quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:36 schreef debeterebob het volgende:
Eten voor 7 euro per avond is duur man
Klopt, en dan vooral qua dit:quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:45 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk niet dat dat werkt, want dat betekent ook dat je niet meer echt dezelfde interesses hebt (als voorheen).
quote:Jij gaat liever een weekend naar de ardennen, waar zij naar Las Vegas willen.
Dan is het vrij snel afgelopen kan er maar niks mee en ik als zuinige vrek zoals ik genoemd word kan er dan zo weinig mee nee daar dank ik voor.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Herkenbaar trouwens wel, zelf verbreek ik dat soort vriendschappen, vooral als men gaat lopen pochen in de trend van "ah joh, dat kost toch niets!". Ik kan niets met dat soort mensen.
ja of dat vind ik ook wel vervelend, als je bijvoorbeeld met hun op stap wilt/gaat, dat je zelf rustig avondje wil doen, omdat je nietzoveel geld hebt, die dan de hele tijd jouw drankjes willen betalen, dan voel je je gewoon niet fijn bij..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Herkenbaar trouwens wel, zelf verbreek ik dat soort vriendschappen, vooral als men gaat lopen pochen in de trend van "ah joh, dat kost toch niets!". Ik kan niets met dat soort mensen.
Kan ik me voorstellen, maar dat is meer iets wat bij wat jongere mensen dan mij speelt geloof ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:49 schreef slangpie het volgende:
[..]
ja of dat vind ik ook wel vervelend, als je bijvoorbeeld met hun op stap wilt/gaat, dat je zelf rustig avondje wil doen, omdat je nietzoveel geld hebt, die dan de hele tijd jouw drankjes willen betalen, dan voel je je gewoon niet fijn bij..
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:51 schreef Scorpie het volgende:
Ja, vriendschappen verbreken omdat andere mensen succesvoller zijn in het leven, dat is echt een top idee.
Lees het eens op een andere manier, voor sommige mensen is "uit eten gaan" al niet haalbaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:51 schreef Strugglemaster het volgende:
Inderdaad, als twee mensen op een totaal andere manier hun vakantie in willen vullen, dan kunnen zo nooit vrienden zijn.
Nee omdat een ander een veel luxere levensstijl er op na houd dat is anders omdat een vriend succesvoller of meer verdiend verhaal.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:51 schreef Scorpie het volgende:
Ja, vriendschappen verbreken omdat andere mensen succesvoller zijn in het leven, dat is echt een top idee.
Ze zijn er dag en nacht voor je, staan altijd voor je klaar, horen ellenlange klaagzangen over de exen aan, maar dat vervelende uit eten gaan waarbij ze ook nog eens niet op geld willen letten is de druppel! Echt hoor, hoe kan dat, totaal geen echte vrienden!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:55 schreef Strugglemaster het volgende:
En uit eten kunnen is wel onontbeerlijk voor een vriendschap?
Sommige mensen zie dat wel zo ja. "Waarom ga je niet mee dan? Kost toch bijna niks?", overigens zie ik dat persoonlijk niet als echte vrienden, meer als kennissen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:55 schreef Strugglemaster het volgende:
En uit eten kunnen is wel onontbeerlijk voor een vriendschap?
Ach, mensen die alleen maar over geld kunnen zeiken beschouw ik ook niet als vrienden, wat dat betreft zitten we op 1 lijnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sommige mensen zie dat wel zo ja. "Waarom ga je niet mee dan? Kost toch bijna niks?", overigens zie ik dat persoonlijk niet als echte vrienden, meer als kennissen.
Zeiken over geld en het geld niet hebben is een verschil hequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, mensen die alleen maar over geld kunnen zeiken beschouw ik ook niet als vrienden, wat dat betreft zitten we op 1 lijn
Correct, maar deze persoon snapt het:quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, mensen die alleen maar over geld kunnen zeiken beschouw ik ook niet als vrienden, wat dat betreft zitten we op 1 lijn
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zeiken over geld en het geld niet hebben is een verschil he
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Correct, maar deze persoon snapt het:
[..]
Deze reactie noem ik zeiken ja. "oh, vrienden betalen mijn drankjes, wat erg!".quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:49 schreef slangpie het volgende:
[..]
ja of dat vind ik ook wel vervelend, als je bijvoorbeeld met hun op stap wilt/gaat, dat je zelf rustig avondje wil doen, omdat je nietzoveel geld hebt, die dan de hele tijd jouw drankjes willen betalen, dan voel je je gewoon niet fijn bij..
Kan je wel zo bijdehand doen, maar dat is *precies* even onzinnig als iemand dumpen omdat diegene toevallig wat beter in de slappe was zit.quote:
Ja? En als je het niet kunt betalen en men bied het ook niet aan om het te betalen? Dat is mij namelijk wel overkomen, terwijl ik het in het verleden wel deed (betalen voor degenen die het niet "konden missen"). Toch kan ik het aan de kant van slangpie ook begrijpen, echt fijn is zo'n situatie niet, maar dat heb jij uiteraard nooit meegemaakt.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Deze reactie noem ik zeiken ja. "oh, vrienden betalen mijn drankjes, wat erg!".
Je hele toon en bewoording slaat echt helemaal nergens op, behalve het feit dat je je blijkbaar niet kunt inleven in andere situaties dan je eigen situatie. Jammer voor je.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan je wel zo bijdehand doen, maar dat is *precies* even onzinnig als iemand dumpen omdat diegene toevallig wat beter in de slappe was zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |