kun je dan niet beter wat magere kwark eten?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:47 schreef Nomadd het volgende:
Prima alternatief. Het is natuurlijk niet daadwerkelijk gezonder dan melk of andere meer natuurlijke producten, maar het is een prima alternatief voor als je melk niet lekker vindt. Lekker wat eiwitten, weinig suikers, wel wat aspartaam maar ja dat is op de korte termijn in ieder geval niet schadelijk.
zit wel suiker in, maar geen vetquote:Op zondag 27 mei 2012 17:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
Zoetstoffen, optimel zit geen suiker in.
Klopt, maar Optimal drink zie ik meer als een vervanging voor drank (melk/frisdrank/vruchtensap/etc). Magere kwark vind ik meer richting eten gaan. Magere kwark heeft veel eiwitten per 100 gram en weinig slechte vetten , dus als je kwark lekker vindt vooral blijven eten!quote:Op zondag 27 mei 2012 18:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kun je dan niet beter wat magere kwark eten?
water is een vervanging voor melk/frisdrank/vruchtensapquote:Op zondag 27 mei 2012 19:00 schreef Nomadd het volgende:
[..]
Klopt, maar Optimal drink zie ik meer als een vervanging voor drank (melk/frisdrank/vruchtensap/etc). Magere kwark vind ik meer richting eten gaan. Magere kwark heeft veel eiwitten per 100 gram en weinig slechte vetten , dus als je kwark lekker vindt vooral blijven eten!
Optimaal zou het inderdaad zijn om water + magere kwark te nuttigen, maar optimel is zeker niet 'slecht' voor je of iets dergelijks.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
water is een vervanging voor melk/frisdrank/vruchtensap
optimel is dure rommel.
wel slecht voor je portemonnee als je 4 pakken per dag drinktquote:Op zondag 27 mei 2012 19:02 schreef Nomadd het volgende:
[..]
Optimaal zou het inderdaad zijn om water + magere kwark te nuttigen, maar optimel is zeker niet 'slecht' voor je of iets dergelijks.
Ja 4 pakken per dag is wat overdreven haha. Ik drink zelf ongeveer 2 glazen per dag. Gewoon omdat het lekker is en toch nog eiwitten bevat.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wel slecht voor je portemonnee als je 4 pakken per dag drinkt
quote:
Waar zie jij suiker?quote:Magere yoghurt; vloeibare melkbestanddelen; oligofructose; 1% ananassap; maïszetmeel; voedingszuur: citroenzuur; aroma; zoetstoffen: aspertaam, acesulfaam-K; calcium; vitamine B2, B6 en B12.
Selectief kopieren noemen ze ditquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |