Dat is het ook. Tegen mannen ben ik eigenwijs en vaak te hard. Maar leuke meisje die me aandacht geven die maken me zo zacht als boter. Ik weet bijna zeker dat als een leuk meisje maar lief genoeg is en me aandacht geeft dat ik zo mijn pincode en pinpas op zou gevenquote:
Stel je eens niet zo aan, dit is gewoon zielig gedrag en heeft niets met lief zijn te maken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:50 schreef kree het volgende:
[..]
Prima, bedankt voor je mening.
Gaan we nu gewoon weer gezellig door.
dat heb ik bij leuke mannenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is het ook. Tegen mannen ben ik eigenwijs en vaak te hard. Maar leuke meisje die me aandacht geven die maken me zo zacht als boter. Ik weet bijna zeker dat als een leuk meisje maar lief genoeg is en me aandacht geeft dat ik zo mijn pincode en pinpas op zou geven![]()
![]()
![]()
Dat is echt iets waar ik aan moet werken de komende tijd.
Ik vind kostuums heerlijk dragen juistquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:48 schreef dawg het volgende:
[..]
echt mooi stijlvolle pakken zijn bijna niet te betalen. voor mij dan.
en ik vind het alles behalve prettig dragen.
Ja een eckte eckte.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Maar wel een eckte eckte man?
Ik ben af en toe wel eens een eikel.
True, true.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja een eckte eckte.
En af en toe een eikel is heel wat anders dan een klootzak.
Iedereen is af en toe wel eens een eikel of een bitch lijkt me.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Maar wel een eckte eckte man?
Ik ben af en toe wel eens een eikel.
hoezo? heeft ie geen slaaptraining gehad? beetje nep heh.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jazeker, als je 's ochtends vroeg naast zijn bed 'appèl' roept staat hij zo paraat.
I see what you did there.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jazeker, als je 's ochtends vroeg naast zijn bed 'appèl' roept staat hij zo paraat.
behalve de deurmatquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedereen is af en toe wel eens een eikel of een bitch lijkt me.
Slapen is tijdsverspilling dus een training daarvoor is helemaal nutteloos. Ofzoiets.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:52 schreef dawg het volgende:
[..]
hoezo? heeft ie geen slaaptraining gehad? beetje nep heh.
Broek check...shirt....ehm nee. Te warm nuquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
Kree al zou je precies aan doen wat bijv george cloony draagt dan ben je er nog niet
maar om je vraag te beantwoorden ik zie graag een vent in een broek en shirt (in vrije tijd bedoel ik)
quote:
die das past niet. bordeauxrood was veel stijlvoller geweest.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind kostuums heerlijk dragen juistGisteren deze gekocht:
[ afbeelding ]
Tuurlijk ben ik met je eens, en denk dat ik er nog best wel leuk uit kan zien, maar best lastig om eens wat kleren te vinden die echt bij je passen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
Kree al zou je precies aan doen wat bijv george cloony draagt dan ben je er nog niet
maar om je vraag te beantwoorden ik zie graag een vent in een broek en shirt (in vrije tijd bedoel ik)
Lijkt me wel, veel vrouwen vinden een man die zomaar met alle winden meewaait ook niet echt aantrekkelijk heb ik het idee.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is het ook. Tegen mannen ben ik eigenwijs en vaak te hard. Maar leuke meisje die me aandacht geven die maken me zo zacht als boter. Ik weet bijna zeker dat als een leuk meisje maar lief genoeg is en me aandacht geeft dat ik zo mijn pincode en pinpas op zou geven![]()
![]()
![]()
Dat is echt iets waar ik aan moet werken de komende tijd.
Die das heb ik er niet bij gekocht, alleen het kostuum. Babyblauw staat me nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:54 schreef dawg het volgende:
[..]
die das past niet. bordeauxrood was veel stijlvoller geweest.
maar ik heb er geen verstand van verder. /')
Jawel hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:54 schreef kree het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik met je eens, en denk dat ik er nog best wel leuk uit kan zien, maar best lastig om eens wat kleren te vinden die echt bij je passen.
Pakjasje deed het het best, maar daar loop je toch niet mee in een kroeg?
Schijnbaar niet nee, want anders had ik misschien al wel een vriendinnetje gehad.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lijkt me wel, veel vrouwen vinden een man die zomaar met alle winden meewaait ook niet echt aantrekkelijk heb ik het idee.
uhuh.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Slapen is tijdsverspilling dus een training daarvoor is helemaal nutteloos. Ofzoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |