Hai prinsesje *knipoogt*quote:
USB wifi doet het bij mijn opa top, ik heb zelf een PCI-E insteekkaart.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan zou het wel moeten werken?
Sowieso heb ik nog nooit een USB wifi adapter goed zien werken.
alles beter dan 50euro betalen en dat het dan niet werktquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan zou het wel moeten werken?
Sowieso heb ik nog nooit een USB wifi adapter goed zien werken.
Geen ¤50,- uitgegeven. Iets van ¤20,- of zo een ding van Asus. Als dat ding werkt, is het snel maar het is verre van perfect.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:51 schreef Beach het volgende:
[..]
alles beter dan 50euro betalen en dat het dan niet werkt
Ik heb ook PCI insteekkaart.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
USB wifi doet het bij mijn opa top, ik heb zelf een PCI-E insteekkaart.
even tv aanzetten,quote:
Waarom moet ik haar hosselen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:52 schreef Plastic_zak het volgende:
schenkie heb je meloewa nog gehosseld?
ik wil misschien mijn nu 4 jaar oude imac verkopen voor zon mini. kan ik die gewoon meenemen als ik weer eens naar mijn ouders ga.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:55 schreef Dimens het volgende:
Dat ding wat ik nu heb gaat echt nog een keer de deur uit en dan koop ik maar gewoon een Mac Mini waar ik zelf 8GB werkgeheugen en een SSD in ga zetten of zo.
Ik heb nog geen duidelijke foto van haar gezien.quote:
onderkant zag er wel beregeil uit niet dan g?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb dr gezicht nog nooit gezien.
:Squote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
onderkant zag er wel beregeil uit niet dan g?
Je hebt je gedragen de laatste tijd.quote:
Ach het boeit mij allemaal niet meer zo eerlijk gezegd. heb toch niet what it takes (looks, geld, kleurtje, gouden tanden, scooter)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
onderkant zag er wel beregeil uit niet dan g?
gelukkig maarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je hebt je gedragen de laatste tijd.
Proefperiode ingegaan, je staat niet meer op mijn block-lijst.
Gewoon deze;quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik wil misschien mijn nu 4 jaar oude imac verkopen voor zon mini. kan ik die gewoon meenemen als ik weer eens naar mijn ouders ga.
ghb/chloroform/roofiesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ach het boeit mij allemaal niet meer zo eerlijk gezegd. heb toch niet what it takes (looks, geld, kleurtje, gouden tanden, scooter)
Iron man (2) al gezien?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:59 schreef Flippiee het volgende:
Nog een filmtip iemand? Geen comedy ofzo.
The Departedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:59 schreef Flippiee het volgende:
Nog een filmtip iemand? Geen comedy ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |