Dus als jij pedofiel zou zijn zou je graag tien meter de grond in gestopt worden?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:51 schreef klipper het volgende:
[..]
Ik ook als ze tien meter diep onder de grond liggen.
Is dit serieus..? Dus zowel hij, als de moeder van die kinderen, als de psychologe zien hier geen probleem in? Het ligt 'gevoelig' maar blijkbaar vinden zowel hij als de moeder van die kinderen zichzelf belangrijker dan de kinderen die hij misbruikt heeft.. Unbelievablequote:Op zondag 27 mei 2012 16:15 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Op dit moment is Gerard hard bezig een heteroseksuele relatie op te bouwen met de moeder van de kinderen. Dat ligt gevoelig, ook bij de reclassering. Maar het is voor hen beiden belangrijk, zegt hij. Voor hemzelf 'om alles wat gebeurd is te verwerken'; voor zijn vriendin omdat ze het leven gewoon niet alleen aankan. 'Maar is dit een relatie die góéd is voor jou?' vraagt Warner streng. 'Jij hebt zó'n laag zelfgevoel dat je het altijd zoekt in dit soort contacten, waarin jij de sterkere bent.'
-fiel verwijst naar 'houden van', -seksueel naar seksuele interesse.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:31 schreef Tropanzia het volgende:
Kan iemand mij het verschil tussen pedofielen en pedoseksuelen uitleggen????
En dan ook even tussen homofielen en homoseksuelen....
ik geef het nie graag toe, maar ik ben het daar wel bij eens : ) weet je hoeveel viezerikken er rond lopen? er moet gezorgd worden dat ze voor altijd in de gaten worden gehouden, en gestraft, maar we mogen toch niet beslissen over hun leven? er op slaan, tuffen, weet ik veel helpt niet hoorquote:Op zondag 27 mei 2012 16:27 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen pedo nee, maar ik kan voor pedoFIELEN wel begrip opbrengen. Ik denk sowieso dat begrip opbrengen meer oplost dan roepen en veroordelen.
Pedofielen worden verliefd op kinderen, of voelen zich seksueel door kinderen aangetrokken.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:31 schreef Tropanzia het volgende:
Kan iemand mij het verschil tussen pedofielen en pedoseksuelen uitleggen????
En dan ook even tussen homofielen en homoseksuelen....
Het komt er op neer dat een pedofiel eigenlijk een soort homo in de kast is.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Pedofielen worden verliefd op kinderen, of voelen zich seksueel door kinderen aangetrokken.
Pedoseksuelen neuken daadwerkelijk kinderen. Het grootste deel doet dat overigens zonder pedofiel te zijn.
Je bent toch ook niet pas homoseksueel of heteroseksueel als je seks hebt gehad?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Pedofielen worden verliefd op kinderen, of voelen zich seksueel door kinderen aangetrokken.
Pedoseksuelen neuken daadwerkelijk kinderen. Het grootste deel doet dat overigens zonder pedofiel te zijn.
Technisch gezien wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:28 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Je bent toch ook niet pas homoseksueel of heteroseksueel als je seks hebt gehad?
Nee, maar dan mogen ze het wel doen.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:16 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Dus als jij pedofiel zou zijn zou je graag tien meter de grond in gestopt worden?
Dus ik ben ook een pedofiel? Want ik houdt ook wel van kinderen.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:42 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
-fiel verwijst naar 'houden van', -seksueel naar seksuele interesse.
Deze man weet!quote:Op zondag 27 mei 2012 17:06 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Waarom niet ? Het kost minder dan een minuut - en er zijn genoeg mensen op FOK! die een beetje genoeg beginnen te krijgen van oppervlakkige oneliners zonder onderbouwing.
Dood aan de twittergeneratie. Lang leve het profielwerkstuk
We hebben er eentje!quote:Op maandag 28 mei 2012 13:25 schreef Tropanzia het volgende:
Dus ik ben ook een pedofiel? Want ik houdt ook wel van kinderen.
Voor mij is het gewoon 1 bak nat. Vieze vogels die aan kinderen zitten.
Fakkels bij daglicht?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:18 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
* jeroen25 wenkt naar boze menigte met hooivorken en fakkels
Zonder fakkels is een heksen/pedo-jacht niet compleet.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:20 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Fakkels bij daglicht?
Daarbij veel te warm voor zulk een onderneming.
Ik denk dat de kans erg klein is dat specifiek mensen uit Goes hier een documentaire over gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:40 schreef lipper het volgende:
Weet er iemand misschien een goese documantaire over dit onderwerp.
Of over die pedofielennetwerken, lijkt me best interessant.
Bij het topic over onthoofdingen krijg ik reclame voor goedkope crematies. En in dit topic krijg ik jeugdopleidingen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:55 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans erg klein is dat specifiek mensen uit Goes hier een documentaire over gemaakt hebben.
Iig lusten de honden daar geen brood vanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
[ afbeelding ]
Vind haar meer op een boxer van 15 lijken, niks geen terrier aan.
zou mn hond er nog van af trappenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:54 schreef lipper het volgende:
[..]
Iig lusten de honden daar geen brood van
Ik ben het ermee eens dat we ze in de gaten moeten houden, ik vind het echter nogal moeilijk omt te zeggen: Ja jij kunt er niks aan doen dat je pedofiel bent, maar toch straffen we je, schaam je diep voor iets waar je niks aan kan doen!! Vind jij dit ook niet een beetje vreemd? Je kunt toch veel beter therapie aanbieden om te proberen een gevoel voor een volwassen relatie te ontwikkelen, pedofilie ontwikkelt zich namelijk ook vaak door onvermogen in goede relaties met volwassenen. Ik denk dat dat al een van de oplossingen is. Over pedoseksuelen ben ik het wel voor een groot deel met je eens. Echter wil niet iedere pedofiel kinderen misbruiken, er is een verschil tussen van kinderen houden en ze willen misbruiken.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:51 schreef ChristianeF het volgende:
[..]
ik geef het nie graag toe, maar ik ben het daar wel bij eens : ) weet je hoeveel viezerikken er rond lopen? er moet gezorgd worden dat ze voor altijd in de gaten worden gehouden, en gestraft, maar we mogen toch niet beslissen over hun leven? er op slaan, tuffen, weet ik veel helpt niet hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |