quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat filmpje ga ik dus niet kijken ...
Heb helaas al zo'n filmpje van Mexicaanse drugsbendes (of zo?) gezien waarin een man naakt op z'n kop hing en zijn penis er met een stomp mes af werd gesneden terwijl hij nog leefde.
Daarna gingen ze hem onthoofden met hetzelfde stompe mes, dat duurde dus behoorlijk lang.
Later schijnen ze ook nog zijn armen en benen eraf te hebben gesneden, maar toen had ik het filmpje al stopgezet.
Gadverdamme.
quote:Op zondag 27 mei 2012 17:48 schreef WH141 het volgende:
[..]
Het anaal neuken van een onthoofd en van ledematen verloste lichaam?
Jij lacht er om maar dat doet die gek dus echt. Geloof me als je dat ziet begin je toch wel te twijfelen aan de mensheid hoor.quote:
Dit. Vooral als het slachtoffer onschuldig is. Ik hoop dat als ze die gast pakken hij voor de rest zijn leven gemarteld wordt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij lacht er om maar dat doet die gek dus echt. Geloof me als je dat ziet begin je toch wel te twijfelen aan de mensheid hoor.
Het ergste aan dit soort filmpjes vind ik altijd dat je de persoon in kwestie in het begin nog ziet leven. Dat komt heel vreemd over. Daarnaast moet je er niet aan denken dat jij ooit de klos bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
Opquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:33 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Wou hem net even kijken, maar ik vind alleen maar sites waarop de video verwijderd is... Helaas. Alhoewel, misschien maar beter ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is hij te bekijken voor de geinteresseerde
[ Bericht 10% gewijzigd door CoolStoryBro op 31-05-2012 15:15:19 ]
Je hoort hem gorchelen terwijl ze zijn luchtpijp doorsnijden. Je hoort ook echt dat mes snijden. Wonderbaarlijk hoe lang iemand nog leeft, want hij keel is haast door midden en je hoort hem nog ademen. Vreselijk dat filmpje ook. Moet je niet kijken voor het slapen gaan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:39 schreef Nober het volgende:
Ik heb destijds ook het begin van de onthoofdingsvideo van Nick Berg gekeken, eerst een hoop gezever in een onverstaanbare taal maar daarna gingen ze over tot de onthoofding, heb het vervolgens weggeklikt, like a pussy.
kanker waarom geef je zoiets aandachtquote:Op zondag 27 mei 2012 11:57 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Kerel begint eerst met een ijspriem op een vastgebonden iemand in te steken.
Dan onthoofding, verscheidene lichaamsdelen afgesneden, necrofilie, kannibalisme etc.
Alles er op en eraan zeg maar... of eraf...
Al geprobeerd, maar daar deed ie het niet. En ik zou voor de zekerheid even die website weghalen als ik jou was, volgens mij mag dat niet namelijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:34 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Op ... is hij te bekijken voor de geinteresseerde
ik ben 6 en weet wat dit is.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:28 schreef EVH001 het volgende:
Hier staat veel info over die zieke fuck:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=145174911&page=3
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:19 schreef Rezania het volgende:
Al die mensen hier die stoer praten en zeggen dat het filmpje niks is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |