SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ah ok. hdmi naar component raad ik iedereen af, word te donker danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:42 schreef KoningStoma het volgende:
Ja. Er zijn ook wat youtube filmpjes die uitleggen hoe ze dat gebruiken.
quote:
Precies wat ik moet hebben.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ah ok. hdmi naar component raad ik iedereen af, word te donker dan
quote:
Ja is cool man ! Maar doen we eerst ff de normale game dan? Want wie weet zijn we hem daarna al beu, en dan hoeven we die codes niet te gebruikenquote:
omdat je nu zelf met die grappen komtquote:
Aber naturlich, heb em al geinstalleerdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja is cool man ! Maar doen we eerst ff de normale game dan? Want wie weet zijn we hem daarna al beu, en dan hoeven we die codes niet te gebruiken
Gears al uitgespeeld?quote:
Zemmel. Niet veel gespeeld, nu bij Act 3.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Aber naturlich, heb em al geinstalleerd
[..]
Gears al uitgespeeld?
Wat wil je hebben?quote:
Ja dat doe ik morgen wel ff dan!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Aber naturlich, heb em al geinstalleerd
[..]
Gears al uitgespeeld?
Waarom kijk je die shit? En hoe laat is het afgelopen? dan maggg je wel weer een keer fifa proberenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:00 schreef SoldMayor het volgende:
Nog wat mensen BF3 of Fifa of skyrim Co op na de wedstrijd?
ok hossel ik voor jequote:
Doe nou niet als of je een leven hebt. Sinds wanneer kijk jij geen voetbal meer?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom kijk je die shit? En hoe laat is het afgelopen? dan maggg je wel weer een keer fifa proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |