Ik trek snel een broek aanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ok we loopt hier een chick, die heeft hoge hakken en een korte broek aan... Maar putten
Neeeeee dat kan gewoon echt niet
Wat zijn putten?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ok we loopt hier een chick, die heeft hoge hakken en een korte broek aan... Maar putten
Hij slaapt bij myr op de bank in bedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe kom je thuis danvolgens mij gaan de meeste weer om 0:00 uur naar huis ivm de laatste metro
Echt sh's roze haar kan dat???quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Doe je Myr zometeen de groeten van mij?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze zijn er nog niet, ik sta helemaal alleen hier
Ik wacht op huppel en Myr der groepje
dacht dat 2000 was afgesprokenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze zijn er nog niet, ik sta helemaal alleen hier
Ik wacht op huppel en Myr der groepje
Zo erg? Iedereen heeft die dingen, valt me tegenwoordig steeds meer op.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Daarom squatten, straks overkomt het jou ook nogquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo erg? Iedereen heeft die dingen, valt me tegenwoordig steeds meer op.
Whud?quote:
quote:
cellulitis noem je dat dacht ik officieel. Of sinaasappelbillen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Van dat ribbelvet van wat ik begrepen heb.
Niks mis met sinosappelbillenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:38 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
cellulitis noem je dat dacht ik officieel. Of sinaasappelbillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |