Kende ik al beide ja. Alleen jammer dat ik met mijn 1.80m vaak net tussen S en M in zit, levert online af en toe flink wat geklooi opquote:Op maandag 28 mei 2012 23:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja is wel dope, alleen de maten zijn een beetje vreemd. Broeken vallen groter, shirts vallen kleiner.
Als je dat vet vind kun je ook ff www.topman.com checken, en natuurlijk ASOS (moet je wel ASOS merk hebben, anders kom je er echt niet uit op die site)

Hoe bedoel je? Met broeken of shirts? Broeken laat ik altijd gewoon kleiner maken door m'n ma.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kende ik al beide ja. Alleen jammer dat ik met mijn 1.80m vaak net tussen S en M in zit, levert online af en toe flink wat geklooi op

Ik ook meestal, alleen verdwijnt het hele model dan meestal.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Met broeken of shirts? Broeken laat ik altijd gewoon kleiner maken door m'n ma.

Beter kweek je een bierbuik, ik ben 1.80, maar heb gewoon een Lquote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kende ik al beide ja. Alleen jammer dat ik met mijn 1.80m vaak net tussen S en M in zit, levert online af en toe flink wat geklooi op

Niet bij mijn ma. Die is fucking goed in dat soort shit. Nog van de oude stempel he.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook meestal, alleen verdwijnt het hele model dan meestal.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |