Zorgen maak ik mij niet om jou, je verbaast mij alleen elke keer weer jongetje...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:16 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Doe ik dan ook zeer regelmatig, maak je over mij maar geen zorgen, ik kom niets tekort meisje.
Ik ben juist zeer hygiënisch en verzorgd, ik ga er alleen niet automatisch van uit dat mijn bedpartners dat ook zijn. Ik heb gewoon geen zin om lul in mijn mond te proeven, zelfs die van mezelf niet, als je daaraan begint kun je net zo goed ook aan andermans lullen proeven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar als jij het rampzalig vindt als een dame je zoent na het pijpen, ben je dan niet gewoon vies van jezelf?. Als je dat smerig vindt, dan ligt het puur aan je eigen (slechte) hygiëne.
Ja andersom heb ik daar weer geen problemen mee, dat vind ik gewoon geil.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Oh kom op zeg, wat is dat voor logica
En je gaat er zeker wel vanuit dat een dame jou hartstochtelijk moet terugzoenen nadat je haar jouw befkunsten hebt laten ervaren?
Beter hypocriet dan de smaak van een lul in m'n mond, om het zo maar eens te zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Je snapt zelf toch ook wel hoe hypocriet dat is he?
Jij bent gek. Likken is fucking lekker. Alle sappen, zachtheid van die lippen in je bek als je dat kutje eet, lichaam van het meisje wat helemaal flipt als ze komt en haar kutje voelen samenspannen om je vingerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:55 schreef like-nath het volgende:
beffen lijkt me voor jongens sws niet echt fijn, maar aan al deze reacties te lezen zit ik er blijkbaar behoorlijk naast
Die spappen lijken me juist niet echt lekker, als ik iemand zoen nadat hij me net gebeft heeft heb ik altijd echt zo iets van... hmmm arme jonge xd (haha niet dat t heel vies smaakt ofzo maar t iedee...)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:47 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Jij bent gek. Likken is fucking lekker. Alle sappen, zachtheid van die lippen in je bek als je dat kutje eet, lichaam van het meisje wat helemaal flipt als ze komt en haar kutje voelen samenspannen om je vingerGewoon werelds
Ik probeer tijdens het beffen er altijd wel achter te komen of het kontje ook fris is, zodat ik dat ook ff lekker mee kan likken. Problem?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:09 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Er zijn toch wel wat hygiënische grenzen
Tik 'em aan, ouwequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:47 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Jij bent gek. Likken is fucking lekker. Alle sappen, zachtheid van die lippen in je bek als je dat kutje eet, lichaam van het meisje wat helemaal flipt als ze komt en haar kutje voelen samenspannen om je vingerGewoon werelds
Dan kun je net zo goed aan de kont van een van je katten likken, dan moet je daar ook geen verschil in makenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:30 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik probeer tijdens het beffen er altijd wel achter te komen of het kontje ook fris is, zodat ik dat ook ff lekker mee kan likken. Problem?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:32 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed aan de kont van een van je katten likken, dan moet je daar ook geen verschil in maken
Ik likte laatst aan de aars van één van mijn katten maar ik had toch zoiets van nah, bestialiteit is niet echt mijn ding. Verder zit er natuurlijk wel verschil tussen een mooi kaal kutje en kontje daarboven en de harige reet van een kat.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:32 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed aan de kont van een van je katten likken, dan moet je daar ook geen verschil in maken
Alsof het doodnormaal is om aan een anus te likken?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:36 schreef Sekhmet het volgende:
[..]Echt, lach mij dood om jou. Probeer het nou gewoon eens, je gaat er niet dood aan en misschien vind je bedpartner het ook gewoon heel fijn.
Vraag of je Sekhmet schoon mag likken, die is daar wel voor in, die drinkt volgens mij nog wel overdatum melk met harde stukjes vol smaak wegquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik likte laatst aan de aars van één van mijn katten maar ik had toch zoiets van nah, bestialiteit is niet echt mijn ding. Verder zit er natuurlijk wel verschil tussen een mooi kaal kutje en kontje daarboven en de harige reet van een kat.
Maar ook niet zo uitgesproken als Ffleamig meent. Alsof je (wanneer dat ding gewoon schoon is vantevoren) ook maar IETS proeft bij het zoenen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:41 schreef ondeugend het volgende:
Wat een armoe... een lul smaakt ook niet naar een aardbeienmilkshake.
Ik wil niet zeggen dat ik exclusief aan een lekker kontje lik, maar nogmaals, als ik tijdens het beffen merk dat de boel daar lekker fris is en de dame heeft er geen probleem mee, ja hoor, lekker.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:37 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Alsof het doodnormaal is om aan een anus te likken?
Gewassen geslachtsdelen hebben gewoon een geurtje.. nog steeds. Of hij heeft met 3 vieze vrouwen het bed gedeeld of hij stelt zich aan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:42 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar ook niet zo uitgesproken als Ffleamig meent. Alsof je (wanneer dat ding gewoon schoon is vantevoren) ook maar IETS proeft bij het zoenen..
Het is dan ook 'lekker vies', bij een droge kut is het gewoon vies. Dan vraag je je natuurlijk af, hoe weet je dat in godsnaam, maar het is me een keertje gebeurd dat het bij een meisje 'op' was ofzo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:19 schreef like-nath het volgende:
[..]
Die spappen lijken me juist niet echt lekker, als ik iemand zoen nadat hij me net gebeft heeft heb ik altijd echt zo iets van... hmmm arme jonge xd (haha niet dat t heel vies smaakt ofzo maar t iedee...)
Dat aantal van drie klopt niet echtquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Gewassen geslachtsdelen hebben gewoon een geurtje.. nog steeds. Of hij heeft met 3 vieze vrouwen het bed gedeeld of hij stelt zich aan.
Zo niet dan inderdaad maar een zielemaat zoeken die ook een gewassen lul vies vindt.
Wat een rijk seksleven zal dat zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |