Er zijn wel dingen die je leert bij bio die handig zijn voor sk, maar dan is het grootste deel geen biochemie.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:02 schreef Lutte het volgende:
Nou je hebt toch flink wat aan bio
2011-1, opdracht over DNA en zo, zonder enige scheikundige kennis vijf tot tien punten binnen, pure bio.
Maar sowieso heb ik bij het meeste wel zoiets van: oh maar das logisch. En ik kan geen scheikunde dus dat mag ik niet denken
van 2011 had ik alle biodingen goed.. daardoor kwam ik op een 5,1 ofzo..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:02 schreef Lutte het volgende:
Nou je hebt toch flink wat aan bio
2011-1, opdracht over DNA en zo, zonder enige scheikundige kennis vijf tot tien punten binnen, pure bio.
Maar sowieso heb ik bij het meeste wel zoiets van: oh maar das logisch. En ik kan geen scheikunde dus dat mag ik niet denken
En wat moet je halen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:22 schreef dramatic het volgende:
die 5.1 was totaal tho, niet alleen die biochemie
Oh, komt wel goed dus?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:24 schreef dramatic het volgende:
[..]
afhankelijk van de n-termen. maar een 4+ moet eigenlijk wel
in dat geval wel (een 4 halen), maar dat examen was een half jaar geleden. als ik nu een examen bekijk weet ik niks. zometeen maar aan samengevat beginnen!quote:
Goed plan, bij scheikunde moet je wel een zooi termen weten wil je het goed maken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:26 schreef dramatic het volgende:
[..]
in dat geval wel (een 4 halen), maar dat examen was een half jaar geleden. als ik nu een examen bekijk weet ik niks. zometeen maar aan samengevat beginnen!
Termen ken ik welquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goed plan, bij scheikunde moet je wel een zooi termen weten wil je het goed maken.
oowhh ja ik heb net heerlijk geshopt dus ben lekker.. happyquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:45 schreef Unsub het volgende:
[..]
Neen, op het moment is het een beetje dood;
Dat is heel anders dan gisteren na je MaW examen danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
oowhh ja ik heb net heerlijk geshopt dus ben lekker.. happy
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:47 schreef Winegummetje het volgende:
Ik had me zo verheugd op de bbq vanavond. Begonnen ze pas laat, op het moment dat de bbq aanging, moest ik weg
Amoeb, jij ging toch ook TW doen, hè?quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:54 schreef Winegummetje het volgende:
Speklapjes, hamburgers, worstjes, spiesjes![]()
Amoeba*quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:54 schreef Unsub het volgende:
[..]
Amoeb, jij ging toch ook TW doen, hè?
Ga jij naar die startgesprekken van TU/e?
Amoeb.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Amoeba*
Zit wat complexer, ik doe volgend jaar mijn VWO afmaken (ik doe nu 4 vakken), en dan wil ik volgend jaar een of twee vakken uit de bachelor TW gaan volgen. (Het zogenoemde préstuderen)
ja dat examen ging gewoon... verrukt -.-quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:48 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Dat is heel anders dan gisteren na je MaW examen dan
gaan we weer -.- xDquote:
Waar een mens toch allemaal niet gelukkig van kan worden!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:53 schreef Lutte het volgende:
Ohh de sproeier staat aan en ik moet er gewoon doorheen rennen
Ik ben zo simpel af en toequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:53 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Waar een mens toch allemaal niet gelukkig van kan worden!
Dat is gay.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Autistenschool dat mijn leven heeft verneukt tot op heden.
Zelfkennis is een deugdquote:
Dan moet je dus oefenen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:29 schreef metanite het volgende:
Sk kan je toch ook niet leren; ik ken alle regeltjes en toch gaat het altijd klotu
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:22 schreef Destroyer94 het volgende:
Voetbalkan het nog primitiever?
Een stel overbetaalde kanslozen met veel te grote ego's.
Je hebt geen toetsen meer, maar je kan niet genieten van je vakantie omdat je het gevoel hebt dat je moet leren...quote:Op zondag 27 mei 2012 12:46 schreef JoelBaka het volgende:
Ik heb nog steeds het gevoel dat ik nog moet leren, maar ik ben al klaarZo kan ik echt niet van mijn vakantie genieten xD
En met Bio... Examens maken, misschien is het samengevat boekje wat chiller om te bekijken?
Liever dit gevoel dan nog echt moeten leren, zeker met mooi weer.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:46 schreef JoelBaka het volgende:
Ik heb nog steeds het gevoel dat ik nog moet leren, maar ik ben al klaarZo kan ik echt niet van mijn vakantie genieten xD
En met Bio... Examens maken, misschien is het samengevat boekje wat chiller om te bekijken?
Dat zeker jaquote:Op zondag 27 mei 2012 12:50 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Liever dit gevoel dan nog echt moeten leren, zeker met mooi weer.
Apart, dat gevoel heb ik niet terwijl ik nog eco moetquote:Op zondag 27 mei 2012 12:46 schreef JoelBaka het volgende:
Ik dus ook vrienden van mij gingen vrijdag naar de kroeg lekker pilsje drinken in de zon terwijl ik nog geen vakantie hebquote:Op zondag 27 mei 2012 13:18 schreef Zamorak het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik al klaar ben, terwijl ik er nog een moet
ja ik ook en ik moet er nog 2! Maar ik ga morgen en overmorgen wel diehard leren, vandaag lekker naar het strandquote:Op zondag 27 mei 2012 13:18 schreef Zamorak het volgende:
dit dusquote:Op zondag 27 mei 2012 13:18 schreef Zamorak het volgende:
Niet uitgaan tijdens je examens.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:21 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ik dus ook vrienden van mij gingen vrijdag naar de kroeg lekker pilsje drinken in de zon terwijl ik nog geen vakantie heb, dinsdag middag voor mij pas feest!
Heb je zo'n pasje dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:03 schreef Destroyer94 het volgende:
Zijn alle coffeeshops gesloten vandaag? We willen wat halen voor vanavond, maar ik vrees dat we voor niets naar de stad gaan.
Laatste loodjes en zulks! Nog leuke vakantieplannen?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:56 schreef FokNederland het volgende:
Motivatie is totaal weg, gelukkig bijna klaar.
Zekers.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Laatste loodjes en zulks! Nog leuke vakantieplannen?
Graagquote:Op zondag 27 mei 2012 19:05 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Niet klagen. Dit weer is veel beter dan -10°C met pakken sneeuw en ijs op de wegen.
quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:56 schreef FokNederland het volgende:
Motivatie is totaal weg, gelukkig bijna klaar.
Waarom maak je het dan ook met potlood wtf XDquote:Op zondag 27 mei 2012 20:50 schreef doppawoppa het volgende:
Krijg net een belletje van m'n mentor en tevens Engels docent.
Omdat ik een aantal open vragen met potlood heb ingevuld worden deze niet nagekeken en zijn per definitie fout(terwijl er 4 punten uit te halen waren)..nu zit ik rond de 18 punten. Zou de elfde etage een oplossing zijn?![]()
Het is officieel de regel, maar beetje kinderachtig dit.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:50 schreef doppawoppa het volgende:
Omdat ik een aantal open vragen met potlood heb ingevuld worden deze niet nagekeken en zijn per definitie fout(terwijl er 4 punten uit te halen waren)..nu zit ik rond de 18 punten. Zou de elfde etage een oplossing zijn?![]()
Bij ons op school werd er nadrukkelijk (bijna door elke leraar) gezegd dat er absoluut niet (tenzij tekenen bij wiskunde) met potlood gewerkt mag worden op een CE. Doe je dat wel, dan wordt het fout gerekend ivm fraude.quote:
Enorm kut voor je maar ze hebben gewoon gelijk. Bij ons is het dan ook echt erin gestampt nooit iets met potlood te schrijven of tipex te gebruiken omdat het dan gewoon sowieso niet goed geteld wordt i.v.m. fraude.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:50 schreef doppawoppa het volgende:
Eentje die al redelijk lang ingevoerd is.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:27 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Enorm kut voor je maar ze hebben gewoon gelijk. Bij ons is het dan ook echt erin gestampt nooit iets met potlood te schrijven of tipex te gebruiken omdat het dan gewoon sowieso niet goed geteld wordt i.v.m. fraude.
Gisteren was het erger, ik vind het nu zelfs een beetje fris buiten.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:14 schreef RavagerXLL het volgende:
Waarom nou zo warm nog?![]()
En: Filosofie & Scheikunde (6 uur lang zwoegen op een dag)
Ik zit op zolder met de ramen dicht, ik wil geen muggenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gisteren was het erger, ik vind het nu zelfs een beetje fris buiten.
het is buiten echt koud!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gisteren was het erger, ik vind het nu zelfs een beetje fris buiten.
Dan zet je het licht uit, kunnen de ramen gewoon open.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:15 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
Ik zit op zolder met de ramen dicht, ik wil geen muggen
Al weer bijna winter joh.quote:
hahaha begrijp je?! nee maar ik was ook bij de zee net...quote:Op zondag 27 mei 2012 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan zet je het licht uit, kunnen de ramen gewoon open.
[..]
Al weer bijna winter joh.
Ja die klotebeesten zitten tegen de ramen geplakt, klaar om aan te vallenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan zet je het licht uit, kunnen de ramen gewoon open.
En dan heb je een paar muggenbulten, nou en? Wat heb je liever, geen bulten of een goede nachtrust?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:19 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
Ja die klotebeesten zitten tegen de ramen geplakt, klaar om aan te vallen
Was het maar zo simpelquote:Op zondag 27 mei 2012 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan heb je een paar muggenbulten, nou en? Wat heb je liever, geen bulten of een goede nachtrust?
Nu nog? Het is bijna half 12 bij julliequote:Op zondag 27 mei 2012 23:19 schreef Lutte het volgende:
Horren voor de raam, ik tuk heerlijk fris ende koelHelaas wel krijsen buurkindjes.
Kill it with fire!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:22 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
Was het maar zo simpelOm de een of andere reden prefereren ze het om mij lastig te vallen met gezoem i.p.v. iedere andere mug die bij zijn verstand is mij gewoon te prikken.
Broertje dat 's ochtends wakker wordt met slechte rap en dat vervolgens de hele tijd aan laat staan tot hij klaar is met aankleden etc..quote:Op zondag 27 mei 2012 23:26 schreef Rezania het volgende:
Krijsende kinderen die je 's ochtends wakker maken.![]()
Luistert je broertje naar Lil' Pauper?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Broertje dat 's ochtends wakker wordt met slechte rap en dat vervolgens de hele tijd aan laat staan tot hij klaar is met aankleden etc..
Heel fijn als je pas om12 uur moet beginnen.
quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 10:28 schreef Iwanius het volgende:
Wie heeft die belachelijke TT aangemaakt?
Kom op zeg,een beetje klagen als de zon een beetje doorbreekt en de temperaturen wat omhoog schieten terwijl 3/4 jaar in Nederland je alleen maar nattigheid voelt...
quote:Op maandag 28 mei 2012 09:44 schreef FokNederland het volgende:
Ben al vanaf vanochten kwart over 6aan het leren.
Ik ben nu economie aan het maken; haat aan die "leg-uit"-vragen.. Ik wil gewoon rekenvragenquote:
NiOquote:Op maandag 28 mei 2012 09:45 schreef dramatic het volgende:
wtf is nikkel(II)oxide? is dat Ni(O)2 of Ni(O)?
Als je dat zou weten.. Ik denk iets van 2 jaar, 1,5 jaar ongeveer geleden, aangezien de examens dan meestal gemaakt worden.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:16 schreef yornivv het volgende:
Bij economie gingen de betoogvragen sinds 2009 over het invoeren van een sociaal leenstelsel ipv het studiebeursstelsel, de hypotheekrenteaftrek, het wettelijk minimumloon, maatregelen om de Britse economie te herstellen, al dan niet privatiseren van een luchthaven en aansluiting bij de EU door een land afhankelijk van de visserij. Ik neem aan dat deze onderwerpen dit jaar niet in het examen zullen zitten. Waar zal de betoogvraag dan wel over gaan?
Waarschijnlijk, iets met met werklozen weer aan het werk krijgen of misschien wel de euro/Europese samenwerking.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:24 schreef Rezania het volgende:
2 jaar geleden? Zal wel over de crisis gaan dan.
Kan, maar ik zat eerder aan de (Amerikaanse) hypothekenmarkt te denken.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:31 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, iets met met werklozen weer aan het werk krijgen of misschien wel de euro/Europese samenwerking.
Hmm ja, is natuurlijk wel het begin. Maar ik geloof dat ze vaak wel de nadruk op Europa leggen. We gaan het allemaal meemaken.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan, maar ik zat eerder aan de (Amerikaanse) hypothekenmarkt te denken.
Kan ook.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:33 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Hmm ja, is natuurlijk wel het begin. Maar ik geloof dat ze vaak wel de nadruk op Europa leggen. We gaan het allemaal meemaken.
Haha ja klopt, allemaal communisten die examenmakers.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan ook.
1 ding weet ik zeker, je moet links lullen.
Ook een mogelijkheid, gewoon niet teveel over nadenken en je ziet het woensdag wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:03 schreef yornivv het volgende:
Ik zat zelf te denken aan de dekkingsgraad van pensioenfondsen, aangezien deze ook met regelmatig in het nieuws verschenen en deze nog niet op een examen is geweest..
Was dat twee jaar geleden al een issue dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:03 schreef yornivv het volgende:
Ik zat zelf te denken aan de dekkingsgraad van pensioenfondsen, aangezien deze ook met regelmatig in het nieuws verschenen en deze nog niet op een examen is geweest..
In de syllabus kan ik het niet vinden, dus blijkbaar niet.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:22 schreef dramatic het volgende:
morgen geen scheikunde hebben
morgen scheikunde hebben
Dat examen was dan ook door een flapdrol gemaakt, je had net zo goed niet 2 boeken kunnen lerenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:17 schreef Gezicht het volgende:
Op HAVO zat er dit jaar niet eens een betoogopdracht bij Economie.
Ik heb morgen meestal scheikunde, maar ik heb vrij.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:22 schreef dramatic het volgende:
morgen geen scheikunde hebben
morgen scheikunde hebben
Gewoon alleen de Syllabus leren, 27 pagina'squote:Op maandag 28 mei 2012 18:06 schreef Dhaha het volgende:
kuuuuut, heb overmorgen eco. was die examens alweer helemaal vergeten
Daar heb je dan ook weer gelijk in.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:24 schreef laucas het volgende:
[..]
Dat examen was dan ook door een flapdrol gemaakt, je had net zo goed niet 2 boeken kunnen leren
dat is nice. behalve als je er een fabriek van moet tekenenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:39 schreef Apostrof het volgende:
Scheikunde! Wedden dat het echt zo'n raar examen is met 5 wetenschappelijke artikelen als bijlage
Over Cueva de Villa Luz bijvoorbeeld, doen ze altijd.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:39 schreef Apostrof het volgende:
Scheikunde! Wedden dat het echt zo'n raar examen is met 5 wetenschappelijke artikelen als bijlage
En over een of ander ecologisch nieuw middel en een over een analysemethode en een over uitleg in een krant waarbij de uitleg onvolledig isquote:Op maandag 28 mei 2012 20:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Over Cueva de Villa Luz bijvoorbeeld, doen ze altijd.
Uhuh, of dat er een fout in het artikel wordt gemaakt zoals 'Dit molecuul, wat een zout is, kan blablabla dit doen en zo.'quote:Op maandag 28 mei 2012 20:49 schreef Apostrof het volgende:
[..]
En over een of ander ecologisch nieuw middel en een over een analysemethode en een over uitleg in een krant waarbij de uitleg onvolledig is
Ik neem aan van wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:57 schreef Winegummetje het volgende:
Er zit toch geen bijlage bij?Ofwel: geen blokschema?
jawel, maar dan zal het toch geen fabriek worden met 15 reactors? dat kunnen ze niet maken.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:03 schreef Winegummetje het volgende:
Het kan toch zijn dat je zonder opzet moet tekenen? Al ben ik die nog niet tegengekomen in mijn examenbundel, wel in mijn lesboek.
Er zit maar een opdracht in van 5 punten dus dat kan sowieso niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:06 schreef dramatic het volgende:
[..]
jawel, maar dan zal het toch geen fabriek worden met 15 reactors? dat kunnen ze niet maken.
Meestal hebben die blokschema dingen ook maar 3 punten.. Iig, als het een blokschema wordt, waarschijnlijk een niet al te ingewikkelde.. Gelukkig.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:07 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Er zit maar een opdracht in van 5 punten dus dat kan sowieso niet.
Dat is waarschijnlijk zo'n rekenvraag waar ik niks van snap.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:07 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Er zit maar een opdracht in van 5 punten dus dat kan sowieso niet.
Je hebt 34 kg van een stof die we net opeens hebben geïntroduceerd. We lossen deze stof op in of ander zuur milieu door een andere triviale stof. Hoeveel mol ontstaat er aan het einde van 3 opeenvolgende reacties die er te lezen zijn in het artikel van 50 regels?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:20 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk zo'n rekenvraag waar ik niks van snap.
en waar je zoveel fouten in maakt dat ze uit ellende maar 0 punten toekennen..quote:Op maandag 28 mei 2012 21:22 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Je hebt 34 kg van een stof die we net opeens hebben geïntroduceerd. We lossen deze stof op in of ander zuur milieu door een andere triviale stof. Hoeveel mol ontstaat er aan het einde van 3 opeenvolgende reacties die er te lezen zijn in het artikel van 50 regels?
Je krijgt geen puntenaftrek voor de dingen die je fout doet, je hoort gewoon punten te krijgen voor de dingen die je wèl doet.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:46 schreef dramatic het volgende:
[..]
en waar je zoveel fouten in maakt dat ze uit ellende maar 0 punten toekennen..(zonder nog te kijken naar doorrekenfouten enzo)
Ik ga voor de 8quote:Op maandag 28 mei 2012 21:55 schreef Renn het volgende:
[..]
Je krijgt geen puntenaftrek voor de dingen die je fout doet, je hoort gewoon punten te krijgen voor de dingen die je wèl doet.
Ohja en;
Als snap je van een opgave geen hol, reken om naar de mol.
pH gegeven? Bereken molariteit
hoeveelheid mol gegeven? Bereken massa
hoeveelheid mol/volume gegeven? Bereken molariteit.
+ schrijf een random reactievergelijking op die ook maar enegszins relevant is.
Zo kan je mooi wat puntjes sprokkelen als je een opgave niet snapt.
Ik ga voor een 8,8 morgen.
Zó moet het dus. Gewoon niet te veel nadenken en weten welke 'hint' ze je gegeven voor wat ze willen zien... je hoeft er zelf geen bal van te snappen, alleen maar te snappen wat zij willen dat je doet en die dingen uit je hoofd leren.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:55 schreef Renn het volgende:
[..]
Je krijgt geen puntenaftrek voor de dingen die je fout doet, je hoort gewoon punten te krijgen voor de dingen die je wèl doet.
Ohja en;
Agreed, ik ookquote:Op maandag 28 mei 2012 21:55 schreef Renn het volgende:
[..]
Ohja en;
Ik kan morgen niet eens uitslapen. Ik heb welliswaar pas examen om 13.30, maar moet om 9 uur al bij de kapper zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2012 02:00 schreef Winegummetje het volgende:
Dan ben ik in ieder geval niet alleen. Ik lig al sinds 11u nutteloze pogingen te doen om in slaap te vallen..
Tja, dat gaat dan ook weer zo lastig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 02:18 schreef Winegummetje het volgende:
Pff, extra hatelijk. Je zou bijna de neiging hebben om de kapper af te zeggen.
hoe?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:03 schreef Winegummetje het volgende:
Minder dan 5 uur geslapen. Vandaag gaat een feestje worden.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:32 schreef CrownHill het volgende:
Ik heb me niet zo verdiept in de herexamens, maar het hoogste cijfer telt, toch?
Denk erover economie te herkansen als het onder een 7,5 is.
Dat is standaardquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:22 schreef Rummikub het volgende:
Voor heel de examens ben ik niet zenuwachtig geweest, maar voor m'n rij-examen donderdag peop ik zowat in m'n broek
Idd, als ik facebook en twitter (ja, social media alleszzquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:37 schreef Apostrof het volgende:
Volgens mij worden de scheikundedocenten heel verdrietig. Hadden gehoopt dat iedereen 3 dagen vol aan de scheikunde ging maar volgens mij valt het tegen
Kloptquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:37 schreef Apostrof het volgende:
Volgens mij worden de scheikundedocenten heel verdrietig. Hadden gehoopt dat iedereen 3 dagen vol aan de scheikunde ging maar volgens mij valt het tegen
Waar woon jij?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ik zit uit pure verveling al 2 uur voorbijrijdende autis te tellen ipv eco.... Auto 2100 was een audi r8 zo nice gek
Zelfde hier. Ik heb vanmiddag biologie en ik heb daar nogal moeite mee.. ik ben nog niet eens begonnen met lerenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:48 schreef Apostrof het volgende:
Ik ben ook helemaal uit de "examen flow". Klinkt zweverig maar misschien snap je wat ik bedoel. Lukt mij prima om 7 examens in een week te maken en nu heb ik 3 dagen voor 1 examen en zit er niks meer in
Nee, als je gewoon aan alle exameneisen voldoet dan ben je gewoon geslaagd. Dus maximaal een 4 en een 5 (met compensatie) en een 5,5 gemiddeld voor CE.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:56 schreef doppawoppa het volgende:
Hoe zit het eigenlijk als je voor je CE lager dan een 3,0 haalt. Heb je dan sowieso een her?
Zie er niets over staan in verschillende documenten.
Nee, viel wel mee.quote:
Ik ga voor de 8 zodat ik een 9 sta. Of voor de 10 zodat ik een 10 staquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:03 schreef Unsub het volgende:
Succes iedereen!
Iemand die voor een hoog punt gaat bij scheikunde?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:13 schreef Lutte het volgende:
6,9 voor een zeven, gaat hem nooit worden, dus dan maar een 4,9 voor een zes
+Bij een 4 en een 5 of bij twee 5'en moet het gemiddelde ook 6,0 zijn toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:08 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Nee, als je gewoon aan alle exameneisen voldoet dan ben je gewoon geslaagd. Dus maximaal een 4 en een 5 (met compensatie) en een 5,5 gemiddeld voor CE.
Ja, als je een 4, een 4 en een 5, of twee vijven op je eindlijst staat moet het gemiddelde van die lijst 6,0 of hoger zijn wil je slagen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:07 schreef laucas het volgende:
[..]
+Bij een 4 en een 5 of bij twee 5'en moet het gemiddelde ook 6,0 zijn toch?
kut.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, als je een 4, een 4 en een 5, of twee vijven op je eindlijst staat moet het gemiddelde van die lijst 6,0 of hoger zijn wil je slagen.
Mom?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:48 schreef M-arijnn het volgende:
ZomervakantieHoe heette die moeder nou? Vrienden van me hebben allemaal Mom opgeschreven xD Vond iemand hier de volgende vraag nog onduidelijk:
Beredeneer welke verandering er de laatste jaren plaatsvindt in de bestemming
van het Indonesische aardgas.
Ik wist nou niet of ze doeleinden of bestemming als in land wouden weten.. Klagen maar
Volgens mij was het gewoon Dawn idd, ik kon het eerst nergens vinden xDquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:15 schreef M-arijnn het volgende:
Ja ik heb die tekst ook 5 keer gelezen om die moeder haar naam te vindenBen benieuwd, bijna nakijken
Er was maar 1 naam die niet werd toegewezen dus veel keus had je nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:15 schreef M-arijnn het volgende:
Ja ik heb die tekst ook 5 keer gelezen om die moeder haar naam te vindenBen benieuwd, bijna nakijken
hoezo?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:57 schreef TwentyFourr het volgende:
ben ik de enige met filosofie hier? wat een klote toets was dat zeg
Oei, dat heb ik in mijn eerste jaar examen (quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:57 schreef TwentyFourr het volgende:
ben ik de enige met filosofie hier? wat een klote toets was dat zeg
Herkansingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:09 schreef Gezicht het volgende:
Zo dat was het dan. Nu 3 maanden helemaal geen ruk uitvoeren.
Eerst Japan en nu het Midden-Oosten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:01 schreef laucas het volgende:
[..]
Mom?Dawn.
En ze bedoelde naar welk land Indonesie de meeste aardgas exporteerde en welk land dat eerst was en nu is blijkbaar. Kon de kaart niet vinden dus heb maar China opgeschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |