onderkant zag er wel beregeil uit niet dan g?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb dr gezicht nog nooit gezien.
:Squote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
onderkant zag er wel beregeil uit niet dan g?
Je hebt je gedragen de laatste tijd.quote:
Ach het boeit mij allemaal niet meer zo eerlijk gezegd. heb toch niet what it takes (looks, geld, kleurtje, gouden tanden, scooter)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
onderkant zag er wel beregeil uit niet dan g?
gelukkig maarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je hebt je gedragen de laatste tijd.
Proefperiode ingegaan, je staat niet meer op mijn block-lijst.
Gewoon deze;quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik wil misschien mijn nu 4 jaar oude imac verkopen voor zon mini. kan ik die gewoon meenemen als ik weer eens naar mijn ouders ga.
ghb/chloroform/roofiesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ach het boeit mij allemaal niet meer zo eerlijk gezegd. heb toch niet what it takes (looks, geld, kleurtje, gouden tanden, scooter)
Iron man (2) al gezien?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:59 schreef Flippiee het volgende:
Nog een filmtip iemand? Geen comedy ofzo.
The Departedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:59 schreef Flippiee het volgende:
John Carterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:59 schreef Flippiee het volgende:
Wat een kutfilm sowiesoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:01 schreef Dalando het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0477051/
.. is drama/comedy ?
Ja, en jack nickelsonquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beide nog niet. Even downloaden dan maar. Thanks.
[..]
Met wie was die ook alweer? Dicaprio?
Sherlock Holmes?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Zijn echt goeie filmsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |