Dat ligt niet alleen aan windows ben ik bang.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met mijn Mac heb ik pas een keer probleem gehad. Dat is in het jaar dat ik hem bijna al heb al een paar keer minder dan het half jaar dat ik deze PC heb.
Ik heb elke dag wel dat draadloos internet een paar keer weg valt, paar keer gehad dat Windows Licentie niet geladen kon worden en ik opnieuw moest installeren, af en toe wilt Windows niet starten en gaat die computer piepen etc.![]()
"Pain don't hurt"quote:
zon kekke hommo als jij heeft toch wel iets van apple?quote:
Niet zelf, maar heb wel vaker gebruik gemaakt van de laptop van mijn pa vroeger. Ben gewend aan Windows en vind het gewoon superkut interface.quote:
die draadloze adapter is sowieso om te huilen dat moet ik toegeven. Maar meer dan ¤50,- moet zo'n ding niet kosten.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat ligt niet alleen aan windows ben ik bang.
usb wifi van ebay voor 3 euro, 50 euro is veel te veelquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
die draadloze adapter is sowieso om te huilen dat moet ik toegeven. Maar meer dan ¤50,- moet zo'n ding niet kosten.
Je hebt er dus eigenlijk geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet zelf, maar heb wel vaker gebruik gemaakt van de laptop van mijn pa vroeger. Ben gewend aan Windows en vind het gewoon superkut interface.
En dan zou het wel moeten werken?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:49 schreef Beach het volgende:
[..]
usb wifi van ebay voor 3 euro, 50 euro is veel te veel
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt er dus eigenlijk geen ervaring mee.
Hai prinsesje *knipoogt*quote:
USB wifi doet het bij mijn opa top, ik heb zelf een PCI-E insteekkaart.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan zou het wel moeten werken?
Sowieso heb ik nog nooit een USB wifi adapter goed zien werken.
alles beter dan 50euro betalen en dat het dan niet werktquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan zou het wel moeten werken?
Sowieso heb ik nog nooit een USB wifi adapter goed zien werken.
Geen ¤50,- uitgegeven. Iets van ¤20,- of zo een ding van Asus. Als dat ding werkt, is het snel maar het is verre van perfect.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:51 schreef Beach het volgende:
[..]
alles beter dan 50euro betalen en dat het dan niet werkt
Ik heb ook PCI insteekkaart.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
USB wifi doet het bij mijn opa top, ik heb zelf een PCI-E insteekkaart.
even tv aanzetten,quote:
Waarom moet ik haar hosselen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:52 schreef Plastic_zak het volgende:
schenkie heb je meloewa nog gehosseld?
ik wil misschien mijn nu 4 jaar oude imac verkopen voor zon mini. kan ik die gewoon meenemen als ik weer eens naar mijn ouders ga.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:55 schreef Dimens het volgende:
Dat ding wat ik nu heb gaat echt nog een keer de deur uit en dan koop ik maar gewoon een Mac Mini waar ik zelf 8GB werkgeheugen en een SSD in ga zetten of zo.
Ik heb nog geen duidelijke foto van haar gezien.quote:
onderkant zag er wel beregeil uit niet dan g?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb dr gezicht nog nooit gezien.
:Squote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
onderkant zag er wel beregeil uit niet dan g?
Je hebt je gedragen de laatste tijd.quote:
Ach het boeit mij allemaal niet meer zo eerlijk gezegd. heb toch niet what it takes (looks, geld, kleurtje, gouden tanden, scooter)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
onderkant zag er wel beregeil uit niet dan g?
gelukkig maarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je hebt je gedragen de laatste tijd.
Proefperiode ingegaan, je staat niet meer op mijn block-lijst.
Gewoon deze;quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik wil misschien mijn nu 4 jaar oude imac verkopen voor zon mini. kan ik die gewoon meenemen als ik weer eens naar mijn ouders ga.
ghb/chloroform/roofiesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ach het boeit mij allemaal niet meer zo eerlijk gezegd. heb toch niet what it takes (looks, geld, kleurtje, gouden tanden, scooter)
Iron man (2) al gezien?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:59 schreef Flippiee het volgende:
Nog een filmtip iemand? Geen comedy ofzo.
The Departedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:59 schreef Flippiee het volgende:
John Carterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:59 schreef Flippiee het volgende:
Wat een kutfilm sowiesoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:01 schreef Dalando het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0477051/
.. is drama/comedy ?
Ja, en jack nickelsonquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beide nog niet. Even downloaden dan maar. Thanks.
[..]
Met wie was die ook alweer? Dicaprio?
Sherlock Holmes?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Zijn echt goeie filmsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |