quote:Op zondag 8 juli 2012 23:49 schreef Cat22 het volgende:
Update van Betty/Katinka
[..]
En fotookes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag jou posten en kwam onmiddellijk voor Noor nieuws kijken Maar inderdaad hoe is het met Noor? Ben erg benieuwd naar het nieuwe toverballennestjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:10 schreef indaha het volgende:
Wat een leuke foto's weer Beeertjee
En Betty ,geweldig dat het zo goed gaat met haar
Nog geen actie bij Noor?
Je hebt haar geduwd!quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:35 schreef Cat22 het volgende:
Geen updates van mij omdat er weinig te melden valt. Het buikje van Noor begint wel flink te groeien, ze zit echt in de laatste fase maar het kan zomaar nog een week (of langer) duren.
En omdat het zo'n sociale meid is en ze de hele dag in haar kamertje in haar eentje zit mag ze 's nachts bij me slapen. Ze is een sociale bedgenoot.
Ze heeft de Gevaarlijke Voeten Onder Het Dekbed al gevangen en gisteravond vond ze een speelgoedmuisje waar ze 5 minuten mee heeft gerollebold. Daarna lekker een poosje onder de dekens tegen mijn buik aanronken om vervolgens te verhuizen naar het voeteneind. 's Morgens gaat de wekker en dan begroeten we elkaar met een kroel. Helaas loopt zij wat onhandig langs de rand en zie ik zonder bril niet zoveel, dus ze is al 2 keer van het bed gelazerd.
Ja dat zal wel , je moet ook plaats voor haar overlaten , die arme Noor heeft ruimte nodig met haar dikke buikquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:35 schreef Cat22 het volgende:
Geen updates van mij omdat er weinig te melden valt. Het buikje van Noor begint wel flink te groeien, ze zit echt in de laatste fase maar het kan zomaar nog een week (of langer) duren.
En omdat het zo'n sociale meid is en ze de hele dag in haar kamertje in haar eentje zit mag ze 's nachts bij me slapen. Ze is een sociale bedgenoot.
Ze heeft de Gevaarlijke Voeten Onder Het Dekbed al gevangen en gisteravond vond ze een speelgoedmuisje waar ze 5 minuten mee heeft gerollebold. Daarna lekker een poosje onder de dekens tegen mijn buik aanronken om vervolgens te verhuizen naar het voeteneind. 's Morgens gaat de wekker en dan begroeten we elkaar met een kroel. Helaas loopt zij wat onhandig langs de rand en zie ik zonder bril niet zoveel, dus ze is al 2 keer van het bed gelazerd.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:34 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op verzoek; den sawyer (en sjefke )
Met mijn drie moederpoezen en 11 kittens (and counting!) heb ik best wel bijgedragen.quote:Moederpoezen opgevangen: 21
Kittens van opgevangen moederpoezen: 82
Zoogkittens: 228
kittens > 5 wkn: 160
Elke keer als ik zo'n mail zie denk ik er over na.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:35 schreef Oognip het volgende:
Wat jammer dat er alsnog zo veel kittens zijn binnengekomen ondanks de vele vangacties.
Ga jij een van die nestjes van 5 weken opgevangen?
Ik begrijp het. Zeker als je veel weg bent kun je het beter niet doen. Moederpoezen opvangen is ook keifijnquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Elke keer als ik zo'n mail zie denk ik er over na.
Maar als ik vervolgens zie hoe relaxed mijn team is, nu ze de woonkamer voor zichzelf hebben (en daar zou het nestje moeten wonen) en dat het vorige weesnestje niesziekte kreeg en daarom na een week en een hoop gedoe weer weg moest weet ik eigenlijk ook wel dat het niet de beste optie voor ze is. Ik ben er ook te vaak weg voor. Ik houd het bij moederpoezen.
Dus ik ga morgen snel een intake doen bij een potentieel gastgezin zodat die kunnen gaan opvangen.
Ik denk dat dat idd het beste is, maar jammer dat er nog steeds zoveel poezen zwanger rondlopen die vast lang niet allemaal echte zwerfkatten zijn , want daarvoor heb je er al teveel gehad die heel sociaal zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Elke keer als ik zo'n mail zie denk ik er over na.
Maar als ik vervolgens zie hoe relaxed mijn team is, nu ze de woonkamer voor zichzelf hebben (en daar zou het nestje moeten wonen) en dat het vorige weesnestje niesziekte kreeg en daarom na een week en een hoop gedoe weer weg moest weet ik eigenlijk ook wel dat het niet de beste optie voor ze is. Ik ben er ook te vaak weg voor. Ik houd het bij moederpoezen.
Dus ik ga morgen snel een intake doen bij een potentieel gastgezin zodat die kunnen gaan opvangen.
Dat zou geweldig zijn! En zo snel ookquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:09 schreef Cat22 het volgende:
Ik keek net op de site en Radja staat er niet meer op!
Hopelijk betekent dat dat ze een baas heeft gevonden.
Bohhhh!! Ik hoop het voor d'r!quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:09 schreef Cat22 het volgende:
Oh, dat zou toch wel heel erg fijn zijn!quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:09 schreef Cat22 het volgende:
Die had al een baas gevonden Samen met een andere kat waarmee ze vriendjes was gewordenquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:08 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Oh, dat zou toch wel heel erg fijn zijn!
En Dot?
Is die al eens onder de pannen?
Wat een goed nieuws en wat snel dat gegaan is met Radjaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:00 schreef Cat22 het volgende:
Het is officieel: Radja is zaterdag met een nieuwe baas mee naar huis gegaan!
Vandaag ben ik op bezoek geweest bij Glinda en Elphie die bij een vriendin van me wonen. De dames zien er goed uit! Mijn tas werd doodvermoord, ik werd volop besnuffeld en toen gingen ze maar wat slapen op de bank en hoorde je alleen maar PRRRRRRRRR.... Ronkmachientjes! En je hoeft ze er niet eens voor te aaien.
Morgen op bijna-verjaardagsbezoek bij Tommie en Ollie die eigenaar zijn van indaha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |