SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
dat was allang bekend,ja, want ze heeft de laatste helft van 146 nog gewerkt of was je dat niet opgevallen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Arianny Celeste is opgepakt wegens huiselijk geweld, al dat kickboksen komt van pas
Het staat pas net op Foxnews(!) en ik let alleen maar op het nieuwe bos hout van Brittquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat was allang bekend,ja, want ze heeft de laatste helft van 146 nog gewerkt of was je dat niet opgevallen?
bij de weigh in had ze die al,jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het staat pas net op Foxnews(!) en ik let alleen maar op het nieuwe bos hout van Britt
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:29 schreef ChesterPerry het volgende:
zijn er nog meer regels/zaken die je niet weet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet m´n avatar maar eens gaan updaten als ik dit zo hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bij de weigh in had ze die al,ja![]()
![]()
een grote upgrade
Als ik wist welke regels had ik het gelijk gevraagd, als ik niet weet welke regels er zijn weet ik niet of ik wel welke regels ik niet weetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zijn er nog meer regels/zaken die je niet weet?
fijn dat je het duidelijk uitlegt en je weet het, vragen staat vrij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:19 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Als ik wist welke regels had ik het gelijk gevraagd, als ik niet weet welke regels er zijn weet ik niet of ik wel welke regels ik niet weet
ik denk van wel:quote:Op maandag 28 mei 2012 18:34 schreef kevin_ het volgende:
Bellator 70 de moeite waard om terug te kijken? Thanks.
quote:
Ik moet het vragen, wat de fuck gebeurt hier.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:52 schreef [url=h
ttp://forum.fok.nl/user/profile/328370]Yuri_Boyka[/url] het volgende:
Nog wat belangrijk nieuws over Overeem?
[ afbeelding ]
Ik denk een motivering voor een wedstrijd of een soort van straf na de wedstrijd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik moet het vragen, wat de fuck gebeurt hier.
Wat ik heb kunnen vinden:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik moet het vragen, wat de fuck gebeurt hier.
Lyoto (ontvangend heerschap in het gifje) heeft wel vaker rare kuren, zoals het drinken van z'n eigen urine dus het verbaast me niet dat hij in zulke dingen gelooft.quote:During one visit to a school in the 80's, Inoki was punched twice by a student. Inoki slapped the student across the face, knocking him down. The student, who later turned out to be an Inoki fan, then rose, bowed deeply, and thanked Inoki for the slap. The incident became very famous as the then live clip of the binta (slap in the face) was shown many times on Japanese television. Now various celebrities and even common people in Japan ask Inoki to slap them to install courage or even as some sort of strange blessing. The slap's name is the "Fighting Spirit (or Toukon) Slap." (闘魂ビンタ)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |