Wat voor contact? Mag hij niet meer in de gym sparren ofzo? Of mag hij tot die tijd geen partijen meer doen?quote:Stipe Miocic: Suspended until June 26, with no contact until June 17.
Hij mag niet benaderd worden over een wedstrijd voor die tijd. Geloof dat dat het was.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:32 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wat voor contact? Mag hij niet meer in de gym sparren ofzo? Of mag hij tot die tijd geen partijen meer doen?
Volgens mij is no contact gewoon dat je niet mag sparren. Trainen mag dus wel (tenzij handblessures, dan die niet) maar sparren en al het andere waar je bij geraakt wordt (dus ook bjj moves voor die plek) zijn uit den boze.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:32 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wat voor contact? Mag hij niet meer in de gym sparren ofzo? Of mag hij tot die tijd geen partijen meer doen?
dat was de rematch, die niemand wildequote:Op woensdag 30 mei 2012 21:02 schreef Tazmaniac het volgende:
Over rematch gesproken
Rich Franklin will take on Wanderlei Silva with Vitor Belfort out
Wat een brawl was dat de 1e keer zeg
Dat is 3x geweest, eerst was Wanderlei roided, kickte zijn ass. Daarna niet meer en dus sloeg Rampage hem vrij easy KO als een mofo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:57 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik wil Rampage vs Wanderlei nog wel is zien:(
Skills: nee, training: ja. Maar omdat je sneller herstelt kan je ook vaker trainen en dus betere skills opbouwenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:11 schreef ChesterPerry het volgende:
Was die serieus op steroiden? mag ik dan een vraagie stellen ik doe zelf ook aan vechtsport alleen geef AAS nou zoveel bevordering op je skills en training?
Je bent toch veel sterker, dus je hebt veel meer kracht in je handen om iemand ko te slaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:11 schreef ChesterPerry het volgende:
Was die serieus op steroiden? mag ik dan een vraagie stellen ik doe zelf ook aan vechtsport alleen geef AAS nou zoveel bevordering op je skills en training?
Gayquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:28 schreef THEFXR het volgende:
Griggs out, Wagner Prado in to face Davis @ UFC on FOX 4
Over welke Henderson heb je het?quote:Op donderdag 31 mei 2012 03:06 schreef Geo4kant het volgende:
De UFC heeft blanke Amerikaanse toppers nodig .. ala Lidell, Ortiz, Hughes, Henderson etc..
Zijn Native American roots springen er voor mij het meest uit.quote:
Wtf ziek verhaal man RIPquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:13 schreef THEFXR het volgende:
Dustin Jenson, Amateur MMA Fighter, Dies After Unregulated South Dakota Event
http://www.mmafighting.co(...)ed-south-dakota-news
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |