Ik ben begonnen met HTML3 en CSS1 in 1997. Ik leer nog steeds bijna dagelijks nieuwe dingen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:28 schreef Quotidien het volgende:
Hoelang hebben jullie erover gedaan HTML en CSS te leren?
Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Zo leren veel tutorials het mensen helaas wel aan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef Tijn het volgende:
Wees blij dat je in elk geval bijna geen opmaak in de attributen meer tegenkomt
<h1 color="blue"> enzo
Wat maakt niet uit?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor
Maar dat kun je veel beter apart in css doen.
Het was geen stomme vraag maar een stomme opmerking.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik dacht dat je jouw bericht had bewerkt, omdat je het een stomme vraag vond o.i.d.
Er zijn toch niet serieus tutorials die anno 2012 dit soort onzin uit de steentijd aanleren? Ik bedoel, je gaat toch ook niet meer mensen uitleggen wat de <font> tag is?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo leren veel tutorials het mensen helaas wel aan.
Net als:
<body bgcolor="green">
</body>
Wat is er mis met de <font> tag dan? Je moet toch je font kunnen bepalen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er zijn toch niet serieus tutorials die anno 2012 dit soort onzin uit de steentijd aanleren? Ik bedoel, je gaat toch ook niet meer mensen uitleggen wat de <font> tag is?
Dat is lang geleden, dat ik dat voor het laatst gezien heb.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef Tijn het volgende:
Wees blij dat je in elk geval bijna geen opmaak in de attributen meer tegenkomt
<h1 color="blue"> enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |