ik ben bang dat als ik de website bezoek ik meteen zie wie gewonnen heeft
Uhm is van net 5 maar ik heb net al gekeken, aflevering staat nog niet online. En nu heb ik gewoon de pagina met alle afleveringen klaar staan om steeds te vernieuwen en hoop ik dat ze zo slim zijn dat ik daar niet kan zien wie heeft gewonnenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welke sitei s dat kan kijk ik wel voor je
als je alle onbenullige zooi uit deze sc weghaalt blijft er weinig over dus gewoon lekker doorgaanquote:Op zondag 27 mei 2012 21:49 schreef megamandy het volgende:
Maar wat zijn jullie liefMij met zoiets onbenulligs helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |