quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ook hier maar dan
[ afbeelding ]
hihi
een leven?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil iets kopen dat niet meer verkrijgbaar is. Het is vervelend.
Wat wil je kopen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil iets kopen dat niet meer verkrijgbaar is. Het is vervelend.
Mwhehehe. Per 15 euro zijn die kleintjes toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze hebben ook grote
Maar die koop ik nog wel
Een tijdschrift van een paar maanden geleden, waar iets in stond wat ik eigenlijk nu nodig heb...quote:
Kan je die niet opvragen bij Sanoma oid?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een tijdschrift van een paar maanden geleden, waar iets in stond wat ik eigenlijk nu nodig heb...
Misschien heeft de bibliotheek hem nog?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een tijdschrift van een paar maanden geleden, waar iets in stond wat ik eigenlijk nu nodig heb...
Ja dat is dan wel weer minder.... Dus ik loop door die winkel, helemaal in mijn hoofd rekenen of het 15 euro isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mwhehehe. Per 15 euro zijn die kleintjes toch?
vreetzakquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel weer minder.... Dus ik loop door die winkel, helemaal in mijn hoofd rekenen of het 15 euro is![]()
Was het 14,50Toen heb ik maar een KitKat chunk gekocht
Ik heb daar zo'n hekel aanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel weer minder.... Dus ik loop door die winkel, helemaal in mijn hoofd rekenen of het 15 euro is![]()
Was het 14,50Toen heb ik maar een KitKat chunk gekocht
Ik ben geen lid van de bibliotheek.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien heeft de bibliotheek hem nog?
ah. dit is niet meer het sc-topic wat bij het serieuze avnmg-topic hoort?quote:Voordat je reageert
Geen gezeur, geen pesterijen, geen gerefereer naar tiny chat, doe normaal etc...
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:45 schreef dawg het volgende:
[..]
ah. dit is niet meer het sc-topic wat bij het serieuze avnmg-topic hoort?
Nee, ik bedoelde gewoon een bibliotheek binnenwandelen, daar hoef je geen lid voor te zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben geen lid van de bibliotheek.
Via internet kan ik er wel aan komen, maar dan moet ik het laten opsturen vanuit Duitsland voor het dubbele geld
Jaquote:
Ja en gewoon niet geven he omdat ik 50 cent miste....quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n hekel aanik doe altijd boodschappen tegelijk met mn moeder, en dan gaan we apart afrekenen en komen we allebei nét te kort. Dan flikkeren we ook alles samen
Ja, en eigenlijk ook wat eruit knippenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde gewoon een bibliotheek binnenwandelen, daar hoef je geen lid voor te zijn.
Je bedoelt je wilt dat tijdschrift echt 'hebben'?
Ik wil ook wel juichbandjesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaMoet nu maar eens afgelopen zijn, nog 3 maanden en dan vakantie
[..]
Ja en gewoon niet geven he omdat ik 50 cent miste....echt triest
Bij de Plus zijn ze wat makkelijker met de juichbandjes
kleurenkopie maken?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, en eigenlijk ook wat eruit knippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |