Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Oké Wquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:29 schreef Rijst het volgende:
Ey maar ik bereid me alvast voor op die hoge steekballen van je R
Misschien wilt Pokerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:32 schreef Rijst het volgende:
Ik heb trouwens nog een xbox. Kijken of ik diie kan ruilen voor een ps3
Je moet Balchan op CDM eens proberenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:33 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een machine dit team. Balans lijkt ook perfect te zijn. Kandji + Oduro hebben er samen meer dan 60 gemaakt in 15 wedstrijden
Heb precies het zelfde team en zit nu in de 10e finale van het bronze toernooi op rijquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:33 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een machine dit team. Balans lijkt ook perfect te zijn. Kandji + Oduro hebben er samen al meer dan 60 gemaakt in 15 wedstrijden
Volgens mij had ik deze ook gepost als suggestie voor een longshot teamquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:35 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Heb precies het zelfde team en zit nu in de 10e finale van het bronze toernooi op rij
Vroeg me al af waarom je de backs zo verneukt had, maar toen zag ik de teamnaamquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:29 schreef GuRBuH het volgende:
Wie sponsort me ff 800k?
http://www.futhead.com/12/squad/878916
Ja kloptquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:37 schreef laucas het volgende:
[..]
Volgens mij had ik deze ook gepost als suggestie voor een longshot team
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet Balchan op CDM eens proberen
Niet doen, je huidige CDM's zijn beter.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:33 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een machine dit team. Balans lijkt ook perfect te zijn. Kandji + Oduro hebben er samen al meer dan 60 gemaakt in 15 wedstrijden
oh nee sorry man, dan verkoop ik 'm liever een keerquote:
1 cent per coinquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:35 schreef Neraice het volgende:
Hoeveel kosten coins op de Xbox per 100.000?
De if is tog slegtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:39 schreef StijnDa het volgende:
IF Hunter verkochtCoins nodig voor TOTY L. De Jong.
Ja daar heb je geen Tshimanga/Odoiquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vroeg me al af waarom je de backs zo verneukt had, maar toen zag ik de teamnaam
Erg groot. De IF is niet zo'n verbetering maar de SIF is zijn geld wel waard.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:38 schreef BDIL het volgende:
Is er een groot verschil tussen IF Ben Arfa en SIF ? Ik weet niet of iemand beide heeft gehad
Ik luister ook niet naar GJEquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Niet doen, je huidige CDM's zijn beter.
Serieus. Wil een leuk teampje makenquote:
Hmmm wie zou ik dan beter op die positie kunne zetten kan niet meer dan 50k +- daaraan uitgevenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:42 schreef laucas het volgende:
[..]
Erg groot. De IF is niet zo'n verbetering maar de SIF is zijn geld wel waard.
IF Valbuena? Of hoeft t niet Frans te zijn?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hmmm wie zou ik dan beter op die positie kunne zetten kan niet meer dan 50k +- daaraan uitgeven
N'Zogbiaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hmmm wie zou ik dan beter op die positie kunne zetten kan niet meer dan 50k +- daaraan uitgeven
Oneens, ik heb met IF Ben Arfa gespeeld, gewoon erg lekkere speler en prima geupgrade vanaf NIF. SIF was er toen nog niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik gebruik weer de NIFquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sako UP heeft ook goeie statsquote:
Je kan gewoon op ZDF kijken wat Tim zeiquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:01 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tyfus eredivisielive.
quote:
Heb ik zo vaak.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:34 schreef Dudeweiser het volgende:
sta ik 6-0 voor, valt het internet uit hierweg DNF, weg coins, hoi extra loss
dus je krijgt niet zo vaak een DCquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ik zo vaak.
Dat ik met grote winsten een DC krijg
Klopt, bij de 7-0 leg ik m'n controller in een hoek. Als ik moet ingrijpen pak ik hem welquote:
LUKAKUquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:07 schreef diedjuh het volgende:
Wie zal ik hier op ST zetten?
http://futhead.com/12/squad/810810
IF Cassanoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:07 schreef diedjuh het volgende:
Wie zal ik hier op ST zetten?
http://futhead.com/12/squad/810810
En de beste oplossing.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:10 schreef Thorb het volgende:
Of Dempsey, maar Lukaku is de goedkoopste oplossing.
Heb je nog 100 k danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:09 schreef Thorb het volgende:
Ik spaar weer voor een goed team, vraag me alleen af waarom want ik speel geen fut op consoleMisschien in vakantie weer ofzo
Ja is goed, kijk later wel of ik nog een duur team ga maken dan. Al die Toty's die ik wil gaat nu toch niet lukken, neem wel de nif's of if's. Je hebt mijn gegevens nog?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb je nog 100 k danWil het best overnemen
Ja , hoeveel moet ik sturen ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja is goed, kijk later wel of ik nog een duur team ga maken dan. Al die Toty's die ik wil gaat nu toch niet lukken, neem wel de nif's of if's. Je hebt mijn gegevens nog?
primaquote:
Hoelaat spelen we?quote:
Krul; Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen, Willens; De Jong, Van Bommel; Van Persie, Sneijder, Van der Vaart; Huntelaar.quote:
Verstuurdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe deze aanval loopt, hopelijk klikt het.
Iwan zet er maar een speler op
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Krul; Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen, Willens; De Jong, Van Bommel; Van Persie, Sneijder, Van der Vaart; Huntelaar.
20.00
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Krul; Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen, Willens; De Jong, Van Bommel; Van Persie, Sneijder, Van der Vaart; Huntelaar.
20.00
Check je DMquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:21 schreef Thorb het volgende:
@GekkeGerrit, denk het wel ja, ben erg benieuwd. Op vorig WK geen succes.
Iwan welke speler?
67 pace maar ofzoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:21 schreef wieisboos het volgende:
VdV moet op het midden, hij kan van cdm tot cf, maar voor op de flank is hij te sloom..
Nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:24 schreef Roypsv het volgende:
Weet iemand hoelaat Happy Hour is bij ultimate team vandaag?
Niet bekend hou twitter van easportsfootball in de gaten zou ik zeggenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:24 schreef Roypsv het volgende:
Weet iemand hoelaat Happy Hour is bij ultimate team vandaag?
Welke twitter is dat?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet bekend hou twitter van easportsfootball in de gaten zou ik zeggen
Onverstandig om de linkerflank open te leggen als daar een onervaren jongen als Willems staat en voor veldbezettig etc ook niet optimaal.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:24 schreef Vijf_voor het volgende:
Waarom moet een formatie altijd symmetrisch zijn? Alleen Robben op de flank is toch ook goed
ze hebben het 1 keer gedaan toen er echt niets anders was, maar het zal wel niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:38 schreef wieisboos het volgende:
Zou EA vriendschappelijke interlands mee tellen voor het TOTW?
Clubben na Nl - Bulgarije ? Thor , Siem en ik zijn erquote:
Siem?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Clubben na Nl - Bulgarije ? Thor , Siem en ik zijn er
quote:
net begonnen man kaaskutquote:
Problemen?quote:
Je bent Nederlander, ga gewoon kijken man.quote:
Mooie pass toch van Sneijder op VdVquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:16 schreef Rijst het volgende:
Tot nu toe spelen Rvp en Sneijder niet al te best.
imo moet dat 4231 gewoon weg en lekker 4222 gaan spelen met Rvp en Huntelaar in de spits ofzo. Nu staat Rvp zowat rm en dan kan Bertje straks lekker zeggen dat het niet liep met Huntelaar en van Persie samenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:16 schreef Rijst het volgende:
Tot nu toe spelen Rvp en Sneijder niet al te best.
Die gaat straks ook gewoon het EK spelen mocht Mathijsen het niet halen omdat BvM een linksbenige lcv wilquote:
Sneijder moet gewoon en weg en RvP moet op 10quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
imo moet dat 4231 gewoon weg en lekker 4222 gaan spelen met Rvp en Huntelaar in de spits ofzo. Nu staat Rvp zowat rm en dan kan Bertje straks lekker zeggen dat het niet liep met Huntelaar en van Persie samen
Want? Vind hem goed spelen in Belgie hoor.quote:
Ik bedoel dat 'ie er niet in komtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Want? Vind hem goed spelen in Belgie hoor.
oh, iddquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat 'ie er niet in komt
GOHquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat 'ie er niet in komt
Doe eens normaal man, poker had hem nog niet doorquote:
Hoe kan hij nou erin komen als hij niet eens bij de selectie zit.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe eens normaal man, poker had hem nog niet door
Dan klopt het toch wat hij zegtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe kan hij nou erin komen als hij niet eens bij de selectie zit.
Daarom.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe kan hij nou erin komen als hij niet eens bij de selectie zit.
Met hoog contrast op je TV is dat prachtigquote:
Het gaat 3-1 wordenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:26 schreef BDIL het volgende:
Dit Bulgarije heeft een slecht elftal ken niemand naast Manolev, als Nederland dit niet wint
Bojinov jongequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:26 schreef BDIL het volgende:
Dit Bulgarije heeft een slecht elftal ken niemand naast Manolev, als Nederland dit niet wint
Hij speelt niet en Michealov ook nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bojinov jonge
Verder ken ik ook niemand
Bojinov speelt welquote:
Zag deze opstelling en schakel net inquote:
Hij wou niet meer uitkomen voor Bulgarijequote:
Gast, kijk eens goedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zag deze opstelling en schakel net in
[ afbeelding ]
Bozhinov is Bojinov denk ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zag deze opstelling en schakel net in
[ afbeelding ]
Zelfde trainer als Manolevquote:
Wat een homoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij wou niet meer uitkomen voor Bulgarije
Boulahquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is slimmer?
IF Boulahrouz voor Verhaegh.
IF Zwaanswijk voor Luijckx.
El Kabir voor Castaignos.
waarom denk je er überhaupt aan om Casta eruit te halen, ben je gek.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is slimmer?
quote:
Kabirquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom denk je er überhaupt aan om Casta eruit te halen, ben je gek.
Dan gaat Casta naar CFquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Meer pacequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Kabir is heel goed. De rest nog niet geprobeerdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is slimmer?
Nah, dat is die van Heitinga al. Snap die nog steeds niet, een zwarte band om je armquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goeie goal dit.
Wel echt de lelijkste tattoo ooit die van sneijder om zijn armmet die 10
Je kan wel blijven haten, heb het ook bont gemaakt, maar kom nu enkel nog als ik met iets zit over Ultimate team.quote:
Weet je wat het probleem is...je speelt nu voorin met 4 moment-voetballers. RvP, Hunter, Sneijdertje, VdV zijn geen van allen spelers die continu het spel verdelen, acties maken en dreigend zijn..de balans is een beetje zoek daar voorin. Ze hebben ook geen idee waar ze moeten lopen steed, staat Huntelaar alleen in de 16 tegen 6 Bulgaren, gaat hij ook nog eens zwerven en staat er niemand meer. Daardoor ontstaan er ook wel weer gaten, maar toch..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:48 schreef diedjuh het volgende:
Mensen die Sneijder slecht vindenklasse druipt er vanaf, niet alleen deze pass.
Een helemaal ingekleurde zwarte band?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nah, dat is die van Heitinga al. Snap die nog steeds niet, een zwarte band om je arm
Dikke band is voor zijn vrouw, 2 kleinere voor zijn 2 kinderen (nog steeds lelijk though). Zag het toevallig gisteren bij dat nieuwe programma van Johnny de Mol. Leuk programma welquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nah, dat is die van Heitinga al. Snap die nog steeds niet, een zwarte band om je arm
Dat heeft sneijder nu ook, maar dan met een 10 erinquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel bazig dat ze bij VI nog zijn oude foto hebbenquote:
Hahaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel bazig dat ze bij VI nog zijn oude foto hebben
http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Michel-Fernandes-Bastos.htm
Sowieso al die EK reclamesquote:
Sneijder is over een jaar of 10 tonnetje rond, dan heeft Yo ineens zo'n uitgerekt hoofdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oh lol, op de achterkant van die tattoo staat 20, staat dus 2010
Naja zal dan wel met het jaar dat ie getrouwd is te maken hebbenPast mooi bij het hoofd van Yolanthe op zijn buik
Duurde godverdomme 5 minuten langquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sowieso al die EK reclamesDie van de c1000 was ook echt om te janken
Stiekem is die wel heeeel catchy met Wolter Kroes en al die ellendequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sowieso al die EK reclamesDie van de c1000 was ook echt om te janken
Je kunt ook moeilijk Van Bommel ofzo voorin spelen, als aanvaller moet je creatief zijn en het van momenten hebben, je kunt niet constant goed presteren als een aanvaller zoals een verdediger wel constant moet zijn.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet je wat het probleem is...je speelt nu voorin met 4 moment-voetballers. RvP, Hunter, Sneijdertje, VdV zijn geen van allen spelers die continu het spel verdelen, acties maken en dreigend zijn..de balans is een beetje zoek daar voorin. Ze hebben ook geen idee waar ze moeten lopen steed, staat Huntelaar alleen in de 16 tegen 6 Bulgaren, gaat hij ook nog eens zwerven en staat er niemand meer. Daardoor ontstaan er ook wel weer gaten, maar toch..
Nou dat ben ik niet echt met je eensquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stiekem is die wel heeeel catchy met Wolter Kroes en al die ellende
Verhemeltequote:
Kan allebei hoorquote:
Waarom niet fm12?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:55 schreef vandermar het volgende:
Mijn team met FM11
Hazard speelt normaal ipv Walcott en Cahill ipv Djourou
[ afbeelding ]
Er moet een spelverdeler (Sneijder of VDV) verder naar achter omdat de inspeelpass van De Jong en Van Bommel niet echt indrukwekkend is.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:55 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Je kunt ook moeilijk Van Bommel ofzo voorin spelen, als aanvaller moet je creatief zijn en het van momenten hebben, je kunt niet constant goed presteren als een aanvaller zoals een verdediger wel constant moet zijn.
haal Riquelme nou maarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:55 schreef vandermar het volgende:
Mijn team met FM11
Hazard speelt normaal ipv Walcott en Cahill ipv Djourou
[ afbeelding ]
Heeft z'n computer problemen meequote:
Lukt niet om het draaiend te krijgenquote:
Dat leerde ik ook een paar weken geleden pas hahaquote:
Zelfs op mijn computer werkt ie, wel sloom maarja.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lukt niet om het draaiend te krijgen
En nee, Riquelme haal ik nietIk krijg Sissoko van Toulouse aan het eind van het seizoen en dan vind ik het een prima selectie
True, maar iemand moet gewoon als een soort van aanjager spelen. Sneijder hoort eigenlijk die rol in te vullen maar die hobbelt nu een beetje rond en gaat alleen voor de risicovolle passes. Nu zijn De Jong en Lothar het spel aan het verdelen en dan krijg je dit tempo.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:55 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Je kunt ook moeilijk Van Bommel ofzo voorin spelen, als aanvaller moet je creatief zijn en het van momenten hebben, je kunt niet constant goed presteren als een aanvaller zoals een verdediger wel constant moet zijn.
Ik sinds ik VDM ermee uit ging lachenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat leerde ik ook een paar weken geleden pas haha
Ja maar ik weet niet wat het probleem isquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:59 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Zelfs op mijn computer werkt ie, wel sloom maarja.
Ik zoek wel even een torrent die mij geschikt lijkt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet wat het probleem isGJE ook niet
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:58 schreef stoereboii het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/880231
blijkt dempsey dus LM te zijn...
is zn SIF goed als ST?
Waar gaat het mis? Misschien weet ik het.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet wat het probleem isGJE ook niet
Er komt te staan dat er een toepassingsfout heeft opgetreden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:02 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Waar gaat het mis? Misschien weet ik het.
Psst je hebt de memo nog niet ontvangen maar ik zeg het wel tegen je. We mogen niet tegen je praten.quote:
Oh, dan weet ik het niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Er komt te staan dat er een toepassingsfout heeft opgetreden.
Heb hem even een geschikte torrent geDM't nu, misschien had 'ie wel gewoon een klotetorren te pakken
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Psst je hebt de memo nog niet ontvangen maar ik zeg het wel tegen je. We mogen niet tegen je praten.
Een hartjequote:
Lijkt op elkaar hoor, Bij Pato op Fifa dacht ik de eerste keer ook dat hij illuminatie deedquote:
arm naast het lichaam terwijl hij op de grond lag, geen hands.quote:
Doet Guidetti toch ook altijd?quote:
Zou wel een stunt wezenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lijkt op elkaar hoor, Bij Pato op Fifa dacht ik de eerste keer ook dat hij illuminatie deed
Je doen niet anders dan fluiten, ook toen Heitinga die ene gozer een rotschop gaf bleven ze fluiten omdat hij niet opstondquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:13 schreef BDIL het volgende:
Fluiten Nederlands het Nederlands elftal nu uit
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Echt mazzel dat Pieters geblesseerd is, Willems is in alle opzichte zoveel beter
Van der Wiel kan beter rechtsbuiten gaan staan ipv rechtsback, nu loopt hij de hele tijd RvP voor de voeten, dan loopt hij lekker de hele tijd over de achterlijn. Verdedigend niets toevoegend en aanvallend ook niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:18 schreef BDIL het volgende:
Van der Wiel en Willems mogen wel trainen op voorzetten
Wat een bazenvoorzet anders!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:18 schreef BDIL het volgende:
geeft Willems gelijk een goeie voorzetquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:18 schreef BDIL het volgende:
Al die prijzen van Fransen zijn allemaal maar gestegen sinds de eerste dag van deze Totyquote:
Wel als de andere optie Kuyt is.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kuyt voor VdV..
Kon VdV niet beter blijven staan?
Ik heb hem vandaag voor 47,750 gekochtquote:
Is mij te duur, ik laat het dan wel bij Mangala en M'Biaquote:
Bijnaquote:
Cowboys and Aliens pauper film alleen Olivia Wildequote:
Hmm.quote:
Of je doet normaal?quote:
Ja baas!quote:
Doet hij altijd en als het een assist is dan is het eigenlijk een compleet mislukt schot.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sneijder moet een aanval weer verneuken met een kut schot
Sneijder schiet uit alle hoeken en standen van de 40x zal er vast wel een keer een goal uitkomen ofzo.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:40 schreef Thorb het volgende:
Nu overdrijven jullie wel, dit was gewoon een goede schietkans
Sarcasme?quote:
Hmm.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:48 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Nee want ik haal maar 890 kb/s max dus mooie snelheid.
Ja ik heb ook maar het goedkoopste ADSL pakketquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm.
Diezelfde torrent als VDM trok ik met 3mb/s
Hey trouwens, wanneer gaan we weer eens 2v2 met een groep doen of wij gewoon een potje?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:49 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook maar het goedkoopste ADSL pakket![]()
![]()
![]()
Morgen kan wel voor mij. Die Rustynail is volgens mij niet zo heel druk op het forum volgens mij.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hey trouwens, wanneer gaan we weer eens 2v2 met een groep doen of wij gewoon een potje?
Inderdaad, Boumaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:52 schreef vandermar het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHA LOOOOOL LOOOOOOL HAHAHAHAHAHAHA KOMT ALLEMAAL DOOR BOUMA HAHAHAHAHAHAHA DOMME DOMME KUTLUL HAHAHAHAHAHAHA
Nee, hij moet eerst even een nieuw topic met dezelfde TT aanmaken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |