quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb geen respect voor vrouwen die ik geneukt heb. Vrouwen die ik nog niet geneukt heb heb ik wel respect voor. S_o heeft gelijk
Dudequote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb geen respect voor vrouwen die ik geneukt heb. Vrouwen die ik nog niet geneukt heb heb ik wel respect voor. S_o heeft gelijk
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:54 schreef Drommeldaris het volgende:
neuken schatje?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:46 schreef system_overload het volgende:
[..]
[..]![]()
een vrouw een slet noemen is niet echt respectvol
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:56 schreef kree het volgende:
maar te hopen dat het een grap is? serieus??
Meet kan wel gewoon doorgaan, ik weet niet meer wie er zouden komen en wie er nog daadwerkelijk komen en we nog kunnen bereiken. Dus we staan wel gewoon op CS.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom ook niet naar de meet, had er erg veel zin in! Maar weinig tot geen slaap vannacht. Teveel gedronken gistermiddag, avond en nacht en ben nu heel de dag al misselijk en brak
Sorry... Ow en wt vraagt of de meet nog wel gewoon doorgaat? Zo ja 20:00 uur op rdam centraal toch? Dan sms ik dat even
Nee, dat is omdat je lelijk bentquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:57 schreef system_overload het volgende:
[..]
[..]
door dit soort dingen heb ik nooit seks
Zeker omdat ik niet kom?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom ook niet naar de meet, had er erg veel zin in! Maar weinig tot geen slaap vannacht. Teveel gedronken gistermiddag, avond en nacht en ben nu heel de dag al misselijk en brak
Sorry... Ow en wt vraagt of de meet nog wel gewoon doorgaat? Zo ja 20:00 uur op rdam centraal toch? Dan sms ik dat even
Boeiendquote:
lelijke vrouwen kunnen ook neuQen dat is het voordeel van een vaginaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, dat is omdat je lelijk bent
Dan moet seks krijgen toch niet echt een probleem zijn?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:59 schreef system_overload het volgende:
[..]
lelijke vrowen neuQen ook dat is het voordeel van een vagina
Niet met mij.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:59 schreef system_overload het volgende:
[..]
lelijke vrowen neuQen ook dat is het voordeel van een vagina
Ik app je wel is makkelijker. Terrasje is wel lekker ja, gister tot 20:00 uur op het terrasje gezetenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meet kan wel gewoon doorgaan, ik weet niet meer wie er zouden komen en wie er nog daadwerkelijk komen en we nog kunnen bereiken. Dus we staan wel gewoon op CS.
Zoeken alleen gewoon een terrasje op, het is te warm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |