Ben je doof ofzo.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:26 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Vrouwen waren geen vrouwen als ze het niet wilde weten
Ik zie geen reden om bang voor ons te zijn eigenlijkquote:Op zondag 27 mei 2012 12:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik vraag me af wanneer ik weer ga.
Ik ga zelf 9 juni naar de Efteling met de 18-25 groep. Is praktisch om de hoek voor mij!quote:Op zondag 27 mei 2012 12:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wij bijten niet hoorquote:Op zondag 27 mei 2012 12:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn toekomstige vrouw mag helemaal niet werken! Zij moet thuisblijven en het huishouden regelen.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is voor mannen nogal belangrijk om een goedbetaalde baan te hebben, ze vragen bij vrouwen altijd naar haar baan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn toekomstige vrouw mag helemaal niet werken! Zij moet thuisblijven en het huishouden regelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There is nothing permanent except change.
Ga er maar van uit dat weinigen dat kunnen voorspellen, momenteel ligt de arbeidsmarkt zo onderuit.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:30 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Btw, ben niet echt echt echt nieuwsgierig naar jullie inkomen. Heel fijn voor jullie als jullie veel gaan verdienenIk ben de komende 4 jaar nog niet in de arbeidsmarkt, dus het is nog niet zo interessant voor me haha
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn toekomstige vrouw mag helemaal niet werken! Zij moet thuisblijven en het huishouden regelen.Jaja... En ondertussen is het gewoon geen grapje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ik wil voor de overheid werken. Dan zit ik toch wel goed?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat weinigen dat kunnen voorspellen, momenteel ligt de arbeidsmarkt zo onderuit.
Wat zou je willen dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:33 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik wil voor de overheid werken. Dan zit ik toch wel goed?
Ambtenaren zoeken ze altijd, het geld moet ergens naar toequote:Op zondag 27 mei 2012 12:33 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Ambtenaren zoeken ze altijd, het geld moet ergens naar toe
Waar?quote:
Al zou het geen grapje zijn, tegenwoordig is het best lastig rondkomen als je niet met z'n tweeën werkt.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaja... En ondertussen is het gewoon geen grapje!
Ambtenaar in spé...quote:Op zondag 27 mei 2012 12:33 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik ga zo het terras op en zie wel hoe laat ik er weer vanaf kom.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:46 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
vanavond bbqenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:46 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |