bijna niemand hier heeft een relatie dus misschien wel goed ookquote:
Walk of shamequote:je kan lachen maar ze hadden gelijk
ik wilde heel graag gezelschap wanhopig graag ik voe en voelde me eenzaam verloren en ongewenst
ik heb lopen janken in de metro
Ik heb een relatie met Ajax.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bijna niemand hier heeft een relatie dus misschien wel goed ook
teveel gezopen en vervolgens alleen achter gelatenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:35 schreef monkyyy het volgende:
Waar de fuck gaat dat over.Een wijf kan niet tegen drank ofzo?
Ik moest wel lachen toen ik las. Wat een ontzettende dramaqueen zeg. Tis maar een park, geen oorlogszone in kabul. Damn.quote:
Ze begon al lekker door na 1 minuut 1/4 fles wodka leeg te kantelenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:35 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
teveel gezopen en vervolgens alleen achter gelaten
Zoiets, ze voelde zich eenzaam ging naar een meet en dronk teveel ofzoquote:Op zondag 27 mei 2012 19:35 schreef monkyyy het volgende:
Sorry, hoor, maar dan vraag je er echt zelf om.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ze begon al lekker door na 1 minuut 1/4 fles wodka leeg te kantelen
wtfquote:Op zondag 27 mei 2012 19:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Normaal als een chick dat doet, vind ik dat nie erg.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Volgens mij kon ze er niet echt mee omgaan of zo.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Domme beslissing inderdaad.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
En ik snap niet dat je zoveel zuipt als je geen van de mensen waarmee je bent echt kentEn al helemaal niet als je niet tegen drank kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |