Ja zeker. Van de zomer is stage voorbij, en dan ga ik een 3 gangen diner voor je makenquote:Op zondag 27 mei 2012 17:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Leuke dingen doen enzo
Je gaat sowieso nog een keer voor me koken toch?
ach, we houden toch wel van je hoorquote:Op zondag 27 mei 2012 17:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ook dat, dat doe ik na t douchen, echt paar keer per avond![]()
zal over paar dagen wel lekker onder de pukkels zitten door al die vette zooi die ik steeds op mn gezicht smeer
quote:Op zondag 27 mei 2012 17:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja zeker. Van de zomer is stage voorbij, en dan ga ik een 3 gangen diner voor je maken
wel relaxt dat je t bij je ouders kan brengen en ff kan sparen voor een nieuwe! (lijkt me wel irritant om met je tasje vuile ondergoed over straat te moeten )quote:Op zondag 27 mei 2012 17:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moet mijn was zo naar ouders brengen mijn wasmachine is stuk
Mijn ouders schieten even voor met de reparatie , de band is stuk. Ik heb het ook een poosje met de hand gedaan maar toen dacht ik laat ik toch maar naar ouders gaan want dit trek ik ook niet meer .quote:Op zondag 27 mei 2012 17:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wel relaxt dat je t bij je ouders kan brengen en ff kan sparen voor een nieuwe! (lijkt me wel irritant om met je tasje vuile ondergoed over straat te moeten )
goedzo! thats the spirit!quote:Op zondag 27 mei 2012 17:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wil t wel, liefst NUvind dak lang genoeg verdrietig ben geweest, mag nu wel weer blij zijn
Will je er over praten?quote:
Ik heb altijd al liefde voor Mono gehadquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 17:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb altijd al liefde voor Mono gehad
My point exactlyquote:
Van het begin af aan al kansloos dus, lekkerhoorquote:Op zondag 27 mei 2012 17:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb altijd al liefde voor Mono gehad
Even serieus je moet niet op fok zoeken, de vrouwen hier zien zichzelf als hoger in status.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Van het begin af aan al kansloos dus, lekkerhoor
Even serieus, je denkt toch niet werkelijk dat ik hier zit voor de vrouwen?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Even serieus je moet niet op fok zoeken, de vrouwen hier zien zichzelf als hoger in status.
niet...quote:Op zondag 27 mei 2012 17:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Even serieus, je denkt toch niet werkelijk dat ik hier zit voor de vrouwen?
Ok, in eerste instantie wel, maar ik was er al vrij vlot achter dat het geen goede insteek wasquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 17:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ok, in eerste instantie wel, maar ik was er al vrij vlot achter dat het geen goede insteek was
Ik zit hier gevonden te worden door vrouwenquote:
Hej ik post al mee vanaf m'n middelbareschooltijd. Dat is al meer dan 9 jaar geledenquote:
Colombia...quote:Op zondag 27 mei 2012 17:48 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik zit vakanties te kijken maar ik vind nog niks dat me aanspreekt. Vorig jaar ben ik naar Kos gegaan om daar vandaan met een zeiljacht twee weken rond te dobberen met een groep onbekenden. Dat was zó tof dat ik nu niks vind waarvan ik het idee heb dat het vorig jaar kan overtreffen
Staat op de lijst maar past niet binnen het budgetquote:
Voor 650-800 vlieg je. Daarna is het goedkoper dan thuisblijven... En leuker.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Staat op de lijst maar past niet binnen het budget
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |