Precies.... ik vraag me af hoe TS een confrontatie met een daadwerkelijk ex zou ondergaan....quote:Op zondag 27 mei 2012 11:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou er achteraf om kunnen lachen. Sterker nog, dat heb ik wel eens gedaan.
Het is ook wel eens leuk. Ik heb bv toen ik 18 was (tien jaar geleden) een meisje afgewezen die nu de zus van mijn schoonzusje isquote:Op zondag 27 mei 2012 11:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Precies.... ik vraag me af hoe TS een confrontatie met een daadwerkelijk ex zou ondergaan....
Ik schaam me ook voor hoe het is gelopen.. Ik was nogal een impulsief type toen, en had deze persoon beter niet kunnen benaderen omdat n goede vriend van hem (tevens familie) kort daarvoor mij juist hetzelfde had verteld.... Ik had hem afgewezen, en ging toen achter zn rug om achter deze aan. Daar was ie niet zo van gecharmeerd.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is ook wel eens leuk. Ik heb bv toen ik 18 was (tien jaar geleden) een meisje afgewezen die nu de zus van mijn schoonzusje isleuk op verjaardagen
die voelt zich ook zo ongemakkelijk terwijl dat helemaal niet nodig is.
Hoe lang geleden?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:48 schreef deesje92 het volgende:
[..]
Ik schaam me ook voor hoe het is gelopen.. Ik was nogal een impulsief type toen, en had deze persoon beter niet kunnen benaderen omdat n goede vriend van hem (tevens familie) kort daarvoor mij juist hetzelfde had verteld.... Ik had hem afgewezen, en ging toen achter zn rug om achter deze aan. Daar was ie niet zo van gecharmeerd.
? Nu is ze na dna test ineens de zus geworden?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is ook wel eens leuk. Ik heb bv toen ik 18 was (tien jaar geleden) een meisje afgewezen die nu de zus van mijn schoonzusje is :
Lezen is moeilijk?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:51 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
? Nu is ze na dna test ineens de zus geworden?
Paint hiervan please.
Jah, wil die jongen TS ten huwelijk vragen (4 jaar lang was ie een menselijk wrak, zo hevig hunkerde zijn grote kloppende hart naar haar), opent ie door te refereren aan die keer dat... TS glashard ontkennen en uiteindelijk rennend en snikkend het pand verlaten.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:34 schreef Naamah het volgende:
Gewoon doen alsof er nooit iets gebeurd is, soms is dat gewoon echt het makkelijkst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |