* Bilge fantaseert hoe een meeting tussen jullie twee zou verlopen.quote:
Wanneer eindigt die soap.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Besiktas is ingeschreven voor Europe League
oh jah joh ik heb 5 cent gevonden vandaagquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Besiktas is ingeschreven voor Europe League
Ja hèquote:
Doet me denken aan Notes on a Scandal. Zowel het boek als de film zijn leuk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:42 schreef Bilge het volgende:
Een Turks-Amerikaanse lerares wordt verdacht van een seksuele relatie met een 16-jarige student. Getrouwd plus kinderen.Haar man is advocaat.
![]()
[ afbeelding ]
Haar naam is Erin Sayar. Ik wist niet dat Erin een Turkse naam was? Qua uiterlijk zou ze Turks kunnen zijn. Sinds wanneer hebben Turkse vrouwen een Aziatenfetish?
Engelse en Turkse bron.
Goaaaaallllllquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:00 schreef Julis het volgende:
Tot nu toe speelt Turkije matig tegen Portugal. Maar het komt hopelijk wel goed, want Turkije speelt niet paniekerig.
[..]
Ja hè.
[..]
Doet me denken aan Notes on a Scandal. Zowel het boek als de film zijn leuk.
YEAH!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:22 schreef Bilge het volgende:
De naam Erin is volgens Babybytes een Ierse naam die Ierland en vrede betekent. Alleen haar achternaam/ tweede naam Sayar is typisch Turks, maar hun dochter heet weer Chloe Elizabeth. Erin was docent Engels. Een Turk die zo goed Engels spreekt dat ze het in de VS kan doceren kan niet kloppen. Ze zal wel Armeens zijn ofzo.
[..]
Goaaaaallllll
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:22 schreef Julis het volgende:
GOOOOOOOOOL. Umut Bulut heeft gescoord. 0-1 voor Turkije. En Sercan, WOAH. Hij heeft talent. En dat laat hij goed zien tijdens deze wedstrijd.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:42 schreef Bilge het volgende:
Een Turks-Amerikaanse lerares wordt verdacht van een seksuele relatie met een 16-jarige student. Getrouwd plus kinderen.Haar man is advocaat.
![]()
[ afbeelding ]
Haar naam is Erin Sayar. Ik wist niet dat Erin een Turkse naam was? Qua uiterlijk zou ze Turks kunnen zijn. Sinds wanneer hebben Turkse vrouwen een Aziatenfetish?
Engelse en Turkse bron.
Serieusquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:44 schreef xminator het volgende:
Kan ook gewoon trt 1 kijken hoor, maar HD voetbal is gewoon 100x fijner als je het gewend bent.
Wat een lelijke Aziaat, kon ze niet zo'n Amerikaanse high school football linebacker regelen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:42 schreef Bilge het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Engelse en Turkse bron.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat een lelijke Aziaat, kon ze niet zo'n Amerikaanse high school football linebacker regelen?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:52 schreef Bilge het volgende:
In de derde had ik een tekenlerares, die was mooi jongen!Wanneer zij naar me toe kwam om iets uit te leggen kon ik me niet concentreren op haar verhaal, ik knikte maar wat, terwijl ik verdronk in haar blauwe ogen. Helaas was de liefde niet wederzijds. Althans, ze heeft nooit iets laten blijken.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Turkije heeft nog veel werk te verrichten, met name in de verdediging, maar ik ben erg hoopvol met Abdullah Avci aan het roer. We hebben niet heel goed gespeeld ofzo, maar een dergelijke overwinning tegen een land als Portugal (in haar eigen huis) is natuurlijk altijd mooi meegenomen en motiverend.
Beter deze smoothe boy dan die chink.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:51 schreef Julis het volgende:
[..].
[ afbeelding ]
Zo nep. Ik krijg er rillingen van.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Beter deze smoothe boy dan die chink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |