Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Oké Wquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:29 schreef Rijst het volgende:
Ey maar ik bereid me alvast voor op die hoge steekballen van je R
Misschien wilt Pokerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:32 schreef Rijst het volgende:
Ik heb trouwens nog een xbox. Kijken of ik diie kan ruilen voor een ps3
Je moet Balchan op CDM eens proberenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:33 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een machine dit team. Balans lijkt ook perfect te zijn. Kandji + Oduro hebben er samen meer dan 60 gemaakt in 15 wedstrijden
Heb precies het zelfde team en zit nu in de 10e finale van het bronze toernooi op rijquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:33 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een machine dit team. Balans lijkt ook perfect te zijn. Kandji + Oduro hebben er samen al meer dan 60 gemaakt in 15 wedstrijden
Volgens mij had ik deze ook gepost als suggestie voor een longshot teamquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:35 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Heb precies het zelfde team en zit nu in de 10e finale van het bronze toernooi op rij
Vroeg me al af waarom je de backs zo verneukt had, maar toen zag ik de teamnaamquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:29 schreef GuRBuH het volgende:
Wie sponsort me ff 800k?
http://www.futhead.com/12/squad/878916
Ja kloptquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:37 schreef laucas het volgende:
[..]
Volgens mij had ik deze ook gepost als suggestie voor een longshot team
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet Balchan op CDM eens proberen
Niet doen, je huidige CDM's zijn beter.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:33 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een machine dit team. Balans lijkt ook perfect te zijn. Kandji + Oduro hebben er samen al meer dan 60 gemaakt in 15 wedstrijden
oh nee sorry man, dan verkoop ik 'm liever een keerquote:
1 cent per coinquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:35 schreef Neraice het volgende:
Hoeveel kosten coins op de Xbox per 100.000?
De if is tog slegtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:39 schreef StijnDa het volgende:
IF Hunter verkochtCoins nodig voor TOTY L. De Jong.
Ja daar heb je geen Tshimanga/Odoiquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vroeg me al af waarom je de backs zo verneukt had, maar toen zag ik de teamnaam
Erg groot. De IF is niet zo'n verbetering maar de SIF is zijn geld wel waard.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:38 schreef BDIL het volgende:
Is er een groot verschil tussen IF Ben Arfa en SIF ? Ik weet niet of iemand beide heeft gehad
Ik luister ook niet naar GJEquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Niet doen, je huidige CDM's zijn beter.
Serieus. Wil een leuk teampje makenquote:
Hmmm wie zou ik dan beter op die positie kunne zetten kan niet meer dan 50k +- daaraan uitgevenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:42 schreef laucas het volgende:
[..]
Erg groot. De IF is niet zo'n verbetering maar de SIF is zijn geld wel waard.
IF Valbuena? Of hoeft t niet Frans te zijn?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hmmm wie zou ik dan beter op die positie kunne zetten kan niet meer dan 50k +- daaraan uitgeven
N'Zogbiaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hmmm wie zou ik dan beter op die positie kunne zetten kan niet meer dan 50k +- daaraan uitgeven
Oneens, ik heb met IF Ben Arfa gespeeld, gewoon erg lekkere speler en prima geupgrade vanaf NIF. SIF was er toen nog niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik gebruik weer de NIFquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sako UP heeft ook goeie statsquote:
Je kan gewoon op ZDF kijken wat Tim zeiquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:01 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tyfus eredivisielive.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |