Hier kom je er wel weer vanafquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee hoe ik aan die oranje kleur kom
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hier kom je er wel weer vanaf![]()
http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.php
echos ook allemaal al goed ?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Buik is inmiddels duidelijk aanwezig met 21 weken (over de helft) en ik heb eigenlijk nog nergens echt last van.
Meegebracht normaal shirt aantrekken en lekker gaan stappenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:30 schreef Guard het volgende:
Tja sta je dan in je oranje shirt in de stad, en nu?
Alles helemaal volgens het boekjequote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:30 schreef Guard het volgende:
Tja sta je dan in je oranje shirt in de stad, en nu?
Ik had geen ander shirt meegenomen....quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Meegebracht normaal shirt aantrekken en lekker gaan stappen
[..]
Alles helemaal volgens het boekje![]()
Ah, na herlezen zeg je ook helemaal niet dat er zondag tegen Duitsland gespeeld wordtquote:Op zondag 10 juni 2012 12:14 schreef Guard het volgende:
Klopt, woensdag tegen de Duiters en zondag Portugal
klopt ookquote:Op zondag 10 juni 2012 12:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, na herlezen zeg je ook helemaal niet dat er zondag tegen Duitsland gespeeld wordt
Die andere is zo antiek, die had je beter met rust kunnen latenquote:
dat was idd een hele antiekequote:Op maandag 11 juni 2012 11:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Die andere is zo antiek, die had je beter met rust kunnen laten
Heb je *oeps* gedaan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:56 schreef Crazy-M het volgende:
Voor degene die op de a59 den bosch- drunen in de file staan: Sorryzal niet meer het verkeer naar links sturen
nee geholpenquote:
Ah, dan is het goed. Geen gewonden gevallen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee geholpenwas een ongeluk gebeurt en heb de rechterrijstrook veiliggesteld.
licht gewondequote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, dan is het goed. Geen gewonden gevallen?
En van het mooie meisje achter de bar!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:17 schreef Guard het volgende:
Zo even nagenieten van een heerlijk concert in 013.
Chiliquote:
Belgiequote:
Mexicoquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Chili
of is dit geen geografisch spelletje?
Zelfs toen verdedigde we ons nog beterquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:20 schreef theKiD het volgende:
De laatste keer dat we ons tegen de duitsers zo slecht verdedigden, waren we 5 jaar ons land kwijt
oranjemars lijkt me ook wel gaaf om een keer mee te maken of echt zienquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:43 schreef Guard het volgende:
morgenochtend(heel vroeg) op weg naar Zwitserland... Zondag toch maar een kleine oranjemars lopen daar, beetje de Zwitsers het EK 08 laten herbeleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |