Waarom heb je eigenlijk daar gezeten?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Overigens was de hostel echt super! Erg schoon overigenshelemaal verbaasd
Nee omdat ik brak op de bank lig met een kapotte knie en omdat ik gister te hard ben gegaanquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee omdat ik brak op de bank lig met een kapotte knie en omdat ik gister te hard ben gegaan
Ben blij als ik me eten binnen hou
Omdat ik geen 100 euro pp voor 1 nacht in een hotel ga slapenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk daar gezeten?![]()
Niet leukquote:
Bejaardequote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet leuk
Dat betekend dat ik oud word en dat ik niet 2 dagen achter elkaar kan stappen of gezellig kan zijn
My god!!! Mijn overbuurman denk dat hij een zandgraver is
Is het niet goedkoper om gewoon naar huis te gaan?quote:
Je bent ook oud.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet leuk
Dat betekend dat ik oud word en dat ik niet 2 dagen achter elkaar kan stappen of gezellig kan zijn
Oiquote:
Ah, dus vroeger kocht jij al je spulletjes in de els.quote:
Zangtalent bedoel ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet leuk
Dat heb ik 1 keer gedaan (met Myr) en toen was ik 9 uur in de ochtend thuis. Liever lig ik gewoon om kwart over 5 in me bedjequote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Is het niet goedkoper om gewoon naar huis te gaan?
Mijn schuld!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:12 schreef Myraela het volgende:
Oh, meet gaat wel door. Omdat heloef en pindaenzo.
Ik weet niet meer wie er zouden komen. Voortaan toch maar een topic of een lijst of iets, want dit schiet niet op.![]()
8 uur op Rotterdam centraal. We wachten niet lang, want ik weet niet op wie we wachten. [ afbeelding ]
Das waar natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen takelen eerder af als wij mannen he.
Wij kunnen op onze 50e nog wel 2 dagen doorgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |