Wat heerlijk die goede en gelukkige berichtenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:58 schreef Cat22 het volgende:
Bedankt voor de stemmen!
Ik kwam er wel achter dat het ingewikkeld gedoe is zeg met die codewoorden en zo.
En ik heb nog meer updates: vers van de mail!
[..]
Blutz heeft de boel daar goed int pootje.
En dat kletsen... dat heb ik ook al teruggehoord over Glinda. Fijn als je moeder half siamees is.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:11 schreef Cat22 het volgende:
Noor heeft de kamerdeur al ontdekt. Het liefste wandelt ze gezellig met me mee naar buiten. Maar aangezien ze dan mijn eigen team tegenkomt en ik dat niet zo'n goed idee vind, ga ik er maar regelmatig kroelen.
En dan was er nog Elphie... bijna 10 weken oud en bij de nieuwe baas heeft ze de krabpaal echt niet nodig.
[ afbeelding ]
O wat een pittig ding , zo gek hebben ze het zelfs hier nog niet gemaaktquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:11 schreef Cat22 het volgende:
Noor heeft de kamerdeur al ontdekt. Het liefste wandelt ze gezellig met me mee naar buiten. Maar aangezien ze dan mijn eigen team tegenkomt en ik dat niet zo'n goed idee vind, ga ik er maar regelmatig kroelen.
En dan was er nog Elphie... bijna 10 weken oud en bij de nieuwe baas heeft ze de krabpaal echt niet nodig.
[ afbeelding ]
Dit gebeurt pas als ze over de 9 weken zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:55 schreef Holyme het volgende:
Haha wat een toffe foto Maar die had ik eigenlijk niet moeten zien, ga als het goed is vandaag ook weer gastkittens ophalen, m'n pas geverfde muren!
Er mogen hier af en toe ook best foto's geplaatst worden hoor. Of een linkje.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:27 schreef Beeertjee het volgende:
Ik zal de foto's van Bink & Meggy voortaan in het kattenfoto topic plaatsen.
Heb er al bijna 800.
Noor ziet er mooi uit!
Ben heel benieuwd naar haar bebe's.
Wanneer verwacht je ze wel ongeveer?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit gebeurt pas als ze over de 9 weken zijn.
Hier is verder geen nieuws te melden. Noor is nog steeds zwanger en ik verwacht er nog niet zo gauw babies van. Het is de standaard sociale hormonaal knuffelige poes die luid spinnend bijna in me wil kruipen als ik bij haar kom zitten.
En waar Radja de MRAUW! had, heeft Noor de mrew.
Ook af en toe hier svp want het is leuk om te zien hoe het met de Cat22 kittens gaat want in het kattentopic zijn ze niet altijd meer te herkennen omdat ze groter worden en andere namen gekregen hebben en mijn geheugen laat ook naquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:27 schreef Beeertjee het volgende:
Ik zal de foto's van Bink & Meggy voortaan in het kattenfoto topic plaatsen.
Heb er al bijna 800.
Noor ziet er mooi uit!
Ben heel benieuwd naar haar bebe's.
Het zou zomaar nog een week of 2 kunnen duren, heel veel buik heeft ze niet en ik voel ook nog niks bewegen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wanneer verwacht je ze wel ongeveer?
Dit geldt voor ALLE Cat22 kittens. Want ik word ook een dagje ouder.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Ook af en toe hier svp want het is leuk om te zien hoe het met de Cat22 kittens gaat want in het kattentopic zijn ze niet altijd meer te herkennen omdat ze groter worden en andere namen gekregen hebben en mijn geheugen laat ook na
Dank voor je antwoord!quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zou zomaar nog een week of 2 kunnen duren, heel veel buik heeft ze niet en ik voel ook nog niks bewegen.
Leukquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:11 schreef indaha het volgende:
Volgende week zondag krijg je een update want dan worden de boefjes 1 jaar
Als alles goed gaat met moeder en kinderen heb ik het de eerste weken ook best rustig. Wat mij betreft wacht ze niet te lang met bevallen, half augustus ga ik een lang weekend weg en als ze heel klein zijn durf ik ze niet alleen te laten, zelfs niet bij mijn catsits. En dan zouden ze naar een ander gastgezin moeten. Maar ja, maar eens afwachten wanneer ze gaat bevallen en dan kijken we van daaruit verder.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank voor je antwoord!
Is ook niet erg toch, kan ze zich even settelen in haar nieuwe omgeving en heb jij ook even relatieve rust
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:11 schreef indaha het volgende:
Volgende week zondag krijg je een update want dan worden de boefjes 1 jaar
Owh, dat zou jammer zijn jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als alles goed gaat met moeder en kinderen heb ik het de eerste weken ook best rustig. Wat mij betreft wacht ze niet te lang met bevallen, half augustus ga ik een lang weekend weg en als ze heel klein zijn durf ik ze niet alleen te laten, zelfs niet bij mijn catsits. En dan zouden ze naar een ander gastgezin moeten. Maar ja, maar eens afwachten wanneer ze gaat bevallen en dan kijken we van daaruit verder.
Draagtijd: zie een paar posts terug (9 weken)quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, dat zou jammer zijn ja
Wat is de draagtijd van een kat eigenlijk (heb 2 jeweetwel katers en me er dus nooit in verdiept)?
En weet het asiel de opvang (dmv scans of voelen oid door dierenarts) hoe ver ze ongeveer is?
Ah, waren dat de kinderen van de Puma (nu bij Paarsbeestje samen met een dochter toch?)quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Grappig, ik was ergens een topic terug aan het lezen van vorig jaar en toen had ik het over de hoogzwangere poes. Die de dag erna beviel. En dat was De Puma.
Helemaal goed!quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, waren dat de kinderen van de Puma (nu bij Paarsbeestje samen met een dochter toch?)
Die had dus een bont nestje dan (sorry, mijn geheugen is ook niet meer helemaal je dat )
Sorryquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Draagtijd: zie een paar posts terug (9 weken)
Hoe ver ze is: zie de OP en inleidend verhaaltje een paar posts terug (6-8 weken)
Ja Ollie en Tommie, Ollie is een lekkere mollige rooie en Tommie is een gespierde zwartwitte .quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leuk
Jij had een rooie en een zwartwitte toch (namen even kwijt )?
Waarvan de eerste groter en robuuster dan dan ander (om te zien)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |