Alles wat je altijd al over computers, hardware, software, internet en elektronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen.
Hoe kan ik mpeg2 .ts-bestanden op mijn laptop (Windows 7 x32) afspelen? In WMP en VLC Media Player wordt het bestand niet goed afgespeeld. Ik heb al Haali Media Splitter, maar dat helpt ook niet.
Het is een mpeg2 .ts-bestand van ongeveer 300 MB (1080i, HDTV).
Ik wil het liefst een media speler downloaden die dit soort bestanden zonder problemen afspeelt of anders een codec waardoor het in WMP of VLC kan worden afgespeeld.
FFDshow heb ik een paar dagen terug gedownload. Dat programma zorgde ervoor dat ik een ander bestand (.mkv) met geluid kan afspelen.
Mijn laptop heeft een resolutie van 1366 x 768, maar ik kan .mkv-bestanden en .vob-bestanden met een hogere resolutie zonder problemen afspelen. Het beeld wordt dan aangepast aan het beeldscherm van mijn laptop.
Ik heb hier ook problemen mee TS, om 1 of andere reden beweegt het beeld niet echt en speelt hij hem niet goed af. Ben nog steeds bezig met uitvinden waarom dat zo is...
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise. Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende: Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.