SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Vind je het gekquote:
http://monitor.livep2000.nl/ in de gaten houdenquote:Op maandag 28 mei 2012 17:07 schreef zarGon het volgende:
Wat is er aan de hand in het noorden van Delft? Acht (8!) politiewagens voorbij zien rijden.
Als je in de problemen zit bestaat Hij opeens welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:47 schreef Ayca het volgende:
Gvd telefoon wil niet meer opladen. Of al mijn kabeltjes zijn stuk of telefoon is stuk![]()
lag aan kabel
Nee hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:03 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als je in de problemen zit bestaat Hij opeens wel
Krachtterm.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:00 schreef Bilge het volgende:
Vliegende Spaghetti Monster (ik vergat de v) of X (onbekende).
'Verdomme' is een wens die wanhopigen gebruiken in de hoop dat een bovennatuurlijke kracht hun probleem uit de weg zal ruimen. Een atheist verwerpt een bovennatuurlijke kracht en zal nooit verdoemenis vragen. Hij erkent zijn verlies of bedenkt een empirische oplossing. Het Vliegende Spaghetti Monster kan een atheist wel aanroepen, omdat atheisten niet echt geloven in een VSM, maar daarmee gelovigen (of hun gedachtegang) belachelijk willen maken. Een agnost kan nog wel een beroep doen op hogere machten, zonder zijn exacte identiteit te kennen. XVD (waarbij x ook 0 kan zijn) wordt het dan. Maar een atheist die GVD/ insallah gebruikt is wat vreemd, omdat de onderliggende logica botst met de atheistische hoofdstelling.
Erdogan mag wel opnieuw de boeken in duiken:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:49 schreef zarGon het volgende:
Abortus gaat verboden worden in Turkije, Erdoğan en consorten zijn bezig met een wet. Hij is van mening dat abortus moord is. Volgens mij is het toegestaan mits de echtgenoot toestemming geeft met een handtekening en mits de abortus plaatstvindt binnen de eerste 10 weken van de zwangerschap.
Hoe staan jullie hiertegenover?
Ik neem aan dat Erdogan een soenniet is?quote:Islamic tradition has traditionally permitted abortion until a point in time when Muslims believe the soul enters the fetus,[91] considered by various theologians to be at conception, 40 days after conception, 120 days after conception, or quickening.[94] Bron
quote:De vier grote rechtsscholen (Madhhab) van de soennitische Islam, gaan er alle van uit dat de ziel zich rond de 120e dag met het wordende leven verenigt. Daarna is abortus absoluut verboden. Bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |