Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Thanksquote:
Als je die fm.exe ziet staan even rechtermuisknop > kopieren > bureaubladquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Thankshoe moet ik het nou elke keer opstarten dan?
Zie je de boys zo stoer staan in het reclameblok maar ondertussen verliezen ze van Bulgarije..quote:
Welke is dat?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je die fm.exe ziet staan even rechtermuisknop > kopieren > bureaublad
Waar je muis nu op staat, die iig gemarkeerd isquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Welke is dat?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet iedere 20 jarige is een nerdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hulp nodig hebben van een kind van 12 om een game te piraten
Bijna iedereen kan ditquote:
twitter:RenevanderGip twitterde op zaterdag 26-05-2012 om 22:06:03Op 24 Mei in 1988 verloor Nederland ook van Bulgarije met 1-2. En wie werd toen Europees Kampioen dat jaar............ #nedbul reageer retweet
Is een nepper hor!!!1!!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
twitter:RenevanderGip twitterde op zaterdag 26-05-2012 om 22:06:03Op 24 Mei in 1988 verloor Nederland ook van Bulgarije met 1-2. En wie werd toen Europees Kampioen dat jaar............ #nedbul reageer retweet
OH DUS HET KOMT ALLEMAAL GOED RUSTIG SLAPEN ALLEMAAL WE WORDEN KAMPIOEN OLE OLEquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Alsof je een nerd moet zijn om dat te kunnen. RTFM!
Is hij 20?quote:
Omdat Martins Indi een fucking BAAS ISquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waarom heb je een negroide persoon als avatar?
Heb ik ook last van. Eerst zie je er geen eentje en dan na 2 minuten eentje die in 8 minuten afloopt ofzoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik was even iets aan het checken samen met mijn broertjes account, en het blijkt dus echt dat het random is welke kaartjes je krijgt te zien als je naar auctions zoekt. Want er staan er een aantal bij bij mijn search die niet bij hem staan en andersom.
Ook als je op een opstelling en max bedrag zoekt, en als je dan zonder max bedrag zoekt krijg je die laagste soms niets.
Was dit al bekend en heb ik dat gewoon gemist of is de auction gewoon vernaggeld?
Ja idd, en ook mijn contracten die ik verkoop dat er ineens een verkocht wordt met nog 3 minuten te gaan terwijl er 2 voor staan voor hetzelfde bedragquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ik ook last van. Eerst zie je er geen eentje en dan na 2 minuten eentje die in 8 minuten afloopt ofzo
Vage meukquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja idd, en ook mijn contracten die ik verkoop dat er ineens een verkocht wordt met nog 3 minuten te gaan terwijl er 2 voor staan voor hetzelfde bedrag
Ja dat soort shit, dat is zo domquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:24 schreef poker4lifee het volgende:
Ik heb het met kits altijd, krijg ik er een hoop niet te zien en als ik dan een bepaalde bin invul laat hij ineens wel allemaal auctions zien.
Klopt. Is hetzelfde als je bijvoorbeeld s'nachts naar goede deals op zoek gaat. Als je gold intypt en een prijs dan krijg je een hele zooi spelers te zien maar niet de alle spelers. Als je dan een willekeurige competitie ingeeft dan zie je spelers die je voorheen dus niet zag.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:24 schreef poker4lifee het volgende:
Ik heb het met kits altijd, krijg ik er een hoop niet te zien en als ik dan een bepaalde bin invul laat hij ineens wel allemaal auctions zien die daarvoor er niet tussen stonden.
Dan weet je zelf denk ik ook wel wat de oplossing isquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Word wel schijtziek van conditie.
Heb maar 1 team
Mja, MLS bronzes kopen ofzo, maar dan is Kabir nog verder wegquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dan weet je zelf denk ik ook wel wat de oplossing is
Nog spelen morgen??quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mja, MLS bronzes kopen ofzo, maar dan is Kabir nog verder weg
Gast, je kan echt een heel behoorlijk bronze team kopen voor nog geen 2kquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind ik goed, kan ook nuquote:
Link?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gast, je kan echt een heel behoorlijk bronze team kopen voor nog geen 2k, als je wil heb ik wel een tip, mijn 2de bundesliga team en dan het b team daarvan (ja half a half b
)
Mijn a team zelfs, op Konnecke naquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind ik goed, kan ook nu
[..]
Link?
koop gewoon fitness kaartenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Op de lange termijn zijn die veel duurder dan een nieuw team.quote:
Speelt het ook fijn of is het een behelpen team?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijn a team zelfs, op Konnecke nahttp://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gW6oTJhQbdBwT
Dit team moet je voor minder dan 3k bij elkaar kunnen kopen, 2 beesten van spitsen, maar als je liever Konnecke er nog bij wil voor Pace ben je als je goed zoekt nog 2.5k meer kwijt
Ik vind het echt super fijn spelenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Op de lange termijn zijn die veel duurder dan een nieuw team.
Denk dat ik Timmy z'n team eens ga bekijken/kopen.
[..]
Speelt het ook fijn of is het een behelpen team?
Helaas wordt Broker al gepricefixed in 442.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het echt super fijn spelenHet enige bronze team dat ik nog heb
Ook zonder Konnecke, 2 spitsen en 2 cm's hebben goeie longshots, snelle vleugels die goed voorzetten geven, 2 lange spitsen dus ook veel kans in de lucht
En de verdedigers worden er ook bijna niet uitgelopen
Haal gewoon paar extra MLS spelers en ga roterenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helaas wordt Broker al gepricefixed in 442.
Eens even kijken of de rest wel aanwezig is in die positie
Edit: Team gaat helaas niet door, worden teveel spelers gepricefixed of voor te hoog op gezet
Wel terecht dat Broker wordt gepricefixed, die stond er veel te laag opquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helaas wordt Broker al gepricefixed in 442.
Eens even kijken of de rest wel aanwezig is in die positie
Edit: Team gaat helaas niet door, worden teveel spelers gepricefixed of voor te hoog op gezet
Heel veel zijn nu veel meer dan dat futhead zegtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel terecht dat Broker wordt gepricefixed, die stond er veel te laag op
Mwa, heb liever 2 aparte teams dan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Haal gewoon paar extra MLS spelers en ga roteren
Ik heb hem voor 200quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heel veel zijn nu veel meer dan dat futhead zegt
[..]
Die 2 spitsen kosten 3k bij elkaarquote:
Okeeequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vandaag 12 potjes gespeeld en maar eentje verloren
Iemand nog een potje PS3?
Kastrati ook ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die 2 spitsen kosten 3k bij elkaar
Ik gif jij 800 punten oki? gr grquote:
130kquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik gif jij 800 punten oki? gr gr
Ja, jij hing.quote:
Dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ah, vaag.
Ik zit gewoon nog met EA verbonden.
Ik heb wel verdiend gewonnen vind ik
Ja.quote:
Kom nu tegen mijn andere team?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja.
Ik leave zonder te pauzeren en ik sta 2-1 voor.
Seems legit.
Nog 1 potje, dan stop ik.quote:
Oke.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog 1 potje, dan stop ik.
Edit: Werkt weer niet, morgen weer een potje?
130 punten ies ok goet, hou geev k jouw 30 ?quote:
Irritante acties zijn dat je, als een mongool uitrennen met je keeper continu. Dan dwing je iemand gewoon om lelijke sweaty kutgoals te gaan maken omdat je toch niet normaal kan spelen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:49 schreef wieisboos het volgende:
Eerste helft was je beter tweede helft gelijk op.. met je keeper zo nep uitkomen is schijtirritant, anders had ik gescoord.
Ik speel heel veel met m'n keeper, zonde om er niks mee te doenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Irritante acties zijn dat je, als een mongool uitrennen met je keeper continu. Dan dwing je iemand gewoon om lelijke sweaty kutgoals te gaan maken omdat je toch niet normaal kan spelen.
Dat is zo irritant. Heel vaak weet ik dan niet wat ik moet doen, en dan verneuk ik hetquote:Op zondag 27 mei 2012 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Irritante acties zijn dat je, als een mongool uitrennen met je keeper continu. Dan dwing je iemand gewoon om lelijke sweaty kutgoals te gaan maken omdat je toch niet normaal kan spelen.
kutnoobquote:Op zondag 27 mei 2012 00:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik speel heel veel met m'n keeper, zonde om er niks mee te doen
quote:
LB+Y is beter inderdaad.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet je wat pas irritante acties zijn?
De heletijd de bal doortikken
Dan dwing je iemand om te onderscheppen, omdat je anders niet normaal kan spelen
Doe ik niet met m'n eresilversquote:
Je probeert een punt te maken en faalt hopeloos.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet je wat pas irritante acties zijn?
De heletijd de bal doortikken
Dan dwing je iemand om te onderscheppen, omdat je anders niet normaal kan spelen
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je probeert een punt te maken en faalt hopeloos.
Dat uitkomen met die keeper is gewoon achterlijk en totaal niet realistisch. Je probeert gewoon misbruik te maken van de verneukte programming van het spel en alleen kansloze onsportieve kutkneusjes van max 16 jaar oud doen het. Ik weet wel dat jij in die categorie hoort, maar het is gewoon triest.
Leeftijd hoort natuurlijk bij speelstijl. Ja..quote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat uitkomen met die keeper is gewoon achterlijk en totaal niet realistisch. Je probeert gewoon misbruik te maken van de verneukte programming van het spel en alleen kansloze onsportieve kutkneusjes van max 16 jaar oud doen het. Ik weet wel dat jij in die categorie hoort, maar het is gewoon triest.
Je kunt er niet echt iets tegen doen, als je sprint inhoudt en hij rent wél door dan heeft hij de bal omdat die bal altijd 5 meter voor zich uit wordt gespeeld. Als je sprint loslaat haalt de verdediger vlak achter je je in..quote:Op zondag 27 mei 2012 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
gewoon sweaty afleggen als mensen zelf zo goedkoop spelen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je kunt er niet echt iets tegen doen, als je sprint inhoudt en hij rent wél door dan heeft hij de bal omdat die bal altijd 5 meter voor zich uit wordt gespeeld. Als je sprint loslaat haalt de verdediger vlak achter je je in..
Klopt en dan schiet je de bal steeds van 30 meter in een leeg doel..leukkkkkkkkkkk. Je zal het niet geloven maar er zijn ook mensen die dit spelletje leuk vinden als ze een potje niet winnen. Laat mij maar 5 keer een leuke wedstrijd verliezen dan keer op keer tegen jouw soort mensen te moeten spelen en te winnen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Leeftijd hoort natuurlijk bij speelstijl. Ja..
En helemaal geen foute programmering, moet je maar gewoon snel handelen. Niks moeilijks aan
Dat rare uitkomen wel ja. Gewoon goed uitkomen is wel een kunst, als je dat goed beheerst haal je er wel veel winst uit. Kan je ook echt in het hoofd kruipen van je tegenstander door de ene keer wel door te stappen en de andere keer niet. Die keepers die continu 30 meter uit rennen daarentegen..quote:Op zondag 27 mei 2012 00:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Mensen die hun keeper laten uitkomen zijn 9 van de 10 keer kutnoobs.
Begrijpend lezen is lastig he. Zoals ik al aangaf is het helemaal niet moeilijker omdat jij je als een mongool gedraagt maar verneukt het gewoon wedstrijden omdat je alleen maar lelijke kutgoals maakt in een leeg doel.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dit is zo krom hè
Geen functie van het spel mogen gebruiken omdat je dan een 'kutnoob' bent. Moet je maar gewoon leren spelen
Ik zorg wel dat mijn keeper in het doel staat hoor. Anders had Wieisboos wel gescoordquote:Op zondag 27 mei 2012 00:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is lastig he. Zoals ik al aangaf is het helemaal niet moeilijker omdat jij je als een mongool gedraagt maar verneukt het gewoon wedstrijden omdat je alleen maar lelijke kutgoals maakt in een leeg doel.
Amen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat rare uitkomen wel ja. Gewoon goed uitkomen is wel een kunst, als je dat goed beheerst haal je er wel veel winst uit. Kan je ook echt in het hoofd kruipen van je tegenstander door de ene keer wel door te stappen en de andere keer niet. Die keepers die continu 30 meter uit rennen daarentegen..
Blijf je mij maar vooral het rare contactgestoorde en wereldvreemde mannetje uithangenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jullie kunnen gewoon niet winnen van mensen die met hun keeper spelen
Alsof je het zo erg vind om van 30 meter open doel te scorenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blijf je mij maar vooral het rare contactgestoorde en wereldvreemde mannetje uithangen
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alsof je het zo erg vind om van 30 meter open doel te scoren
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:16 schreef GuRBuH het volgende:
Hommo'tjes als GJE snappen niet dat mensen dit spel spelen om het voetbal, niet om dmv elke mogelijke vieze truc de winst te pakken. Toevallig Duitse voorouders GJE?
Jawel, want het zijn allemaal kutnoobs.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jullie kunnen gewoon niet winnen van mensen die met hun keeper spelen
Iedereen is anders zwaar geirriteerd omdat Wieisboos niet scoorde omdat ik wat met m'n keeper deedquote:Op zondag 27 mei 2012 00:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jawel, want het zijn allemaal kutnoobs.
Gast, waarom speel jij uberhaupt een voetbalspel? Je hebt nog nooit live een wedstrijd gezien, weet amper hoe de puntendeling werkt en je 'support' fucking Chelski. Ga lekker Curling Manager 2012 spelen en laat de echte mannen het voetbal hebben.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Oja, we moeten zo mooi en realistisch mogelijk spelen. Ga dan naar een voetbalvereniging
Ik ben best goed in een voetbalspel, en haal hier mijn plezier uit.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gast, waarom speel jij uberhaupt een voetbalspel? Je hebt nog nooit live een wedstrijd gezien, weet amper hoe de puntendeling werkt en je 'support' fucking Chelski. Ga lekker Curling Manager 2012 spelen en laat de echte mannen het voetbal hebben.
Jij komt ook vaak als een mongool uit met je keeper jaquote:
Ja moet ik jou laten scoren dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij komt ook vaak als een mongool uit met je keeper ja
Ik ga de discussie niet nog een keer voeren, lees maar terug hoe ik erover denk.quote:
Het moet wel realistisch hoor!quote:
Schiet ze dan naast ofzo als het je dwars zitquote:Op zondag 27 mei 2012 00:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is lastig he. Zoals ik al aangaf is het helemaal niet moeilijker omdat jij je als een mongool gedraagt maar verneukt het gewoon wedstrijden omdat je alleen maar lelijke kutgoals maakt in een leeg doel.
Want in echt voetbal scoren ze nooit van buiten de 16?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Schiet ze dan naast ofzo als het je dwars zit
Ik doe het overigens zelf ook niet, want ik vind het gewoon een domme move omdat je scoren eerder makkelijker maakt. Maar als je dit kut vind, moet je ook niet gaan zitten longshotten ofzo, dat is ook niet echt realistisch
Niet op de manier als dat mensen met longshots scoren neequote:Op zondag 27 mei 2012 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Want in echt voetbal scoren ze nooit van buiten de 16?
Longshotten is 30m+quote:Op zondag 27 mei 2012 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Want in echt voetbal scoren ze nooit van buiten de 16?
Hihaho ik ebn dan die van de 10% ja togggggggggggggggggggggggggggggquote:Op zondag 27 mei 2012 00:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Mensen die hun keeper laten uitkomen zijn 9 van de 10 keer kutnoobs.
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:34 schreef Rijst het volgende:
haha GeeftjeEnergie. Iemand noemt jou slecht via de DM.
quote:
Een normale discussie kunnen we gewoon hebben hier toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier, en nou niet meer huilen OK?
Niet me jou.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Een normale discussie kunnen we gewoon hebben hier toch?
Toenet was het nog iemand.quote:
oei dit gaat een lange lijst wordenquote:
Ik ken je niet maar ik mag jou welquote:Op zondag 27 mei 2012 00:41 schreef HophopHolla het volgende:
Ik word zo moe van mensen die telkens lopen te zeuren over de strategie van hun tegenstander, ik weet gewoon zeker dat jullie het helemaal niet erg vinden om in open doel te scoren...
welkomquote:Op zondag 27 mei 2012 00:41 schreef HophopHolla het volgende:
Ik word zo moe van mensen die telkens lopen te zeuren over de strategie van hun tegenstander, ik weet gewoon zeker dat jullie het helemaal niet erg vinden om in open doel te scoren...
de monkey comes out of the sleevequote:Op zondag 27 mei 2012 00:41 schreef HophopHolla het volgende:
Morgen? Lig in bed nu met m'n phonequote:Op zondag 27 mei 2012 00:42 schreef HophopHolla het volgende:
GJE, Potje? Moet wel online friendly want heb m'n ultimate team gedelete..
Ja 'sgoed.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Morgen? Lig in bed nu met m'n phone
Heb je Onix al te pakken?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
7-0 toenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:42 schreef Toefjes het volgende:
heb vaak gewonnen van GJe, 1 keer verloren maar toen was ik waus.zaten wel spannende wedstijden tussr. keepper=irritant ja
Hij stribbelt tegenquote:
Wat is je PSN?quote:
Moet je hem eerst nat maken.quote:
Oke, even doenquote:
Was het leuk? Nog met lekkere wijven gesproken?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:45 schreef Toefjes het volgende:
poker en gje maandag heb ik niks te doen, dus dan moet het wel lukken. Nu ben ik naar de klote door Emporium
Wat het wat?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:45 schreef Toefjes het volgende:
poker en gje maandag heb ik niks te doen, dus dan moet het wel lukken. Nu ben ik naar de klote door Emporium
Mensen vinden het vooral leuk om attributes kaarten toe te passen in de finale merk ik. Verder vind ik die pace abusers wel schattig tegen mijn 3-5-2 MLSquote:Op zondag 27 mei 2012 00:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het voelt goed om met mijn MLS team 2-3 te winnen van een pace abuser met Weston, Slew en Powell voorin terwijl hij ook nog attributes kaarten gebruikte op sommige spelers. Ik stond 2-0 achter maar nog voor rust werd het 2-2. Uit een penalty in de 87e minuut maakte ik de 2-3. De 2 wedstrijden daarvoor kwam ik ook achter maar toen wist ik ook te winnen.
Wen er maar aan.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Was het leuk? Nog met lekkere wijven gesproken?
Was best een uitzinnige sfeer, ook door het weer denk ik. Helaas wel een vrij heftige knokpartij waar ik vrij dichtbij stond. Maar weet niet of ik het nog een keer zo zal doen, 3 uur met OV reizen, als je naar de kloten bent, voor je thuis bent is een dramaquote:
Ik speel 4-1-2-1-2 met mijn MLS team. Mijn tegenstander ging bijna alleen maar crossen in de 1e helft, in de 2e helft kon hij bijna niks meer. Ik mis bijna altijd een penalty op een belangrijk moment maar nu gelukkig niet. Ook won ik voor het eerst het toernooi met mijn Koreaanse bronzes (+ IF Jair maar hij is niet echt goed) Jung Sung Min viel 1x in en hij scoorde 2xquote:Op zondag 27 mei 2012 00:49 schreef laucas het volgende:
[..]
Mensen vinden het vooral leuk om attributes kaarten toe te passen in de finale merk ik. Verder vind ik die pace abusers wel schattig tegen mijn 3-5-2 MLS
Hehe ja alcohol warmte en drukte... kan behoorlijk verkeerd uitpakkenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Was best een uitzinnige sfeer, ook door het weer denk ik. Helaas wel een vrij heftige knokpartij waar ik vrij dichtbij stond. Maar weet niet of ik het nog een keer zo zal doen, 3 uur met OV reizen, als je naar de kloten bent, voor je thuis bent is een drama
Wat voor rare dingen post ik dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:54 schreef GuRBuH het volgende:
Eigenlijk moeten we GJE zn ouders gewoon een brief sturen met alle rare dingen die hij hier post. Kijken hoe lang we dan van m af zijn
Je hebt het hele gebeuren rondom het vangen van Onix toch wel meegekregen?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ga je nou cynische opmerkingen maken over het op 1 na beste spel ooit?
Ik speel trouwens echt uitzonderlijk sweaty, geen pace of glitch abuse, maar een kans om af te leggen gebruik ik altijd.quote:
quote:
Nee, samenvatting?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt het hele gebeuren rondom het vangen van Onix toch wel meegekregen?
Laat dan maar zittenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:55 schreef HophopHolla het volgende:
[..]
Ik speel trouwens echt uitzonderlijk sweaty, geen pace of glitch abuse, maar een kans om af te leggen gebruik ik altijd.
quote:
41212 zat ik ook aan te denken ja maar ik wilde deze opstelling ook eens proberen en ik moet zeggen dat alles staat zoals ik zou willen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speel 4-1-2-1-2 met mijn MLS team. Mijn tegenstander ging bijna alleen maar crossen in de 1e helft, in de 2e helft kon hij bijna niks meer. Ik mis bijna altijd een penalty op een belangrijk moment maar nu gelukkig niet. Ook won ik voor het eerst het toernooi met mijn Koreaanse bronzes (+ IF Jair maar hij is niet echt goed) Jung Sung Min viel 1x in en hij scoorde 2x
Ik zeg niks.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vriendschappelijk doe ik niet aan sweaty. Online is sweat to the max
Toen had ik nog dat smerige BPL team jaquote:
'K zal voor jou een uitzondering maken dan.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
In H2H leg ik ook altijd af hoorquote:
Het speelt wel goed en ik vind het helemaal niet verdedigend. Wel heb ik soms teveel moeite om te scoren, in 1 wedstrijd had ik 21 schoten ofzo en maar 1 goal. Zijn keeper (Jones) hield bijna alles tegen. De wedstrijd daarna kwam ik 0-1 achter en toen scoorde Cuesta een volley met links (34 shooting en hij is rechts)quote:Op zondag 27 mei 2012 00:57 schreef laucas het volgende:
[..]
41212 zat ik ook aan te denken ja maar ik wilde deze opstelling ook eens proberen en ik moet zeggen dat alles staat zoals ik zou willen.
Ik lees altijd wel veel geflame over deze opstelling omdat het super verdedigend is (heb er zelf ook wel moeite mee om tegen te spelen), maar het is echt super dynamisch. Je hebt iemand op 10 staan voor combinaties op het middenveld, je kan op de voorzet spelen wat ik overigens vrij weinig doe en ik kan lekker aanklooien met Kandji en eventueel pace abusen met Oduro als de tegenstander dat ook leuk vindt
Nicequote:Op zondag 27 mei 2012 00:59 schreef HophopHolla het volgende:
[..]
'K zal voor jou een uitzondering maken dan.
LB+Y balletjes spammen met young-agbon-gervinho maar hier zeggen dat je niet sweaty speeltquote:Op zondag 27 mei 2012 00:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toen had ik nog dat smerige BPL team ja
Lees verder dan apekutquote:
We zaten een beetje jeugdsentiment op te halen en toen kwam Lindgren ineens met zijn beste herinnering: Lekker een Onix vangen onder de dekensquote:
Ik doe helemaal niet meer LB + Y nu en ben van die BPL af. Dat was wel heerlijk vies jaquote:Op zondag 27 mei 2012 01:00 schreef laucas het volgende:
[..]
LB+Y balletjes spammen met young-agbon-gervinho maar hier zeggen dat je niet sweaty speelt
Hypocrietquote:
Bij deze: BUSTEDquote:Op zondag 27 mei 2012 01:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet meer LB + Y nu en ben van die BPL af. Dat was wel heerlijk vies ja
Ruil je xbox in voor een ps3 en laat me je wegspelenquote:
En destijds ontkende hij het ook steedsquote:
Nee echt niet, LB Y balletjes vallen niet lekker in m'n huidige teamquote:
Hij heeft het over TOEN. VERLEDEN TIJDquote:Op zondag 27 mei 2012 01:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee echt niet, LB Y balletjes vallen niet lekker in m'n huidige team
Denk dat mensen het dan niet eens door hebben omdat ze al ragen als ze het team zienquote:Op zondag 27 mei 2012 01:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eigenlijk moet iemand zo'n sweaty BPL team maken en dan juist niet sweaty spelen om te kijken hoe tegenstanders reageren
Ja ach moet hij weten, hij wilde zijn toen nog schrale FOK reputatie hoog houden. Goed gelukt hoor.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:04 schreef laucas het volgende:
[..]
Ja ach moet hij weten, hij wilde zijn toen nog schrale FOK reputatie hoog houden. Goed gelukt hoor.
Jij hebt van deze gozer verloren.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:04 schreef laucas het volgende:
[..]
Ja ach moet hij weten, hij wilde zijn toen nog schrale FOK reputatie hoog houden. Goed gelukt hoor.
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij hebt van deze gozer verloren.
[ afbeelding ]
Is dat niet die Yvonne Buiten ofzo?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij hebt van deze gozer verloren.
[ afbeelding ]
Die gozer is net zo'n noob als GJE. Hele tijijd over fut praten en teams bouwen. Aan pascal vroeg die de hele tijd coins en daarna zei zo van NEE HOOR GEINTJE HIHIHHAHA. en dan 5 minuten later weer dezelfde grapquote:
quote:Anoniempje #2
gje is vet slecht, ik speel op de ps3, ik ken die chap, maar niet zeggen dat ik deze stuurde anders killt die man mij
Dat weet ik zekerquote:
Royston Drenthe zit op fok?quote:
Sws nietquote:
Jij kan het wetenquote:
Okequote:
Allebei even sweatyquote:Op zondag 27 mei 2012 01:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die gozer is net zo'n noob als GJE. Hele tijijd over fut praten en teams bouwen. Aan pascal vroeg die de hele tijd coins en daarna zei zo van NEE HOOR GEINTJE HIHIHHAHA. en dan 5 minuten later weer dezelfde grap
quote:
Ik ben moslim jaquote:
Finland / Duitsland / Australiëquote:Op zondag 27 mei 2012 01:24 schreef Tim86 het volgende:
Even deze downloaden
Iron Sky 2012 DVDRiP XViD-PSiG
En je woont in een rijkere buitenbuurtquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Finland / Duitsland / Australië
Komedie / Sciencefiction
93 minuten
geregisseerd door Timo Vuorensola
met Udo Kier, Götz Otto en Julia Dietze
Wanneer de Duitsers in 1945 voelen aankomen dat het wel eens verkeerd voor ze kan aflopen, vertrekken ze naar de maan. In een geheime basis houden ze zich schuil en berusten zich op wraak. In 2018 komen ze terug naar de Aarde.
klinkt leuk
Ja ik bid 5 keer per dag tochquote:
Stiekem ben ik gewoon slim-thugquote:
Mongoliëquote:
Ik hou niet van trailers. Maar ik ga hem gelijk downloaden. Ik heb wel zin in een filmpje nu.quote:
quote:
Dat is trouwens nog een CAM.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:24 schreef Tim86 het volgende:
Even deze downloaden
Ik ben er ook wel voorzichtiger mee nowadays. Trailers geven echt steeds meer weg..zag laatst ook Dream House en in die trailer zat echt bijna de complete film met twists weggegevenquote:Op zondag 27 mei 2012 01:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik hou niet van trailers. Maar ik ga hem gelijk downloaden. Ik heb wel zin in een filmpje nu.
dan is hij aardig verkeerd gelabeledquote:
Hij is ook pas net in de bios volgens mij, 2 maand ofzoquote:
Zullen hem zo wel nuken dan..quote:
Waarom geen BDrip?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:24 schreef Tim86 het volgende:
Even deze downloaden
mja weet het ook niet precies..hij heeft een hele tijd terug al gedraaid op festivals enzo..gaat vaak anders dan die major releases. Dooie mus dusquote:Op zondag 27 mei 2012 01:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij is ook pas net in de bios volgens mij, 2 maand ofzo
omdat die er niet isquote:
Pinkstermaandag een dvd uitbrengen:') Seems legitquote:Op zondag 27 mei 2012 01:39 schreef Rijst het volgende:
Nog een paar dagen en dan komt de DVD uit.
http://www.eci.nl/film/ir(...)66&utm_campaign=Film
edit: morgen
Spleetoog filmsquote:Op zondag 27 mei 2012 01:52 schreef Rijst het volgende:
Oh gelukkig heb ik nog een film op mn laptop staan die ik nog moest kijken
Misleidende comments op PB en isohuntquote:Op zondag 27 mei 2012 02:01 schreef Tim86 het volgende:
Rijst, ik heb die iron Sky ff binnengehaald en het is gewoon een dvdrip hoor, hoe kom je er bij dat het een CAM is?
Nou Sietske, Alexandra en Fleur zou ik mn bed niet uittrappen hoor!quote:Op zondag 27 mei 2012 02:04 schreef Tim86 het volgende:
Er zijn zoveel lekkere wijven in Utrecht, komen ze met dit voor de missverkiezing
[stemmen] Miss Utrecht 2012
quote:Op zondag 27 mei 2012 02:04 schreef Tim86 het volgende:
Er zijn zoveel lekkere wijven in Utrecht, komen ze met dit voor de missverkiezing
Sure, maar bij een missverkiezing ga ik er van uit dat ik de hele lijst niet uit mijn bed zou trappen en dat er een paar buitencategorietjes bij zitten..blijkbaar mogen geïmporteerde studentes van buiten de provincie niet mee doenquote:Op zondag 27 mei 2012 02:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nou Sietske, Alexandra en Fleur zou ik mn bed niet uittrappen hoor!
Tsjah, het is mij sowieso al snel te bruin dus de helft valt al af. Maar wel wat je zegt inderdaad, verwachting ligt wat hoger.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sure, maar bij een missverkiezing ga ik er van uit dat ik de hele lijst niet uit mijn bed zou trappen en dat er een paar buitencategorietjes bij zitten..blijkbaar mogen geïmporteerde studentes van buiten de provincie niet mee doen
quote:Op zondag 27 mei 2012 02:04 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
valt er ook wel onder imoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:49 schreef wieisboos het volgende:
Eerste helft was je beter tweede helft gelijk op.. met je keeper zo nep uitkomen is schijtirritant, anders had ik gescoord.
En dat is?quote:
Racenquote:Op zondag 27 mei 2012 10:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Eerst F1 in Monaco, daarna de Indianapolis 500 en daarna Senna the Movie
quote:Op zondag 27 mei 2012 10:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Racen
Dat vind ik zo saai..
Weinig actie
Welke editquote:Op zondag 27 mei 2012 10:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Laten we het maar ophouden dat ieder een eigen smaak heeft.
Goede edit trouwens.
haha kom nou, er stond eerst vindt en vind, ik heb je wel doorquote:Op zondag 27 mei 2012 10:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Welke edit
Dit keer maakte ik er echt geen een
Nietquote:Op zondag 27 mei 2012 10:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha kom nou, er stond eerst vindt en vind, ik heb je wel door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |