Met cellulite of sinaasappelhuid wordt in de cosmetische industrie bedoeld een wat bobbelige structuur die de huid en onderhuids bindweefsel kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:38 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
cellulitis noem je dat dacht ik officieel. Of sinaasappelbillen.
Wat een leerzame zaterdagavond!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Met cellulite of sinaasappelhuid wordt in de cosmetische industrie bedoeld een wat bobbelige structuur die de huid en onderhuids bindweefsel kunnen krijgen.
De benaming cellulite moet niet verward worden met de de medische betekenis van cellulitis. Hiermee wordt een bacteriële infectie van het onderhuidse weefsel bedoeld.
Dat is niet wat ik bedoelde maar dank je.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gecondoleerd met het verlies van je voeten
Hmmmmmwant?quote:
En dan nu een biertje!quote:
Arbeid macht mir nicht Frei am diesem Momentquote:
Dat is het probleem niet.quote:
misschien dat me auto nog naar huis kan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe kom je thuis danvolgens mij gaan de meeste weer om 0:00 uur naar huis ivm de laatste metro
Dat zou ik wel lusten eigenlijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan nu een biertje!Oh nee, want werk
![]()
![]()
Geen vrienden (die kunnen) ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Arbeid macht mir nicht Frei am diesem Moment
[..]
Dat is het probleem niet.
quote:
wel heftig is dit om te lezen hoor. dat je vrienden moet hebben enzoquote:
Accuut geval van ontwenningsverschijnselen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Arbeid macht mir nicht Frei am diesem Moment
[..]
Dat is het probleem niet.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Accuut geval van ontwenningsverschijnselen?
Je kleine teen heeft last van PTSS na een knipbeurt?
Je hebt buikpijn van je periode (hej, laat hun eens bewijzen dat je daadwerkelijk een snikkel hebt) ?
Bovendien, wie werkt er nou op fucking zaterdag avond
Uitgaan in je eentje is toch wel minder, vind ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:13 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wel heftig is dit om te lezen hoor. dat je vrienden moet hebben enzo
heeft niemand anders daar nou last van?
Wat een kutbaantje danquote:
Nee, ik vind m´n werk heerlijk. Alleen heb ik natuurlijk gewoon zin om uit te gaan op de momenten dat het niet kanquote:
Woman!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik vind m´n werk heerlijk. Alleen heb ik natuurlijk gewoon zin om uit te gaan op de momenten dat het niet kan
Zeg, ga eens heul snel je grote mond spoelen met bier jij!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Woman!
Vrouwen willen ook altijd dat wat ze niet krijgen kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |