Gast, glijen dan!quote:
In aanbouw!quote:
Als Weissman wat fixed doet 'ie het goed. Dresscode is mariachi toch? Ik kan vast nog wel een trompet lenen bij die ene vrijwilliger met grauwe staar op de bowlingbaan van hiernaast. En zo'n desinfecterend spuitbusje waarvan niemand weet wat het nu precies doet.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:49 schreef Comp_Lex het volgende:
PUBLIC SERVICE ANNOUNCEMENT
![]()
Wanneer?
Zaterdag 30 Juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:49 schreef Comp_Lex het volgende:
PUBLIC SERVICE ANNOUNCEMENT
![]()
Wanneer?
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
Sol komt ookquote:Op zondag 27 mei 2012 05:20 schreef Solique het volgende:
Net thuis van weer een avond + nacht op een terras hangen.
Morgen zelfde soort schema weer in een andere stad
[..]
Utrecht... Dan kom ik uiteraard ook..quote:Waar?
Waarom?
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
Anders kwamen we je wel halenquote:Op zondag 27 mei 2012 10:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Utrecht... Dan kom ik uiteraard ook..
Je weet niet waar mijn huis woont!quote:
Bij genoeg opkomst wel denk ikquote:Op zondag 27 mei 2012 10:31 schreef LaPeach het volgende:
Yeahh leuk lijstje al voor de Utrecht meet. Gaat die van 9 juni nu ook gewoon door in Scheveningen?
Hebben jullie zo vaak meets dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 10:31 schreef LaPeach het volgende:
Yeahh leuk lijstje al voor de Utrecht meet. Gaat die van 9 juni nu ook gewoon door in Scheveningen?
Die van 9 juni was een optie voor IHaveAmnesia omdat zij straks voor 7 weken op vakantie gaatquote:
Ach soooquote:Op zondag 27 mei 2012 10:39 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Die van 9 juni was een optie voor IHaveAmnesia omdat zij straks voor 7 weken op vakantie gaaten ze voor die tijd nog wilde meeten
quote:PUBLIC SERVICE ANNOUNCEMENT
Wanneer?
Waar?
Waarom?
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
quote:Wanneer?
Waar?
Waarom?
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
Whosvegas
Leuk om te lezen wat jouw achtergrond nou is, want ik heb je amper gesproken tijdens de meet. Vind het ook erg goed en leuk dat je erbij wasquote:Op zondag 27 mei 2012 11:28 schreef Softlegend het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Omdat ik mij nog niet heb voorgesteld doe ik het hier.
Ik ben geboren in Den Haag, opgegroeid in Hoogvliet en woon nu op kamers in Tilburg!
In het dagelijks leven ben werkzaam als technisch telecom tekenaar. Nederland stapt over op glasvezel internet/digitale tv/telefonie. Of je wilt of niet je komt er niet onderuit. De onderwerp tekeningen worden door mij vervaardigt waarna monteurs ermee aan de slag gaan en het buiten aanleggen/uitbreiden of reviseren.
Verder ben ik al een poos flink aan het eten, ik ben namelijk begonnen met bodybuilding(ja ja vieze ecto blabla). Recent ben ik ook van start gegaan met het SS programma in de sportschool. Verder ben ik in mijn vrije tijd achter de pc te vinden (
), rond mijn wagen of in de sportschool.
Ook ben ik slechthorend. Ik ben als horende opgegroeid en later ging dit gehoor langzaam maar zeker achteruit. Opeens verstond ik mijn vrienden niet meer of docenten etc. Dit is dan ook mijn meest ingrijpende ervaring en ook mede hierdoor ben ik vrij terughoudend geworden en ben ik helaas ook in een vrij langdurig isolement terecht gekomen. Echter wil ik ook weer proberen mijzelf te worden aangezien ik toch een sociaal gericht innerlijk heb en dus via deze weg een start maak!
Trouwens je kunt het best met mij babbelen in 1 op 1 situaties. In groeps situaties krijg ik het zeer moeilijk, helaas doet het mij nog vrij weinig dus vandaar dat ik al deze week naar de meet ging! In een groep kun je het beste iemand die dicht bij mij zit met mij laten communiceren. Ik word door het CI(gehoorsimplantaat) in gehorige omgevingen gedwongen te liplezen hiermee begrijp ik gemiddeld 50% van wat iemand in zo'n omgeving vertelt derest probeer ik alsnog met het CI op te vangen! Dit is vrij lastig maar tot ik volledig aan het CI gewend ben (mechanisch oor) wat gemiddeld een jaar vanaf de implantatie is ben ik dus simpelweg gewoon opnieuw aan het leren horen.
Van hetzelfde!quote:Op zondag 27 mei 2012 11:56 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Leuk om te lezen wat jouw achtergrond nou is, want ik heb je amper gesproken tijdens de meet. Vind het ook erg goed en leuk dat je erbij wasVolgende keer spreek ik je misschien wat meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |