gaanwe jou dronken voeren en achterlatenquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gaanwe jou dronken voeren en achterlaten
[..]
[..]
Dit, moet je wel een beetje tegen ons schreeuwen enzo om het goed te makenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Pils nietsanders en ook niet meer dan 2.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
waarom zouden ze jou wat doenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:17 schreef Plastic_zak het volgende:
dat wijf had gewoon pech, op de udowu meet was ik ook ladderzat maar ze hebben niks (ergs) met me gedaan
Vanmiddag was dat nog bijna ofzo.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Volgens mij doet die system_overload het er nu gewoon om. Ze beweert nu opeens ook dat ze aangerand is![]()
.
Ik las de TT...?quote:
Wie?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Volgens mij doet die system_overload het er nu gewoon om. Ze beweert nu opeens ook dat ze aangerand is![]()
.
Beetje vreemd wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:17 schreef Spouwerranger het volgende:
.
donkerwit komt uit de tv show 'de dino show - fc kip' ga maar op youtube kijken, best leuk. maar die man was hindoestaan geloof ik, niet surniaamsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |