Oh lolquote:Op zondag 27 mei 2012 16:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat een slecht verkoop praatje. Je moet zeggen, iemand mijn Pique kopen? Ik vind hem veel te snel, te snel voor mij dus misschien dat iemand anders zijn immense pace kan handelen.
neequote:
weer verloren?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
H2H is kut man
Kom maar terug als je een FUT team heb
Sta 2-0 achter nu.quote:
h4t3rquote:Op zondag 27 mei 2012 16:22 schreef vandermar het volgende:
Ik ga Sissoko vervangen door Mavuba TOTY. Ik schat Mavuba een stuk hoger in qua verdedigen en ik schiet vrijwel alleen maar met Gourcuff en Belhanda van de CM's
Dat ben je niet gewend he.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heel erg leuke pot, vooral het gedeelte waar al jouw spelers sneller waren dan de mijne
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:17 schreef Kamikazie het volgende:
GJE hij zegt dat berkelium.dll er niet is
Het is toch zo?quote:
Hypocriet lulletjequote:Op zondag 27 mei 2012 16:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heel erg leuke pot, vooral het gedeelte waar al jouw spelers sneller waren dan de mijne
Sissoko vervangen?! Alleen Yaya T. komt in de buurt van deze manquote:Op zondag 27 mei 2012 16:22 schreef vandermar het volgende:
Ik ga Sissoko vervangen door Mavuba TOTY. Ik schat Mavuba een stuk hoger in qua verdedigen en ik schiet vrijwel alleen maar met Gourcuff en Belhanda van de CM's
Outpaced.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:27 schreef HophopHolla het volgende:
Je zit te zwammen, ik speelde amper lange balletjes, je was gewoon zwaar outclassed... Jezus..
Real Madridquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |