helaas, was volgens mij wel een leuk meisje.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Durf ik je niet te zeggen, dacht het niet.
Op de wallen in Amsterdam staan ook veel roemeense en tjechische en bulgaarse meiden. Zullen we een keer samen gaan kijken daar?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja maar ik vond die Roemeense leuker.
Steven en ik zitten wel eens bij een cafe op de Wallen tegenover twee blonde chicks. Daar kijk ik graag naar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Op de wallen in Amsterdam staan ook veel roemeense en tjechische en bulgaarse meiden. Zullen we een keer samen gaan kijken daar?
old sailor nog steeds?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Steven en ik zitten wel eens bij een cafe op de Wallen tegenover twee blonde chicks. Daar kijk ik graag naar.
geef geld dan ga ik naar binnen en film ik het stiekemquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Steven en ik zitten wel eens bij een cafe op de Wallen tegenover twee blonde chicks. Daar kijk ik graag naar.
KaNkeR,quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
KaNkeR,
EeN KleIn WoOrdJe Met zO'n grOoT EffeCtt,
Zo'N Een stOm wOoRdjéé dOett je HuiLen Van sChriikk.
EeN KleiiN wOordJe vaN ZeS LettErS grOott.
VoOrr de 1 eeN sChelddwOord & voOr de AnDerr de DoOdd. :"(
Ligt gewoon aan jouquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:39 schreef Dimens het volgende:
Elke minuut een fout melding dat de service niet gestart kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |